H ελαφριά βροχή δεν άλλαξε τίποτε
Ο Casey Stoner και η Honda του ήταν αναμφισβήτητα το μεγάλο φαβορί και ο Jorge
Lorenzo με την Yamaha Μ1 κατάφερε να αντισταθεί μόνο για 5 γύρους αφού προηγήθηκε στην εκκίνηση και μετά ακολούθησε τον Αυστραλό. Η ελαφριά βροχή που έπεσε στο επάνω μέρος της πίστας, στις 4 τελευταίες στροφές, δεν κατάφερε να επηρεάσει το αποτέλεσμα, αφού μόλις σταμάτησε ο Stoner αύξησε και πάλι τη διαφορά του.
«Όλα δούλευαν σωστά στην μοτοσυκλέτα, έκοψα λίγο με τις σταγόνες της βροχής, αλλά πάντα κοιτούσα να κρατάω μια διαφορά», είπε ο Παγκόμσιος Πρωταθλητής του 2007, που είχε τότε ξανακερδίσει στην Καταλονία.
«Πρέπει να κάνουμε κάτι στην μοτοσυκλέτα! Δεν ξέρω αν είναι μόνο ο κινητήρας ή και το πλαίσιο ή και τα δύο. Αυτήν τη στιγμή τα πράγματα είναι δύσκολα και έχουμε ελπίδες για νίκη μόνο σε πίστες που μπορεί να μην αρέσουν στον Stoner», είπε ο Lorenzo.
Η μάχη για την 3η θέση επίσης δεν έγινε ποτέ, αφού ο Ben Spies με την άλλη εργοστασιακή Yamaha άντεξε στη συνεχή πίεση του Andrea Dovizioso, που με τη σειρά του άντεξε στην πίεση του Valentino Rossi, που επίσης με τη σειρά του άντεξε στην πίεση του Marco Simoncelli, ο οποίος με πρόβλημα στον συμπλέκτη έκανε μια καταστροφική εκκίνηση.
Για να πάρουμε τα πράγματα ανάποδα σε αυτό το γκρουπ, ο ψηλός του MotoGP δεν είχε καλή αίσθηση από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, με πολλά γλιστρήματα που σε πρώτη ανάγνωση η ομάδα τα αποδίδει στις διαφορετικές καιρικές συνθήκες σε σχέση με χθες που η μοτοσυκλέτα δούλευε άψογα.
O Rossi από την πλευρά του είπε:
«Ναι, είναι καλό που ήμασταν πιο κοντά από ποτέ στην κορυφή της κούρσας. Όμως κάναμε μια λάθος εκτίμηση σε μια ρύθμιση που θέλαμε να την δοκιμάσουμε το πρωί και μας βγήκε στο βρεγμένο, οπότε αποφασίσαμε να το ρισκάρουμε και να την χρησιμοποιήσουμε και στο στεγνό. Φτιάξαμε το μπροστινό και χάλασε το πίσω και στην είσοδο της στροφής είχα γλιστρήματα του πίσω τροχού. Κρίμα που δεν μπόρεσα να δώσω τη μάχη με τον Spies για το βάθρο».
Ο Andrea Dovizioso, όπως και ο Ben Spies έκαναν ένα καλό αγώνα, χωρίς να δώσουν μεταξύ τους μάχη.
Ο Αγώνας θύμιζε Formula 1 και «μάλιστα στο παρελθόν, γιατί φέτος η Formula 1 έχει πολλά προσπεράσματα», όπως χαρακτηριστικά είπε ο Valentino Rossi στην συνέντευξη που προβλήθηκε στον ΣΚΑΪ.
Πίσω τους 15’’ ολόκληρα δευτερόλεπτα βρέθηκε ο Cal Crutchlow με την δορυφορική Yamaha M1 της Tech3, που κέρδισε μια εύκολη μάχη με τον Nicky Hayden που δεν κατάφερε παρά να κάνει ένα καλό ξεκίνημα στον αγώνα.
Ο έμπειρος Loris Capirossi κέρδισε την μοναδική μάχη που είχε πολλά αλληλοπροσπεράσματα, από τους Karel Abraham, Hector Barbera και Alvaro Bautista.
O Toni Elias έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην τελευταία θέση, αφού οι De Puniet και Hiroshi Aoyama έπεσαν μαζί στον 3ο γύρο από καθαρό λάθος του Ιάπωνα, που το παραδέχτηκε, ζητώντας συγνώμη από τον Γάλλο.
Στη βαθμολογία ο Lorenzo εξακολουθεί να προηγείται με 98 βαθμούς, έναντι 91 του Stoner και 63 του Dovizioso. O Pedrosa έμεινε στους 61, ενώ ο Rossi είναι 5ος με 58 βαθμούς.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7524
Ο Casey Stoner και η Honda του ήταν αναμφισβήτητα το μεγάλο φαβορί και ο Jorge
Lorenzo με την Yamaha Μ1 κατάφερε να αντισταθεί μόνο για 5 γύρους αφού προηγήθηκε στην εκκίνηση και μετά ακολούθησε τον Αυστραλό. Η ελαφριά βροχή που έπεσε στο επάνω μέρος της πίστας, στις 4 τελευταίες στροφές, δεν κατάφερε να επηρεάσει το αποτέλεσμα, αφού μόλις σταμάτησε ο Stoner αύξησε και πάλι τη διαφορά του.
«Όλα δούλευαν σωστά στην μοτοσυκλέτα, έκοψα λίγο με τις σταγόνες της βροχής, αλλά πάντα κοιτούσα να κρατάω μια διαφορά», είπε ο Παγκόμσιος Πρωταθλητής του 2007, που είχε τότε ξανακερδίσει στην Καταλονία.
«Πρέπει να κάνουμε κάτι στην μοτοσυκλέτα! Δεν ξέρω αν είναι μόνο ο κινητήρας ή και το πλαίσιο ή και τα δύο. Αυτήν τη στιγμή τα πράγματα είναι δύσκολα και έχουμε ελπίδες για νίκη μόνο σε πίστες που μπορεί να μην αρέσουν στον Stoner», είπε ο Lorenzo.
Η μάχη για την 3η θέση επίσης δεν έγινε ποτέ, αφού ο Ben Spies με την άλλη εργοστασιακή Yamaha άντεξε στη συνεχή πίεση του Andrea Dovizioso, που με τη σειρά του άντεξε στην πίεση του Valentino Rossi, που επίσης με τη σειρά του άντεξε στην πίεση του Marco Simoncelli, ο οποίος με πρόβλημα στον συμπλέκτη έκανε μια καταστροφική εκκίνηση.
Για να πάρουμε τα πράγματα ανάποδα σε αυτό το γκρουπ, ο ψηλός του MotoGP δεν είχε καλή αίσθηση από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, με πολλά γλιστρήματα που σε πρώτη ανάγνωση η ομάδα τα αποδίδει στις διαφορετικές καιρικές συνθήκες σε σχέση με χθες που η μοτοσυκλέτα δούλευε άψογα.
O Rossi από την πλευρά του είπε:
«Ναι, είναι καλό που ήμασταν πιο κοντά από ποτέ στην κορυφή της κούρσας. Όμως κάναμε μια λάθος εκτίμηση σε μια ρύθμιση που θέλαμε να την δοκιμάσουμε το πρωί και μας βγήκε στο βρεγμένο, οπότε αποφασίσαμε να το ρισκάρουμε και να την χρησιμοποιήσουμε και στο στεγνό. Φτιάξαμε το μπροστινό και χάλασε το πίσω και στην είσοδο της στροφής είχα γλιστρήματα του πίσω τροχού. Κρίμα που δεν μπόρεσα να δώσω τη μάχη με τον Spies για το βάθρο».
Ο Andrea Dovizioso, όπως και ο Ben Spies έκαναν ένα καλό αγώνα, χωρίς να δώσουν μεταξύ τους μάχη.
Ο Αγώνας θύμιζε Formula 1 και «μάλιστα στο παρελθόν, γιατί φέτος η Formula 1 έχει πολλά προσπεράσματα», όπως χαρακτηριστικά είπε ο Valentino Rossi στην συνέντευξη που προβλήθηκε στον ΣΚΑΪ.
Πίσω τους 15’’ ολόκληρα δευτερόλεπτα βρέθηκε ο Cal Crutchlow με την δορυφορική Yamaha M1 της Tech3, που κέρδισε μια εύκολη μάχη με τον Nicky Hayden που δεν κατάφερε παρά να κάνει ένα καλό ξεκίνημα στον αγώνα.
Ο έμπειρος Loris Capirossi κέρδισε την μοναδική μάχη που είχε πολλά αλληλοπροσπεράσματα, από τους Karel Abraham, Hector Barbera και Alvaro Bautista.
O Toni Elias έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην τελευταία θέση, αφού οι De Puniet και Hiroshi Aoyama έπεσαν μαζί στον 3ο γύρο από καθαρό λάθος του Ιάπωνα, που το παραδέχτηκε, ζητώντας συγνώμη από τον Γάλλο.
Στη βαθμολογία ο Lorenzo εξακολουθεί να προηγείται με 98 βαθμούς, έναντι 91 του Stoner και 63 του Dovizioso. O Pedrosa έμεινε στους 61, ενώ ο Rossi είναι 5ος με 58 βαθμούς.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 163.6 | 43'19.779 |
2 | 20 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 163.5 | +2.403 |
3 | 16 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 163.4 | +4.291 |
4 | 13 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 163.3 | +5.255 |
5 | 11 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 163.2 | +7.371 |
6 | 10 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 162.9 | +11.831 |
7 | 9 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 162.0 | +26.483 |
8 | 8 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 161.6 | +33.243 |
9 | 7 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 161.0 | +43.092 |
10 | 6 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 161.0 | +43.113 |
11 | 5 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 160.9 | +44.224 |
12 | 4 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 160.8 | +45.239 |
13 | 3 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 160.1 | +58.268 |
Not Classified | ||||||||
14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 157.7 | 22 Laps | ||
7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 157.4 | 22 Laps |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου