Με διαφορά ο πιο σταθερός
Ο Jorge Lorenzo έκανε στους 16 από τους 17 γύρους των ΕΔ2 χρόνο στο 1΄22΄΄ και μόνο στον πρώτο του γύρο στην πίστα ήταν αργότερος. Σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:22.056 καθώς η θερμοκρασία αέρα ανέβηκε στους 22ο Κελσίου και αυτή της ασφάλτου στους 43.
Ο οδηγός της Yamaha M1 και περσινός νικητής της Laguna Seca μπορεί να χάνει 3 ή 4 χιλιόμετρα την ώρα σε τελική σε σχέση με τις ταχύτερες Honda, αλλά στις δύσκολες στροφές της πίστας έχει βρει ήδη τις ρυθμίσεις που του δίνουν την αυτοπεποίθηση να οδηγεί όπως αυτός ξέρει και θέλει.
O Dani Pedrosa επίσης ταχύτατος, αν και όχι με την ίδια σταθερότητα με τον συμπατριώτη του, πήρε την 2η θέση, με διαφορά 0.141 του δευτερολέπτου και έδειξε ότι επανήλθε πλήρως στην φόρμα που είχε πριν το ατύχημά του στο Le Mans, όταν μετά την φοβερή του νίκη στο Estoril πολλοί θεώρησαν ότι είναι το μεγάλο φαβορί φέτος για το Πρωτάθλημα.
Ο Casey Stoner που προηγείται στην βαθμολογία και εδώ φάνηκε νευρικός, έκανε λάθη, παραλίγο να έχει μια πτώση και τελικά έμεινε 3ος αλλά με μικρή διαφορά από τον Lorenzo. Όπως ακριβώς και το πρωί, υπάρχει μια μικρή διαφορά από τους τρεις οδηγούς που έχει χαρακτηρίσει πρόσφατα ως το Β’ γκρουπ, ο Carlo Pernat.
O Andrea Dovizioso είναι όπως και στον τερματισμό στην Γερμανία, μπροστά από τους Ben Spies & Marco Simoncelli. O Alvaro Bautista και εδώ έδειξε ότι τα πάει καλά με την Suzuki του που συνεχώς βελτιώνεται και στην 7η θέση είναι ακριβώς στο 1’’ από την κορυφή.
Πρώτη Ducati αυτήν την φορά είναι η δορυφορική του Γάλλου Randy De Puniet, που κέρδισε και τη μάχη των μη εργοστασιακών οδηγών από τον Colin Edwards που είναι στην 9η θέση της ημέρας.
Οι δύο Ducati GP11.1 των εργοστασιακών οδηγών της Ιταλικής φίρμας πήραν την 10η και 11η θέση, με τον Nicky Hayden και πάλι ταχύτερο, έστω και μόλις 0.174 του δευτερολέπτου, από τον Valentino Rossi. Παρά το ότι βελτίωσαν τον χρόνο τους σε σχέση με τις πρωινές δοκιμές, η διαφορά τους από την κορυφή είναι μεγαλύτερη και τώρα ο Jeremy Burgess που επέστρεψε καλείται να βρει τη συνταγή που θα αρέσει στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ώστε να μην χαλάσει η σούπα και τα προβλήματα γίνουν ακόμη μεγαλύτερα για την Ducati, που κατηγορείται παγκοσμίως ότι δεν μπορεί να δώσει μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στον «γιατρό».
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8128
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2011/USA/MotoGP/FP1
Ο Jorge Lorenzo έκανε στους 16 από τους 17 γύρους των ΕΔ2 χρόνο στο 1΄22΄΄ και μόνο στον πρώτο του γύρο στην πίστα ήταν αργότερος. Σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:22.056 καθώς η θερμοκρασία αέρα ανέβηκε στους 22ο Κελσίου και αυτή της ασφάλτου στους 43.
Ο οδηγός της Yamaha M1 και περσινός νικητής της Laguna Seca μπορεί να χάνει 3 ή 4 χιλιόμετρα την ώρα σε τελική σε σχέση με τις ταχύτερες Honda, αλλά στις δύσκολες στροφές της πίστας έχει βρει ήδη τις ρυθμίσεις που του δίνουν την αυτοπεποίθηση να οδηγεί όπως αυτός ξέρει και θέλει.
O Dani Pedrosa επίσης ταχύτατος, αν και όχι με την ίδια σταθερότητα με τον συμπατριώτη του, πήρε την 2η θέση, με διαφορά 0.141 του δευτερολέπτου και έδειξε ότι επανήλθε πλήρως στην φόρμα που είχε πριν το ατύχημά του στο Le Mans, όταν μετά την φοβερή του νίκη στο Estoril πολλοί θεώρησαν ότι είναι το μεγάλο φαβορί φέτος για το Πρωτάθλημα.
Ο Casey Stoner που προηγείται στην βαθμολογία και εδώ φάνηκε νευρικός, έκανε λάθη, παραλίγο να έχει μια πτώση και τελικά έμεινε 3ος αλλά με μικρή διαφορά από τον Lorenzo. Όπως ακριβώς και το πρωί, υπάρχει μια μικρή διαφορά από τους τρεις οδηγούς που έχει χαρακτηρίσει πρόσφατα ως το Β’ γκρουπ, ο Carlo Pernat.
O Andrea Dovizioso είναι όπως και στον τερματισμό στην Γερμανία, μπροστά από τους Ben Spies & Marco Simoncelli. O Alvaro Bautista και εδώ έδειξε ότι τα πάει καλά με την Suzuki του που συνεχώς βελτιώνεται και στην 7η θέση είναι ακριβώς στο 1’’ από την κορυφή.
Πρώτη Ducati αυτήν την φορά είναι η δορυφορική του Γάλλου Randy De Puniet, που κέρδισε και τη μάχη των μη εργοστασιακών οδηγών από τον Colin Edwards που είναι στην 9η θέση της ημέρας.
Οι δύο Ducati GP11.1 των εργοστασιακών οδηγών της Ιταλικής φίρμας πήραν την 10η και 11η θέση, με τον Nicky Hayden και πάλι ταχύτερο, έστω και μόλις 0.174 του δευτερολέπτου, από τον Valentino Rossi. Παρά το ότι βελτίωσαν τον χρόνο τους σε σχέση με τις πρωινές δοκιμές, η διαφορά τους από την κορυφή είναι μεγαλύτερη και τώρα ο Jeremy Burgess που επέστρεψε καλείται να βρει τη συνταγή που θα αρέσει στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ώστε να μην χαλάσει η σούπα και τα προβλήματα γίνουν ακόμη μεγαλύτερα για την Ducati, που κατηγορείται παγκοσμίως ότι δεν μπορεί να δώσει μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στον «γιατρό».
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 260.6 | 1'22.056 | |
2 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 263.2 | 1'22.197 | 0.141 / 0.141 |
3 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 264.5 | 1'22.231 | 0.175 / 0.034 |
4 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 262.4 | 1'22.537 | 0.481 / 0.306 |
5 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 259.6 | 1'22.615 | 0.559 / 0.078 |
6 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 260.6 | 1'22.803 | 0.747 / 0.188 |
7 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 257.0 | 1'23.056 | 1.000 / 0.253 |
8 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 256.8 | 1'23.135 | 1.079 / 0.079 |
9 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 256.8 | 1'23.183 | 1.127 / 0.048 |
10 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 259.6 | 1'23.195 | 1.139 / 0.012 |
11 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 261.4 | 1'23.369 | 1.313 / 0.174 |
12 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 258.9 | 1'23.424 | 1.368 / 0.055 |
13 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 256.0 | 1'23.707 | 1.651 / 0.283 |
14 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 255.1 | 1'23.811 | 1.755 / 0.104 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 260.3 | 1'23.830 | 1.774 / 0.019 |
16 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 255.6 | 1'24.590 | 2.534 / 0.760 |
17 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 255.7 | 1'24.663 | 2.607 / 0.073 |
18 | 23 | Ben BOSTROM | USA | LCR Honda MotoGP | Honda | 252.4 | 1'26.159 | 4.103 / 1.496 |
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2011/USA/MotoGP/FP1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου