O Lorenzo έπεσε μετά από δοκιμαστική εκκίνηση!
Οι τρεις πρώτοι των ΕΔ3 έχουν διαφορά μεταξύ τους λιγότερο από μισό δέκατο του δευτερολέπτου! Ο Casey Stoner σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:21.806, στην 2η θέση η άλλη Honda του Dani Pedrosa με διαφορά 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου και 3ος μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ήταν ο Jorge Lorenzo με 1:21.855! Από τους τρεις σταθερότερος, όπως και χθες, o οδηγός της Yamaha M1, με 10 γύρους στο 1’21’’, ενώ ο Pedrosa είχε 6 και ο Stoner μόλις 3 γύρους στο 1’21’’.
Ο Ισπανός με τα επετειακά κοκκινόασπρα χρώματα στην Μ1, είχε κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένος και στο τέλος του κρύου Καλιφορνέζικου πρωινού, με θερμοκρασία αέρα στους 15ο Κελσίου και ασφάλτου στους 21ο, έκανε μια δοκιμαστική εκκίνηση, στην μικρή ευθεία μετά την στροφή 4. Στην επόμενη αριστερή στροφή 5 μπήκε τελείως χαλαρά, χωρίς να πλαγιάσει πολύ και τότε η μοτοσυκλέτα του ή μάλλον τα λάστιχά του που είχαν εντωμεταξύ κρυώσει, τον πέταξαν πάνω από την Μ1, με ένα άσχημο high-side που τον κτύπησε με δύναμη στην άσφαλτο με τα πόδια (περίπου έτσι όπως είχε σπάσει τους αστραγάλους του το 2009) και στη συνέχεια έφτασε στην αμμοπαγίδα, όπου η Μ1 τον κτύπησε ελαφρά στον μηρό!
Ο Jorge έπιανε το πόδι του διπλωμένος στην άμμο και μετά από πάνω από δύο λεπτά, όταν έφτασαν οι γιατροί σιγά – σιγά σηκώθηκε και στάθηκε στα πόδια του, γεγονός που έδειξε ότι δεν υπήρξε σπάσιμο. Αργότερα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της πίστας και σε λίγο θα μάθουμε περισσότερα για την κατάστασή του.
Πάντως είναι γνωστό από το ατύχημα του Stoner στην Valencia στο γύρο προθέρμανσης του αγώνα του 2009, ότι αυτά τα λάστιχα, όταν κρυώσουν «έχουν λιγότερο κράτημα από λάστιχα παπιού», όπως χαρακτηριστικά είχε πει τότε ο Guareschi. Επομένως οι οδηγοί το ξέρουν αυτό και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010 έπρεπε να το έχει στο μυαλό του, όσο χαρούμενος και αν ήταν με τις πολύ καλές δοκιμές που είχε κάνει, μέχρι τότε.
Τέσσερα ολόκληρα δέκατα πίσω από τους τρεις πρώτους, διαφορά που μεγάλωσε σε σχέση με χθες ήταν και πάλι οι τρεις οδηγοί που θεωρούνται η Β’ κατηγορία! Οι Simoncelli, Spies & Dovizioso, με διαφορά μεταξύ τους ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Το θετικό στοιχείο ήλθε από την Ducati που είδε και τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της να είναι στις θέσεις 7 & 8 και μάλιστα με μικρότερη διαφορά από ότι χθες, από την κορυφή. Συγκεκριμένα ο Nicky Hayden είναι στα 0.626 πίσω από τον Stoner, ενώ ο Valentino Rossi στα 0.841. και οι δύο με την GP11.1 και τα χαμόγελα γύρισαν στο γκαράζ, αφού είναι ξεκάθαρο ότι η δουλειά πρέπει να γίνει προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ο Alvaro Bautista με την Suzuki του είναι στο 1’’ από την κορυφή, όπως και χθες, ενώ τη δεκάδα κλείνει ο Hector Barbera με την δορυφορική Ducati του.
Από τους υπόλοιπους πτώσεις είχαν οι Toni Elias & Karel Abraham, χωρίς ευτυχώς να έχουν κάποιο τραυματισμό.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8131
Οι τρεις πρώτοι των ΕΔ3 έχουν διαφορά μεταξύ τους λιγότερο από μισό δέκατο του δευτερολέπτου! Ο Casey Stoner σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:21.806, στην 2η θέση η άλλη Honda του Dani Pedrosa με διαφορά 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου και 3ος μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ήταν ο Jorge Lorenzo με 1:21.855! Από τους τρεις σταθερότερος, όπως και χθες, o οδηγός της Yamaha M1, με 10 γύρους στο 1’21’’, ενώ ο Pedrosa είχε 6 και ο Stoner μόλις 3 γύρους στο 1’21’’.
Ο Ισπανός με τα επετειακά κοκκινόασπρα χρώματα στην Μ1, είχε κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένος και στο τέλος του κρύου Καλιφορνέζικου πρωινού, με θερμοκρασία αέρα στους 15ο Κελσίου και ασφάλτου στους 21ο, έκανε μια δοκιμαστική εκκίνηση, στην μικρή ευθεία μετά την στροφή 4. Στην επόμενη αριστερή στροφή 5 μπήκε τελείως χαλαρά, χωρίς να πλαγιάσει πολύ και τότε η μοτοσυκλέτα του ή μάλλον τα λάστιχά του που είχαν εντωμεταξύ κρυώσει, τον πέταξαν πάνω από την Μ1, με ένα άσχημο high-side που τον κτύπησε με δύναμη στην άσφαλτο με τα πόδια (περίπου έτσι όπως είχε σπάσει τους αστραγάλους του το 2009) και στη συνέχεια έφτασε στην αμμοπαγίδα, όπου η Μ1 τον κτύπησε ελαφρά στον μηρό!
Ο Jorge έπιανε το πόδι του διπλωμένος στην άμμο και μετά από πάνω από δύο λεπτά, όταν έφτασαν οι γιατροί σιγά – σιγά σηκώθηκε και στάθηκε στα πόδια του, γεγονός που έδειξε ότι δεν υπήρξε σπάσιμο. Αργότερα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της πίστας και σε λίγο θα μάθουμε περισσότερα για την κατάστασή του.
Πάντως είναι γνωστό από το ατύχημα του Stoner στην Valencia στο γύρο προθέρμανσης του αγώνα του 2009, ότι αυτά τα λάστιχα, όταν κρυώσουν «έχουν λιγότερο κράτημα από λάστιχα παπιού», όπως χαρακτηριστικά είχε πει τότε ο Guareschi. Επομένως οι οδηγοί το ξέρουν αυτό και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010 έπρεπε να το έχει στο μυαλό του, όσο χαρούμενος και αν ήταν με τις πολύ καλές δοκιμές που είχε κάνει, μέχρι τότε.
Τέσσερα ολόκληρα δέκατα πίσω από τους τρεις πρώτους, διαφορά που μεγάλωσε σε σχέση με χθες ήταν και πάλι οι τρεις οδηγοί που θεωρούνται η Β’ κατηγορία! Οι Simoncelli, Spies & Dovizioso, με διαφορά μεταξύ τους ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Το θετικό στοιχείο ήλθε από την Ducati που είδε και τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της να είναι στις θέσεις 7 & 8 και μάλιστα με μικρότερη διαφορά από ότι χθες, από την κορυφή. Συγκεκριμένα ο Nicky Hayden είναι στα 0.626 πίσω από τον Stoner, ενώ ο Valentino Rossi στα 0.841. και οι δύο με την GP11.1 και τα χαμόγελα γύρισαν στο γκαράζ, αφού είναι ξεκάθαρο ότι η δουλειά πρέπει να γίνει προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ο Alvaro Bautista με την Suzuki του είναι στο 1’’ από την κορυφή, όπως και χθες, ενώ τη δεκάδα κλείνει ο Hector Barbera με την δορυφορική Ducati του.
Από τους υπόλοιπους πτώσεις είχαν οι Toni Elias & Karel Abraham, χωρίς ευτυχώς να έχουν κάποιο τραυματισμό.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 263.5 | 1'21.806 | |
2 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 260.3 | 1'21.823 | 0.017 / 0.017 |
3 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 260.9 | 1'21.855 | 0.049 / 0.032 |
4 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 258.9 | 1'22.222 | 0.416 / 0.367 |
5 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 258.7 | 1'22.325 | 0.519 / 0.103 |
6 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 260.3 | 1'22.356 | 0.550 / 0.031 |
7 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 260.0 | 1'22.432 | 0.626 / 0.076 |
8 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 263.1 | 1'22.647 | 0.841 / 0.215 |
9 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 259.2 | 1'22.840 | 1.034 / 0.193 |
10 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 260.8 | 1'22.877 | 1.071 / 0.037 |
11 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 257.3 | 1'23.062 | 1.256 / 0.185 |
12 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 256.2 | 1'23.080 | 1.274 / 0.018 |
13 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 257.8 | 1'23.143 | 1.337 / 0.063 |
14 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 255.0 | 1'23.513 | 1.707 / 0.370 |
15 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 256.0 | 1'23.544 | 1.738 / 0.031 |
16 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 250.9 | 1'24.038 | 2.232 / 0.494 |
17 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 255.9 | 1'24.056 | 2.250 / 0.018 |
18 | 23 | Ben BOSTROM | USA | LCR Honda MotoGP | Honda | 252.2 | 1'25.934 | 4.128 / 1.878 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου