Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Αβέβαιη ακόμα η συμμετοχή του Pedrosa

Στο Grand Prix της Καταλονίας
O Dani Pedrosa συνεχίζει το πρόγραμμα αποθεραπείας του έπειτα από την εγχείρηση

στην οποία υποβλήθηκε στην δεξιά κλείδα του. Ο Ισπανός αναβάτης της Honda έγραψε στην προσωπική ιστοσελίδα του για να ευχαριστήσει τους θαυμαστές του που του συμπαραστέκονται αυτή την περίοδο και επεσήμανε ότι ακόμα είναι αμφίβολη η συμμετοχή του στο Grand Prix της Καταλονίας.
Συγκεκριμένα, ο Pedrosa τόνισε:

«Για μία ακόμα φορά θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την υποστήριξή σας. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να ξέρω ότι με σκέφτεστε και ότι με στηρίζετε. Συνεχίζω την αποθεραπεία μου για την κλείδα και η διαδικασία είναι αργή αλλά σταθερή. Οι φυσικοθεραπευτές κάνουν καλή δουλειά και ήδη έχω αρχίσει να κινώ την τραυματισμένη περιοχή, καθώς τις πρώτες ημέρες έπρεπε να είναι εντελώς ακίνητη.

Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν δεν μπορώ να πω με σιγουριά τι θα κάνω αυτό το Σαββατοκύριακο, αν θα είμαι στο Grand Prix ή όχι. Κανείς από τους γιατρούς δεν μπορεί να είναι σίγουρος και ξέρετε ότι δεν μου αρέσουν οι φήμες.

Θέλω να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου που δεν σταματήσατε να με υποστηρίζετε συνεχώς. Ιδίως θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη του fan club. Μου έστειλαν ένα T-Shirt με πάρα πολλές υπογραφές και πολλά τραγούδια τα οποία έχουν ιδιαίτερη σημασία. Τα ακούω συνεχώς και είναι εκπληκτικά.»
Ο Pedrosa αναφέρθηκε στο πώς περνά την ώρα του αυτή την περίοδο, αλλά και στην επιτυχία της Μπαρτσελόνα στο «Champions League», γράφοντας:

«Αυτή την περίοδο είμαι συνεχώς στο σπίτι, όπως έχουν συστήσει οι γιατροί. Παρακολούθησα τον ποδηλατικό Γύρο της Ιταλίας και θέλω να συγχαρώ τον Alberto Contador για την νίκη του. Είναι ένας σούπερσταρ.

Επίσης θέλω να συγχαρώ την ομάδα της Μπαρτσελόνα για την κατάκτηση του τέταρτου τίτλου της στο "Champions League". Έπαιξαν εκπληκτικά και άξιζαν την νίκη. Το βράδυ του τελικού μαζευτήκαμε μερικοί φίλοι στο σπίτι και απολαύσαμε τον αγώνα.»
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7432

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου