Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Pedrosa: «Δεν ξέρω αν θα είμαι στο Assen»

Άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο απουσίας του και εκεί

Ο Dani Pedrosa έγραψε πάλι στην προσωπική ιστοσελίδα του για να ενημερώσει τους φίλους του σχετικά με την πορεία της ανάρρωσης του, έπειτα από την εγχείρηση στην δεξιά κλείδα του. Μεταξύ άλλων, ο Ισπανός αναβάτης του HRC τόνισε:

«Θα ήθελα πολύ να ξέρω εάν θα είμαι στο Assen ή όχι αλλά αυτό δεν το γνωρίζω ακόμα. Η ανάρρωσή μου είναι πιο αργή απ’ όσο περίμενα και οι μέρες περνούν. Βεβαίως, απομένουν ακόμα ημέρες μέχρι το επόμενο Grand Prix και θα γνωρίζω τι θα γίνει εντός αυτών που έρχονται.

Η ψυχολογία μου είναι πεσμένη επειδή θέλω να γίνω καλά όσο το δυνατόν συντομότερα και να επιστρέψω στις πίστες, όμως αυτό είναι υπεράνω της θέλησής μου. Κάνω ό,τι μπορώ για να αναρρώσω γρήγορα και ακολουθώ πιστά τις ιατρικές συμβουλές.»

Αν τελικά δεν λάβει μέρος και στο Assen, θα είναι το τρίτο Grand Prix που θα απουσιάζει. Θυμίζουμε ότι δεν πήρε μέρος στην Καταλονία για να είναι σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση σε αυτό του Silverstone, από το οποίο επίσης έλειψε. Σύμφωνα με φήμες, ο Pedrosa ξανατραυματίστηκε και αυτός είναι ο λόγος που δεν έλαβε μέρος στον Βρετανικό αγώνα.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7644

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου