Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Δηλώσεις του HRC για τον Simoncelli

Οι άνθρωποι του HRC, στο οποίο άνηκε και ο Marco Simoncelli, είναι σοκαρισμένοι από τον αναπάντεχο χαμό του Ιταλού οδηγού. Σε δηλώσεις τους τόνισαν τη λύπη τους λέγοντας χαρακτηριστικά:

Shuhei Nakamoto, Αντιπρόεδρος του HRC:

«Δεν ξέρω τι να πω. Ο Marco ήταν ένας πολύ καλός άνθρωπος και ένας ταλαντούχος αναβάτης. Μερικές φορές ήμουν σκληρός απέναντί του, όπως στο Brno όπου πήρε το πρώτο του βάθρο και του είπα: “Ήσουν τυχερός!” και θύμωσε πολύ. Όμως το έκανα για του δώσω κίνητρο για να προσπαθήσει περισσότερο. Σκεφτόμουν ότι εάν κέρδιζε σε έναν αγώνα θα το γιορτάζαμε μαζί… Θέλω να τον ευχαριστήσω για ό,τι μας έδωσε και να συλλυπηθώ ειλικρινά τους δικούς του.»

Dani Pedrosa:

«Δεν μπορείς να πεις πολλά έπειτα από μια τέτοια τραγωδία. Θέλω μόνο να εκφράσω τα συλλυπητήρια μου στην οικογένειά του και τους ανθρώπους που αγαπούσε. Βρέθηκα με τον πατέρα του και απλά αγκαλιαστήκαμε. Ήταν ένα τραγικό ατύχημα και όλοι είμαστε σοκαρισμένοι. Πολλές φορές ξεχνάμε τον κίνδυνο που υπάρχει στο σπορ και ότι μπορείς να χάσεις αγαπημένους ανθρώπους. Είναι σαφές ότι όλοι κάνουμε αυτό που θέλουμε και αγαπάμε αλλά σε στιγμές σαν αυτές δεν αξίζει τίποτε.»

Andrea Dovizioso:

«Σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν υπάρχουν λόγια. Σκέφτομαι μόνο οικογένεια του Marco, ιδίως τους γονείς του, και τους αγαπημένους του. Έχω ένα παιδί και αυτή είναι η χειρότερη κατάσταση που μπορείς να βρεθείς. Είδα τις εικόνες από το συμβάν και σοκαρίστηκα. Σε ένα αγώνα πιέζεις πολύ και η καταστροφή καραδοκεί. Ο Marco ήταν δυνατός οδηγός και πάντα πίεζε πολύ. Αγωνιζόμαστε μαζί από παιδιά και τον έχω δει πολλές φορές να πιέζει και να πέφτει αλλά χωρίς να τραυματιστεί. Έμοιαζε να είναι ανίκητος και αυτό που συνέβη σήμερα μοιάζει απίθανο.»

Casey Stoner:

«Είμαι σοκαρισμένος από την απρόσμενη απώλεια του Marco. Όταν συμβαίνουν τέτοια, καταλαβαίνεις την αξία της ζωής. Είμαι αναστατωμένος μέσα μου. Λυπάμαι για τον Marco και για την οικογένειά του και δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε. Οι σκέψεις μας και οι ευχές μας είναι μαζί τους. Ελπίζω να είναι ενωμένοι για να αντέξουν το τραγικό γεγονός.»

Όπως ανακοινώθηκε, ακυρώθηκαν οι προγραμματισμένες για αύριο δοκιμές με την μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς, στην πίστα της Sepang.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου