Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Le Mans: O Simoncelli δεν έπρεπε να τιμωρηθεί

Αγωνιστικό ατύχημα και χωρίς πρόθεση, λέει η ομάδα του
Ο Marco Simoncelli και η ομάδα του είναι απογοητευμένοι από την εξέλιξη του σημερινού αγώνα. Το συμβάν με τον οδηγό της San Carlo Honda Gresini και τον Dani Pedrosa οδήγησε στον τραυματισμό του δεύτερου και στην ποινή του πρώτου που του στέρησε ένα σίγουρο βάθρο.
Ο Marco Simoncelli την πλήρωσε για τις αντεγκλήσεις που έγιναν από το Estoril και μετά, με αρκετούς οδηγούς να τον κατηγορούν για επιθετικό στυλ στα προσπεράσματα. Ας ακούσουμε τον ίδιο:
«Δεν είμαι χαρούμενος με αυτό που έγινε γιατί ένα καλό αποτέλεσμα ήταν μέσα στις δυνατότητές μου και πάνω από όλα γιατί κτύπησε ο Pedrosa. Κατά την γνώμη μου το συμβάν έγινε ως εξής:
Ο Pedrosa είχε λίγη δυσκολία και πήγα δίπλα του και τον πέρασα στους τρεις προηγούμενους γύρους. Όταν με ξαναπέρασε δεν αντιστάθηκα επί τούτου και η τηλεμετρία μου δείχνει ότι φρέναρα ακριβώς στο σημείο που φρέναρα και στους προηγούμενους γύρους. Νομίζω ότι φρέναρα αρκετά νωρίς και βρέθηκα στην εξωτερική και μπροστά του στην είσοδο της στροφής. Δεν ήθελα να κάνω πίσω, έτσι του άφησα ένα μέτρο ανάμεσα σε μένα και το κερμπ ώστε να πάει μέσα. Είδα ότι ήταν στενά, έτσι προσπάθησα να ρυθμίσω τη θέση μου. Τότε ήταν που με ακούμπησε στον πίσω τροχό και έπεσε.
Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι χαρούμενος για αυτό και θέλω να αποφύγω κάθε αμφισβήτηση σε σχέση με την τιμωρία μου, αλλά πιστεύω ότι η ποινή διέλευσης είναι αποτέλεσμα των συζητήσεων των τελευταίων ημερών».

Αντίστοιχες είναι οι δηλώσεις του ιδιοκτήτη της ομάδας Fausto Gresini:
«Πιστεύω στις καλές προθέσεις των οδηγών μας. Αυτό ήταν ένα αγωνιστικό ατύχημα που θα μπορούσε να συμβεί κάθε στιγμή. Θεωρώ ότι δεν ήταν υπεύθυνος για το ατύχημα. Δεν ήμαστε ευχαριστημένοι, κυρίως με το γεγονός ότι ο Dani τραυματίστηκε. Δεν ήταν ηθελημένο και νομίζω ότι όλη η προηγούμενη αντιπαράθεση άναψε τις φλόγες σε μια όχι ευχάριστη κατάσταση. Ο Marco πραγματικά άξιζε να ανεβεί στο βάθρο».

Κατά την άποψή μου ο Simoncelli έχει δίκιο , διότι πρώτα έκανε ένα φυσιολογικό προσπέρασμα και μετά ο Dani ακούμπησε στην πίσω ρόδα του ''ψηλού''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου