Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Χαρούμενος και ευχαριστημένος ο Rossi!

«Τι κρίμα, που έχασα την 4η θέση – για να κάνω τον καλύτερό μου τερματισμό με Ducati – στην τελευταία στροφή, τι κρίμα», είπε ο Valentino Rossi, 3 ώρες μετά τον Αγώνα, όταν επιτέλους βγήκε από την μαραθώνια τεχνική σύσκεψη, που γίνεται πάντα μετά από κάθε αγώνα.
Αυτά ήταν τα πρώτα του λόγια και αμέσως μετά πρόσθεσε:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την φυσική μου κατάσταση. Δεν είμαι στο 100%, αλλά είμαι πολύ καλά, αφού μπορούσα να κρατήσω το ρυθμό μέχρι το τέλος του αγώνα, αφού μπορούσα να φρενάρω καλά. Ένα μικρό πρόβλημα προς το τέλος είναι το ότι αναγκάζομαι να κρατιέμαι στο ρεζερβουάρ με την αριστερή γάμπα, όταν αρχίζει η κούραση του δεξιού ώμου και εκτός του ότι κουράζεται λίγο η γάμπα, έχω και μια πίεση στο γόνατο, που με ενοχλεί. Όμως πιστεύω ότι στην Βαρκελώνη (αρχές Ιουνίου) θα είμαι τελείως καλά».

Αναφερόμενος στον αγώνα και τη μάχη με τον Dovizioso είπε:
«Ήμουν 28 γύρους μπροστά και με πέρασε στα τελευταία μέτρα! Άνοιξα το γκάζι λίγο παραπάνω στην έξοδο της τελευταίας στροφής, είχα ένα μικρό γλίστρημα και αναγκάστηκα στιγμιαία να το ξανακλείσω και έτσι με πέρασε. Στη διάρκεια του αγώνα φρέναρα καλά και ήξερα ότι δεν μπορεί να με περάσει στα φρένα. Σήμερα αλλάξαμε κάτι στη ρύθμιση και είχα πολύ καλύτερη αίσθηση στις εισόδους των στροφών, οπότε έκανα 20 φορές τον καλύτερο χρόνο που έκανα χθες στις Κατατακτήριες και αυτό είναι πολύ καλό».
«Είμαστε σε αυτήν τη φάση του Πρωταθλήματος πιο μπροστά από τις προσδοκίες που είχαμε μετά τις χειμερινές δοκιμές. Το Mugello ήταν ο σημαντικότερος αγώνας για μένα ακόμη και όταν ήμουν στην Yamaha, σκεφτείτε τώρα που είμαι στην Ducati. Είναι νωρίς για να το πούμε, αλλά υπάρχει περίπτωση να μπορούμε να δώσουμε την μάχη για τη νίκη», συμπλήρωσε κάνοντας την αποτίμηση της ημέρας.

Σε σχέση με τους αντιπάλους δήλωσε:
«Η Honda αυτήν τη στιγμή έχει καθαρό πλεονέκτημα, κυρίως στο θέμα του κινητήρα. Και μάλιστα πάει καλά και στις στροφές και είναι πιο σταθερή στην επιτάχυνση. Είναι πολύ πιο εύκολη και γλυκιά από τη δικά μας μοτοσυκλέτα και αυτό είναι πλεονέκτημα για τον Stoner και κυρίως για τον Dani. Δεν είναι έκπληξη για μένα η νίκη του».

Για το τι κάνει η δική του Desmosedici και το τι περιμένει είπε:
«Με την μοτοσυκλέτα αυτή χρειάζεται περισσότερη δύναμη, είναι πιο δύσκολη και πάνω σε αυτό δουλεύουμε, να την κάνουμε ευκολότερη. Έχω διαφορετικές γραμμές από αυτές που είχα με την Μ1, γιατί πρέπει να δίνεις μάχη με την μοτοσυκλέτα και αυτό απαιτεί πιο «εύκολες», πιο λογικές γραμμές. Αλλά αφού είναι καλή στα φρένα έχουμε μια καλή βάση. Η αίσθηση του μπροστινού μέρους και λίγο το πίσω χρειάζονται βελτίωση. Αύριο θα δοκιμάσουμε το νέο μπροστινό σύστημα και θα ψαχτούμε λίγο και στον κινητήρα για να πάει λίγο ομαλότερα. Δεν θα έχουμε κάτι στο θέμα του συμπλέκτη – είναι πολύ νωρίς – αλλά οι τεχνικοί στο εργοστάσιο δουλεύουν πάνω σε αυτό».
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7134

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου