Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Rossi: Κουράστηκα σήμερα

Με βροχή έχει πιθανότητες για κάτι καλό
«Ο στόχος μου ήταν η 2η σειρά της εκκίνησης, αλλά σήμερα κουράστηκα. Όταν στέγνωσε η πίστα δεν είχα πρόσφυση πίσω και πρέπει να καταλάβουμε το γιατί. Αλλάξαμε βέβαια κάτι και προς το τέλος πήγαμε καλύτερα. Αύριο θα είναι δύσκολα από την 3η σειρά. Τη στιγμή μάλιστα που δεν έχω καλή αίσθηση στην είσοδο της στροφής. Όποτε πίεζα παραπάνω ρίσκαρα και έτσι τελικά σήμερα στις Κατατακτήριες δεν ήμουν ποτέ σε επίθεση. Κυρίως επειδή δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε άλλο καινούργιο λάστιχο», είπε ο Valentino Rossi.

«Αύριο αν είναι στεγνό ο αγώνας θα παιχτεί στο 1:37.5 ή 37.6, εγώ γύριζα στο 38.4, άρα μου λείπει πολύ ακόμη για να προσπαθήσω για τη νίκη. Αν είναι βρεγμένο έχω περισσότερες πιθανότητες για ένα καλύτερο αποτέλεσμα», σχολίασε σε σχέση με τον αυριανό αγώνα.
«Την Δευτέρα το τεστ είναι σημαντικό, γιατί τώρα κάναμε το πρώτο βήμα και πρέπει να δοκιμάσουμε τα νέα πράγματα για να πάμε μπροστά. Η πίστα αυτή χρειάζεται καινούργια άσφαλτο, το έχουμε πει στην επιτροπή ασφαλείας, αλλά δεν έχουν μπάτζετ για να το κάνουν».

Σε σχέση με την κόντρα με τον Stoner είπε:
«Μίλησα άσχημα γιατί οι άλλοι μίλησαν άσχημα για μένα. Είχε πει «φοβάμαι όταν είμαι στην πίστα με τον Valentino» και άλλα τέτοια και εγώ έπρεπε να απαντήσω. Όσο για τον Jorge που λέει ότι ο Simoncelli οδηγεί επιθετικά, ναι, ο Marco είναι επιθετικός αρκετά, αλλά όχι υπερβολικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου