Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Εγχειρίστηκε με επιτυχία ο Crutchlow

Όμως δεν ξέρει αν θα είναι στο AssenΟ Cal Crutchlow αναρρώνει έπειτα από την επιτυχημένη επέμβαση που του έκανε η ομάδα του εξειδικευμένου χειρουργού Δρ. David Clark, στο Βασιλικό Νοσοκομείο του Derby. Στον αριστερό ώμο του 25χρονου αναβάτη της Yamaha Tech 3 τοποθετήθηκε πλάκα τιτανίου και βίδες ώστε να αποκατασταθεί η σπασμένη κλείδα, από την πτώση του στις κατατακτήριες δοκιμές του Silverstone.

Οι γιατροί καθυστέρησαν να κάνουν την επέμβαση επειδή υποψιάζονταν πιθανό τραυματισμό και στον αυχένα του Crutchlow, κάτι που ευτυχώς δεν συνέβη. Ο ίδιος δήλωσε έπειτα από το χειρουργείο:

«Η επέμβαση στην κλείδα μου ήταν επιτυχής και οι γιατροί είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα. Δυστυχώς το κάταγμα είναι χειρότερο από αυτό του Colin Edwards και έτσι πονάω περισσότερο από αυτόν.

Πέρασα δύο ημέρες ξαπλωμένος για το φόβο μην είχα τραυματιστεί και στον αυχένα. Είμαι δυσαρεστημένος με ό,τι μου συνέβη στον αγώνα της πατρίδας μου όπου τα πράγματα πήγαν καλά για την ομάδα. Δεν ξέρω εάν θα είμαι έτοιμος για το Assen, θα περιμένουμε και θα δούμε. Πάντως θα κάνω ό,τι μπορώ για να είμαι εκεί.»
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7658

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου