του Αγώνα πήρε μια πειστική νίκη και μάλιστα όχι με το συνηθισμένο του στυλ να φεύγει μπροστά και να κάνει διαφορά, αλλά δίνοντας μάχες σώμα με σώμα.
Η Honda του επίσης δούλεψε άψογα, χωρίς να προβληματίσει τα λάστιχά της.
«Είναι απίστευτη αίσθηση. Το να γυρίσω πίσω τόσο νωρίς και να κερδίσω είναι απίστευτο και είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν το περίμενα και δεν αισθανόμουν τέλεια με την μοτοσυκλέτα, αλλά όσο προχωρούσε ο αγώνας αισθανόμουν καλύτερα και είχα καλύτερο ρυθμό. Υπόφερα πολύ στο τέλος του αγώνα, από φυσική κατάσταση. Είμαι πραγματικά ευχαριστημένος με τη νίκη και θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους ήταν μαζί μου αυτόν τον δύσκολο καιρό», είπε ο μεγάλος νικητής του Αγώνα.
Ακριβώς πίσω του έγινε τελικά μια ακόμη φοβερή μάχη για τη 2η θέση, με τον Jorge Lorenzo, που προηγήθηκε για κάποιο μέρος του αγώνα, να περνάει στην τελευταία στροφή τον Casey Stoner, που επίσης είχε προηγηθεί στον Αγώνα. Το πέρασμα αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος, αφού από τη μία μεριά μείωσε και άλλο τη διαφορά στη βαθμολογία, από τον Stoner, που τώρα είναι στους 15 βαθμούς και από την άλλη συνεχίζει να πιέζει ψυχολογικά τον Stoner, που για 3ο συνεχόμενο αγώνα βλέπει άλλους οδηγούς μπροστά του.
Επίσης το Πρωτάθλημα παίρνει άλλη τροπή, αφού η δυναμική επιστροφή του Pedrosa, αφήνει ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, παρά το ότι ο Ισπανός απέχει 74 βαθμούς από τον πρώτο.
Ο Andrea Dovizioso δεν κατάφερε αυτή τη φορά να ακολουθήσει το ρυθμό των τριών πρώτων, παρά το ότι λίγο μετά το ξεκίνημα πέρασε στην 2η θέση, μπροστά από όλες τις εργοστασιακές Honda. Τελικά έμεινε 8’’ πίσω τους, αλλά κατάφερε στην τελευταία στροφή να υπερασπιστεί τη θέση του, απέναντι στην επίθεση του Marco Simoncelli που μάλιστα στην προσπάθεια αυτή έχασε και την 5η θέση, από τον Ben Spies που καιροφυλακτούσε.
Μια ακόμη τριπλή μάχη δόθηκε πίσω τους – συγκεκριμένα στα 16’’ πίσω – με τον Alvaro Bautista να παίρνει μια καλή 7η θέση, από τον Nicky Hayden και τον Valentino Rossi που έφεραν τις εργοστασιακές Ducati στις θέσεις 8 και 9.
Ο Colin Edwards δεν κατάφερε να μείνει σε αυτήν την ομάδα και τερμάτισε 10ος. Πίσω του 4 οδηγοί τερμάτισαν μέσα σε μισό δευτερόλεπτο, με τελικό νικητή τον Barbera και τους Abraham, De Puniet, Crutchlow να ακολουθούν. Ο Aoyama επίσης έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην 15η θέση, ενώ εκτός βαθμών έμεινε ο Toni Elias, μετά από έναν ακόμη απογοητευτικό αγώνα για τον ίδιο και την ομάδα του.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 160.4 | 41'12.482 |
2 | 20 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 160.3 | +1.477 |
3 | 16 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 160.3 | +1.568 |
4 | 13 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 159.7 | +10.513 |
5 | 11 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 159.7 | +10.719 |
6 | 10 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 159.6 | +10.923 |
7 | 9 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 158.6 | +27.451 |
8 | 8 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 158.6 | +27.510 |
9 | 7 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 158.6 | +27.576 |
10 | 6 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 158.2 | +33.491 |
11 | 5 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 157.9 | +38.944 |
12 | 4 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 157.9 | +39.148 |
13 | 3 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 157.8 | +39.415 |
14 | 2 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 157.8 | +39.477 |
15 | 1 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 156.9 | +54.516 |
16 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 155.8 | +1'12.335 | |
17 | 50 | Sylvain GUINTOLI | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 154.0 | 1 Lap |
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2011/GER/MotoGP/RAC
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου