Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Pedrosa: «Θα πονάω περισσότερο στην Laguna»

Όμως θα προσπαθήσει για ό,τι καλύτερο

Ο Dani Pedrosa, ο νικητής στην Γερμανία, ξεκουράστηκε για λίγες ημέρες και τώρα δηλώνει έτοιμος για μία ακόμα πρόκληση. Ο Ισπανός αναβάτης του HRC επεσήμανε:

«Πριν την Laguna Seca πρόλαβα και πήγα στο σπίτι μου όπου γιόρτασα την νίκη μου στο Sachsenring μαζί με την οικογένειά μου και τους φίλους μου, οι οποίοι το άξιζαν επίσης. Το Αμερικανικό Grand Prix είναι μια ακόμα πρόκληση για εμένα.

Γνωρίζω ότι θα υποφέρω περισσότερο επειδή η πίστα έχει πολλά σημεία που πρέπει να φρενάρεις έντονα και να αλλάζεις γρήγορα κατεύθυνση. Όμως είναι ακόμα ένας αγώνας και θα προετοιμαστώ κατάλληλα για να τον ευχαριστηθώ.

Η Laguna Seca είναι διαφορετική από τις Ευρωπαϊκές πίστες. Με εξαίρεση πέρσι, όπου έπεσα, και το 2008 που δεν έλαβα μέρος επειδή ήμουν τραυματίας, πάντα ευχαριστιόμουν να τρέχω σε αυτή. Η νίκη μου το 2009 ήταν εκπληκτική. Θέλω να χαρώ την μοτοσυκλέτα και τους αγώνες που απομένουν και να έχω όσο καλύτερα αποτελέσματα γίνεται.»
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8101

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου