H Ducati του Rossi έμεινε δύο φορές από μηχανικό πρόβλημα
Η πίστα – όπως υποσχόταν από τη νέα της άσφαλτο – ήταν πολύ γρήγορη με το ξεκίνημα των Ελεύθερων Δοκιμών 1. Οι χρόνοι αμέσως κατέβηκαν κάτω από 1’50’’ και ο Stoner με τον Simoncelli κατέβαζαν συνεχώς χρόνους, κάτω από το περσινό ρεκόρ πίστας του Pedrosa, το 1:49.531.
Τελικά στον τελευταίο του γύρο ο Marco Simoncelli με την εργοστασιακή του Honda RC212V έσπασε το 1’49’’ και με πολύ δυναμική οδήγηση σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:48.987.
Ο Casey Stoner έμεινε στην 2η θέση 40 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του, παρά την πίεση του ομόσταυλού του Andrea Dovizioso που στον τελευταίο γύρο πέτυχε 1:49.088 και μαζί την υψηλότερη τελικά ταχύτητα με 330.8 χλμ.
Ο 4ος εργοστασιακός οδηγός της Honda ο Dani Pedrosa κατάφερε προς το τέλος να κάνει έναν καλό χρόνο δεδομένης της απουσίας του στους 3 προηγούμενους αγώνες και να είναι 7ος 1.1 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή.
Στα 0.264 του δευτερολέπτου πίσω από τον Super Sic o Jorge Lorenzo είναι η πρώτη Yamaha στην 4η θέση. Ο Spies τον ακολουθεί, με τον Edwards 6o, ενώ ο Crutchlow που δεν ξέρει την πίστα έμεινε στην 11ος.
Στο στρατόπεδο της Ducati τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά. Ο Nicky Hayden που ξεκίνησε στην πρώτη πεντάδα, έμεινε τελικά 8ος με διαφορά 1.2’’ από τον πρώτο. Ο ομόσταυλός του Valentino Rossi ενώ ξεκίνησε δυνατά, αναγκάστηκε να σταματήσει δύο φορές από μηχανικό πρόβλημα και μάλιστα την 2η φορά οι μηχανικοί δεν κατάφεραν στα 6’ λεπτά που έμεναν να διορθώσουν το πρόβλημα και έτσι ο Vale απογοητευμένος έβγαλε το κράνος του και το γκαράζ έκλεισε για τα αδιάκριτα βλέμματα! Παρ’ όλα αυτά καταφέραμε να φωτογραφήσουμε τις εξατμίσεις της GP11.1, όπως ενώνονται στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, αλλά και τον μηχανικό που έσπρωχνε την "νεκρή" GP11.1 στην pit lane!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7846
Η πίστα – όπως υποσχόταν από τη νέα της άσφαλτο – ήταν πολύ γρήγορη με το ξεκίνημα των Ελεύθερων Δοκιμών 1. Οι χρόνοι αμέσως κατέβηκαν κάτω από 1’50’’ και ο Stoner με τον Simoncelli κατέβαζαν συνεχώς χρόνους, κάτω από το περσινό ρεκόρ πίστας του Pedrosa, το 1:49.531.
Τελικά στον τελευταίο του γύρο ο Marco Simoncelli με την εργοστασιακή του Honda RC212V έσπασε το 1’49’’ και με πολύ δυναμική οδήγηση σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:48.987.
Ο Casey Stoner έμεινε στην 2η θέση 40 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του, παρά την πίεση του ομόσταυλού του Andrea Dovizioso που στον τελευταίο γύρο πέτυχε 1:49.088 και μαζί την υψηλότερη τελικά ταχύτητα με 330.8 χλμ.
Ο 4ος εργοστασιακός οδηγός της Honda ο Dani Pedrosa κατάφερε προς το τέλος να κάνει έναν καλό χρόνο δεδομένης της απουσίας του στους 3 προηγούμενους αγώνες και να είναι 7ος 1.1 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή.
Στα 0.264 του δευτερολέπτου πίσω από τον Super Sic o Jorge Lorenzo είναι η πρώτη Yamaha στην 4η θέση. Ο Spies τον ακολουθεί, με τον Edwards 6o, ενώ ο Crutchlow που δεν ξέρει την πίστα έμεινε στην 11ος.
Στο στρατόπεδο της Ducati τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά. Ο Nicky Hayden που ξεκίνησε στην πρώτη πεντάδα, έμεινε τελικά 8ος με διαφορά 1.2’’ από τον πρώτο. Ο ομόσταυλός του Valentino Rossi ενώ ξεκίνησε δυνατά, αναγκάστηκε να σταματήσει δύο φορές από μηχανικό πρόβλημα και μάλιστα την 2η φορά οι μηχανικοί δεν κατάφεραν στα 6’ λεπτά που έμεναν να διορθώσουν το πρόβλημα και έτσι ο Vale απογοητευμένος έβγαλε το κράνος του και το γκαράζ έκλεισε για τα αδιάκριτα βλέμματα! Παρ’ όλα αυτά καταφέραμε να φωτογραφήσουμε τις εξατμίσεις της GP11.1, όπως ενώνονται στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, αλλά και τον μηχανικό που έσπρωχνε την "νεκρή" GP11.1 στην pit lane!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 327.7 | 1'48.987 | |
2 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 326.9 | 1'49.027 | 0.040 / 0.040 |
3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 330.8 | 1'49.088 | 0.101 / 0.061 |
4 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 325.1 | 1'49.251 | 0.264 / 0.163 |
5 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 324.0 | 1'49.364 | 0.377 / 0.113 |
6 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 322.1 | 1'49.810 | 0.823 / 0.446 |
7 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 324.2 | 1'50.104 | 1.117 / 0.294 |
8 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 325.2 | 1'50.203 | 1.216 / 0.099 |
9 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 324.4 | 1'50.629 | 1.642 / 0.426 |
10 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 325.2 | 1'50.658 | 1.671 / 0.029 |
11 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 320.6 | 1'50.683 | 1.696 / 0.025 |
12 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 321.6 | 1'50.729 | 1.742 / 0.046 |
13 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 324.2 | 1'50.780 | 1.793 / 0.051 |
14 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 327.8 | 1'51.153 | 2.166 / 0.373 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 325.5 | 1'51.868 | 2.881 / 0.715 |
16 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 322.9 | 1'51.876 | 2.889 / 0.008 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου