Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Hayden: «Ο Rossi είναι μαχητής»

Παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Ιταλού αναβάτη

Ο Nicky Hayden δεν μπόρεσε να έχει ένα καλό αποτέλεσμα εμπρός στους συμπατριώτες του, στην Laguna Seca, και δεν κατάφερε ούτε να προσπεράσει τον Valentino Rossi, γεγονός που θα του έδινε ένα ψυχολογικό πλεονέκτημα, αν μη τι άλλο. Ωστόσο, ο Hayden παραδέχτηκε ότι ο ομόσταυλός του είναι πολύ καλός οδηγός και δεν τα παρατάει. Όπως είπε:

«Έχω κερδίσει σε αυτόν τον αγώνα στο παρελθόν οπότε δεν θα πανηγυρίσω που τερμάτισα στην έβδομη θέση. Ξέραμε ότι είχαμε δύσκολη δουλειά και η πτώση μου στις δοκιμές δεν με βοήθησε. Έκανα μια καλή εκκίνηση αλλά δεν βρέθηκα στο δεύτερο γκρουπ οδηγών όπως ήλπιζα. Ο αγώνας ήταν όπως αυτός στην Γερμανία. Ανταγωνίστηκα με τον Valentino αλλά είμασταν 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο.

Ο “Vale” δεν ήταν ταχύτερος από εμένα αλλά είναι μαχητής. Δεν κάνει λάθη και τα δίνει όλα. Κάποιες στιγμές νόμισα ότι ήμουν σε θέση να τον προσπεράσω αλλά δεν θα ρισκάριζα να γίνω αιτία να συγκρουστούμε στην προσπάθεια για την έκτη θέση. Όσοι πιστεύουν ότι δεν προσπαθεί, είναι τρελοί. Είδα το πόδι του να ακουμπάει στην πίστα μερικές φορές και παραλίγο να πέσει. Τώρα θα ξεκουραστούμε και θα προετοιμαστούμε για το Brno. Πιστεύω πολύ στην ομάδα μου και θεωρώ ότι θα έχουμε μια καλή περίοδο στην συνέχεια.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου