Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Laguna: Ο Loris Capirossi θα τρέξει τελικά

Πόνος και έλλειψη δύναμης τα προβλήματα του

Ο οδηγός της Pramac Racing με 1:24.566 πήρε την 15η θέση στις ΕΔ1, αλλά αποφάσισε να συνεχίσει την προσπάθειά του, παρά το ότι ο Sylvain Guintoli βρίσκεται στην πίστα για ενδεχόμενη αντικατάσταση του Ιταλού, αν ο τραυματισμός του δεν του επέτρεπε να συνεχίσει.

Όμως ο γερόλυκος του MotoGP φαίνεται ότι θα τρέξει, τουλάχιστον και στις απογευματινές δοκιμές. «Είμαι αρκετά ικανοποιημένος, αν και ακόμη έχω δυσκολίες στα σημεία φρεναρίσματος, αφού δεν έχω τη δύναμη που χρειάζεται για να πάω όσο γρήγορο θα ήθελα. Το πρωί ήταν σημαντικό για μένα να ανακτήσω την αίσθηση με την μοτοσυκλέτα. Θα είναι δύσκολο, είμαι σίγουρος γι αυτό, αλλά θα σφίξω τα δόντια μου και θα προσπαθήσω να βελτιωθώ το απόγευμα που επίσης η πίστα θα έχει καλύτερη πρόσφυση», είπε ο Loris Capirossi.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8125

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου