Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Simoncelli: «Θέλω να μειώσω την απόσταση από τους πρώτους»

Θα προσπαθήσει να είναι πιο σταθερός στον αγώνα

Το πρόβλημα με την πρόσφυση στο πίσω λάστιχο που αντιμετώπισε ο Marco Simoncelli στον αγώνα της Γερμανίας του στέρησε τη δυνατότητα να έχει ένα καλό αποτέλεσμα και να είναι στο βάθρο. Ο «SuperSic» δήλωσε ότι στόχος του είναι να κινηθεί ταχύτατα και στην Laguna Seca και να προσπαθήσει για ό,τι καλύτερο μπορεί.

Όπως είπε:

«Αν τερμάτιζα τέταρτος στο Sachsenring θα ήταν διαφορετικά τα δεδομένα. Όμως είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή μου και πάω στην Αμερική έχοντας μεγάλο κίνητρο. Στην Γερμανία ήταν σημαντικό να διατηρήσω την φόρμα μου ακόμα κι αν δεν μπορούσα να διατηρήσω τον ρυθμό μου σε όλο τον αγώνα. Τα προβλήματα με το πίσω λάστιχο ήταν αυτά που δεν μου επέτρεψαν να πιέσω πολύ ως το τέλος, όπως έκανα στην αρχή του αγώνα.

Η Laguna Seca μου αρέσει πολύ. Είναι συναρπαστική και η “Corkscrew” προκαλεί ρίγος στους οδηγούς και ο ενθουσιασμός από τους θεατές σου δίνει περισσότερη ώθηση (να οδηγήσεις). Με την ομάδα θα προσπαθήσουμε να είμαστε πιο σταθεροί σε όλο τον αγώνα, κάτι που είναι σημαντικό για να πλησιάσουμε τους πρώτους.»
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8092

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου