Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Lorenzo και Spies ανυπομονούν για τη Βαρκελώνη

Ο Jorge Lorenzo δήλωσε:

«Για τον συγκεκριμένο αγώνα δεν χρειάζεται να πάρω το αεροπλάνο για να φτάσω στην πίστα, καθώς αυτή είναι κοντά στο σπίτι μου. Θυμάμαι την περσινή μου νίκη σε αυτή καθώς και την πορεία μου στα 250cc. Είναι μια γρήγορη πίστα, αλλά έχει και κάποιες αργές στροφές. Είναι το δεύτερο Grand Prix που διεξάγεται στην Ισπανία και θα ήθελα να είμαι στην ίδια καλή κατάσταση όπως στην Χερέθ.

Ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολος αγώνας επειδή οι ανταγωνιστές μας είναι δυνατοί ενώ το δάχτυλό μου δεν έχει αναρρώσει πλήρως από την πτώση στο Le Mans. Στόχος μας είναι να ανέβουμε στο βάθρο και είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα δουλέψει σκληρά, όπως πάντα.»

Ο Βen Spies θέλει και αυτός ένα καλό αποτέλεσμα. Όπως δήλωσε:
«Ανυπομονώ γι’ αυτόν τον αγώνα περισσότερο απ’ οποιονδήποτε άλλον μέχρι τώρα! Αυτή η πίστα μου αρέσει περισσότερο από τις προηγούμενες τέσσερις. Στη Γαλλία είχα ένα καλό αποτέλεσμα και μπόρεσα να πάρω πολύτιμους βαθμούς, αν σκεφτούμε ότι οι ανταγωνιστές μας είχαν βελτιωθεί. Όπως πάντα, θα είμαι 100% έτοιμος και ελπίζω να τερματίσω σε καλύτερη θέση και να πάρω περισσότερους βαθμούς.»
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου