Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Pedrosa: «Eχω χάσει» την ευκαιρία για τον τίτλο του ΜotoGP

O Dani Pedrosa (Repsol Honda RC212V MotoGP) λέει: «Δυστυχώς, έχασα τον αγώνα της Βαρκελώνης και είναι κρίμα διότι θα ήταν ένας ιδιαίτερος αγώνας που περίμενα πολλά αλλά εγώ απλά δεν μπορούσα να είμαι εκεί, αλλά είμαι χαρούμενος για τα ενθαρρυντικά μηνύματα που έχω λάβει από τους φιλάθλους,για τις αναπάντητες και έχω παρατηρήσει την εκτίμησή τους, και μου αρέσει.

«Προσπαθώ να συνέλθω όσο πιο γρήγορα μπορώ, προφανώς δεν είναι η ταχύτερη ανάκαμψη που είχα. Θα πρέπει να μείνετε ήρεμοι για λίγο.

"Έχω χάσει την ευκαιρία για ένα τίτλο -. Είχα πραγματικά ένα καλό πακέτο και η μοτοσικλέτα δούλευε και εγώ ένιωσα τόσο καλά σωματικά.Το HRC και η Repsol εξακολουθούν να πιστεύουν σε μένα και στην υποστήριξη μου, ελπίζω ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δύναμη από τους οπαδούς και τη στήριξη της Repsol για να επιστρέψω σύντομα στους αγώνες. "

2 σχόλια: