Simoncelli & Rossi μπροστά
Η βροχή που έπεφτε τη νύχτα και συνεχίστηκε μέχρι τις 9 το πρωί, επέβαλε τη χρήση βρόχινων ελαστικών για το Ζέσταμα όλων των κατηγοριών. Οι καιρικές συνθήκες ευτυχώς δεν έχουν αποτρέψει την προσέλευση θεατών που από τις 8 το πρωί αρχίζουν να γεμίζουν κάθε σημείο της πίστας. Πολλοί οπαδοί του νεαρού 16χρονου Maverick Vinales ανεμίζουν τις σημαίες του, αρκετοί του Marc Marquez επίσης έχουν τα πανό τους. Οι «Lorenzistas» μαζεύονται με τις μαύρες σημαίες με τον κόκκινο κύκλο και τα Σπαρτιατικά σύμβολα και βέβαια χιλιάδες είναι οι οπαδοί του Valentino Rossi με τα κιτρινο-κόκκινα καπέλα. Υπάρχει και μια Ελληνική σημαία στην στροφή Ν.5 και μερικοί Έλληνες θεατές στην κεντρική κερκίδα.
Στο αγωνιστικό μέρος του Ζεστάματος, ο Marco Simoncelli έδειξε ότι μπορεί να οδηγήσει γρήγορα την Honda του και σε τέτοιες συνθήκες και συνεχώς κατέβαζε χρόνους μέχρι το τέλος. Αντίστοιχα κατέβαζε συνέχεια χρόνους ο Valentino Rossi με την Ducati που επιβεβαίωσε αυτό που όλοι γνωρίζουν στο MotoGP, ότι δηλαδή η Ιταλική μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλή στο βρεγμένο. Μάλιστα ο Ιταλός πέτυχε την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα με 315 χαω. Ο Nicky Hayden με την 3η θέση στο Ζέσταμα είναι μια ακόμη απόδειξη.
Ο Casey Stoner από την πλευρά του είχε τον πρώτο χρόνο στην αρχή αλλά μετά δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό και περιορίστηκε στην 6η θέση. Μπροστά του ο Andrea Dovizioso (4ος) και ο Cal Crutchlow (5ος). Ο Alvaro Bautista έφερε την Suzuki του στην 7η θέση , μπροστά από τον Ben Spies που μαζί με τον Jorge Lorenzo έκαναν μόλις 7 γύρους, σε σχέση με τους 10 των υπόλοιπων, σε μια προσπάθεια να κρατήσουν τα καινούργια τους βρόχινα λάστιχα σε καλή κατάσταση, για την περίπτωση που οι συνθήκες είναι όπως αυτήν την ώρα ενδιάμεσες.
Δεν μπορείς να βάλεις σλικ και τα βρόχινα δεν αντέχουν να βγάλουν όλο τον αγώνα των 25 γύρων. Ανάλογα το πόσο θα στεγνώσει η πίστα μέχρι το μεσημέρι, μπορεί να χρειαστούν και τρία ή τέσσερα βρόχινα, τα οποία είχαν σημαντική φθορά και στο μπροστινό λάστιχο, στην δεξιά πλευρά.
Θα έχει ενδιαφέρον λοιπόν.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7508
Η βροχή που έπεφτε τη νύχτα και συνεχίστηκε μέχρι τις 9 το πρωί, επέβαλε τη χρήση βρόχινων ελαστικών για το Ζέσταμα όλων των κατηγοριών. Οι καιρικές συνθήκες ευτυχώς δεν έχουν αποτρέψει την προσέλευση θεατών που από τις 8 το πρωί αρχίζουν να γεμίζουν κάθε σημείο της πίστας. Πολλοί οπαδοί του νεαρού 16χρονου Maverick Vinales ανεμίζουν τις σημαίες του, αρκετοί του Marc Marquez επίσης έχουν τα πανό τους. Οι «Lorenzistas» μαζεύονται με τις μαύρες σημαίες με τον κόκκινο κύκλο και τα Σπαρτιατικά σύμβολα και βέβαια χιλιάδες είναι οι οπαδοί του Valentino Rossi με τα κιτρινο-κόκκινα καπέλα. Υπάρχει και μια Ελληνική σημαία στην στροφή Ν.5 και μερικοί Έλληνες θεατές στην κεντρική κερκίδα.
Στο αγωνιστικό μέρος του Ζεστάματος, ο Marco Simoncelli έδειξε ότι μπορεί να οδηγήσει γρήγορα την Honda του και σε τέτοιες συνθήκες και συνεχώς κατέβαζε χρόνους μέχρι το τέλος. Αντίστοιχα κατέβαζε συνέχεια χρόνους ο Valentino Rossi με την Ducati που επιβεβαίωσε αυτό που όλοι γνωρίζουν στο MotoGP, ότι δηλαδή η Ιταλική μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλή στο βρεγμένο. Μάλιστα ο Ιταλός πέτυχε την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα με 315 χαω. Ο Nicky Hayden με την 3η θέση στο Ζέσταμα είναι μια ακόμη απόδειξη.
Ο Casey Stoner από την πλευρά του είχε τον πρώτο χρόνο στην αρχή αλλά μετά δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό και περιορίστηκε στην 6η θέση. Μπροστά του ο Andrea Dovizioso (4ος) και ο Cal Crutchlow (5ος). Ο Alvaro Bautista έφερε την Suzuki του στην 7η θέση , μπροστά από τον Ben Spies που μαζί με τον Jorge Lorenzo έκαναν μόλις 7 γύρους, σε σχέση με τους 10 των υπόλοιπων, σε μια προσπάθεια να κρατήσουν τα καινούργια τους βρόχινα λάστιχα σε καλή κατάσταση, για την περίπτωση που οι συνθήκες είναι όπως αυτήν την ώρα ενδιάμεσες.
Δεν μπορείς να βάλεις σλικ και τα βρόχινα δεν αντέχουν να βγάλουν όλο τον αγώνα των 25 γύρων. Ανάλογα το πόσο θα στεγνώσει η πίστα μέχρι το μεσημέρι, μπορεί να χρειαστούν και τρία ή τέσσερα βρόχινα, τα οποία είχαν σημαντική φθορά και στο μπροστινό λάστιχο, στην δεξιά πλευρά.
Θα έχει ενδιαφέρον λοιπόν.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 308.0 | 1'55.292 | |
2 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 315.0 | 1'55.409 | 0.117 / 0.117 |
3 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 314.2 | 1'55.943 | 0.651 / 0.534 |
4 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 309.3 | 1'56.095 | 0.803 / 0.152 |
5 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 310.0 | 1'56.113 | 0.821 / 0.018 |
6 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 312.3 | 1'56.122 | 0.830 / 0.009 |
7 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 312.3 | 1'56.387 | 1.095 / 0.265 |
8 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 314.3 | 1'56.820 | 1.528 / 0.433 |
9 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 306.6 | 1'57.277 | 1.985 / 0.457 |
10 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 312.9 | 1'58.229 | 2.937 / 0.952 |
11 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 313.0 | 1'58.367 | 3.075 / 0.138 |
12 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 303.7 | 1'58.475 | 3.183 / 0.108 |
13 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 301.1 | 1'58.762 | 3.470 / 0.287 |
14 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 301.5 | 1'59.068 | 3.776 / 0.306 |
15 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 306.2 | 1'59.110 | 3.818 / 0.042 |
5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου