O Rossi βελτιωμένος, έπεσε ο Spies
Ο Jorge Lorenzo και η Yamaha M1, πήραν το καλύτερο και από τα μαλακότερα λάστιχα της Bridgestone και σταμάτησαν το χρονόμετρο στο πολύ καλό 1:21.202 παίρνοντας την 18η pole position της καριέρας του στην μεγάλη κατηγορία, σε 62 αγώνες. Το πιο καλό για τον ίδιο και την ομάδα του είναι ότι έχει σταθερά γρήγορο ρυθμό και με τα σκληρότερα λάστιχα, τα οποία προφανώς θα είναι η επιλογή σχεδόν όλων για τον αγώνα.
«Το πρωί όταν ήμουν κάτω στο έδαφος πονούσα τόσο πολύ που είπα τέλος ο Αγώνας για μένα. Αλλά ευτυχώς το απόγευμα ήμουν καλά και από την αρχή είχα γρήγορο ρυθμό και πήρα την πρώτη θέση», είπε ο Ισπανός που είναι το μεγάλο φαβορί για αύριο.
Από την πλευρά του ο Casey Stoner δυσκολεύτηκε να βρει τις σωστές ρυθμίσεις αγώνα στην μοτοσυκλέτα του και ήταν εκτός ρυθμού των δύο μεγάλων του αντιπάλων του Lorenzo και του Pedrosa. Παραδέχτηκε στις δηλώσεις του ότι δεν έχουν βρει το σωστό δρόμο ακόμη και ότι μόνο με το 2ο σετ μαλακού ελαστικού κατάφερε να κάνει έναν καλό χρόνο και να είναι 2ος στις Κατατακτήριες. Άρα θα δυσκολευτεί αύριο στο να μην χάσει και άλλο έδαφος στη μάχη για τον Τίτλο.
Ο Dani Pedrosa είναι σε καλύτερο ρυθμό με τα λάστιχα αγώνα και με 1:21.385 μπήκε στην 1η σειρά της εκκίνησης, εκτοπίζοντας τον Ben Spies, που έδειξε δυνατός με τα μαλακότερα ελαστικά, αλλά μετά το 1:21.578 που τον είχε φέρει στην 2η θέση, έπεσε με το 2ο σετ μαλακού ελαστικού και έχασε την ευκαιρία να ξεκινήσει στις τρεςι πρώτες θέσεις του αγώνα της πατρίδας του. Πάντως και ο Spies υπολείπεται του ρυθμού των τριών πρώτων με τα σκληρότερα λάστιχα.
Ο Marco Simoncelli που ακολούθησε στην 5η θέση βελτίωσε τους χρόνους του και φαίνεται ότι μαζί με τον Αμερικανό και τον συμπατριώτη του Andrea Dovizioso θα δώσουν τη μάχη για τις θέσεις 4 – 6.
Στην 7η θέση ο Valentino Rossi οδήγησε καλά την GP11.1 με το μαλακό ελαστικό πίσω και με 1:22.235 είναι λίγο πάνω από 1’’ από την κορυφή, όμως με τα σκληρότερα λάστιχα δυσκολεύτηκε περισσότερο και αύριο θα πρέπει να βρει κάτι στις ρυθμίσεις ώστε να δώσει τη μάχη για την 7η θέση, που έχει ως μνηστήρες και τον Hector Barbera, αλλά και τον Nicky Hayden, που είχε μια πτώση και δεν κατάφερε να είναι πιο κοντά στους πρώτους. Ο Αμερικανός της Ducati επέλεξε να κάνει τις Κατατακτήριες και προφανώς και τον Αγώνα με την παλιότερη GP11, την οποία ξέρει καλύτερα.
Την δεκάδα έκλεισε ο Cal Crutchlow με την δορυφορική Μ1, μπροστά από τον ομόσταυλό του Colin Edwards που είχε την υποστήριξη όλης της οικογένειάς του στο γκαράζ της ομάδας.
Ο Alvaro Bautista είχε μια πτώση και τελικά έμεινε 12ος, παρά το ότι με τα λάστιχα του αγώνα είχε καλό ρυθμό, που μπορεί να τον φέρει αύριο στη μάχη για την 7η θέση, όπως την περασμένη εβδομάδα στην Γερμανία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8136
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2011/USA/MotoGP/RAC/World+Standing
Ο Jorge Lorenzo και η Yamaha M1, πήραν το καλύτερο και από τα μαλακότερα λάστιχα της Bridgestone και σταμάτησαν το χρονόμετρο στο πολύ καλό 1:21.202 παίρνοντας την 18η pole position της καριέρας του στην μεγάλη κατηγορία, σε 62 αγώνες. Το πιο καλό για τον ίδιο και την ομάδα του είναι ότι έχει σταθερά γρήγορο ρυθμό και με τα σκληρότερα λάστιχα, τα οποία προφανώς θα είναι η επιλογή σχεδόν όλων για τον αγώνα.
«Το πρωί όταν ήμουν κάτω στο έδαφος πονούσα τόσο πολύ που είπα τέλος ο Αγώνας για μένα. Αλλά ευτυχώς το απόγευμα ήμουν καλά και από την αρχή είχα γρήγορο ρυθμό και πήρα την πρώτη θέση», είπε ο Ισπανός που είναι το μεγάλο φαβορί για αύριο.
Από την πλευρά του ο Casey Stoner δυσκολεύτηκε να βρει τις σωστές ρυθμίσεις αγώνα στην μοτοσυκλέτα του και ήταν εκτός ρυθμού των δύο μεγάλων του αντιπάλων του Lorenzo και του Pedrosa. Παραδέχτηκε στις δηλώσεις του ότι δεν έχουν βρει το σωστό δρόμο ακόμη και ότι μόνο με το 2ο σετ μαλακού ελαστικού κατάφερε να κάνει έναν καλό χρόνο και να είναι 2ος στις Κατατακτήριες. Άρα θα δυσκολευτεί αύριο στο να μην χάσει και άλλο έδαφος στη μάχη για τον Τίτλο.
Ο Dani Pedrosa είναι σε καλύτερο ρυθμό με τα λάστιχα αγώνα και με 1:21.385 μπήκε στην 1η σειρά της εκκίνησης, εκτοπίζοντας τον Ben Spies, που έδειξε δυνατός με τα μαλακότερα ελαστικά, αλλά μετά το 1:21.578 που τον είχε φέρει στην 2η θέση, έπεσε με το 2ο σετ μαλακού ελαστικού και έχασε την ευκαιρία να ξεκινήσει στις τρεςι πρώτες θέσεις του αγώνα της πατρίδας του. Πάντως και ο Spies υπολείπεται του ρυθμού των τριών πρώτων με τα σκληρότερα λάστιχα.
Ο Marco Simoncelli που ακολούθησε στην 5η θέση βελτίωσε τους χρόνους του και φαίνεται ότι μαζί με τον Αμερικανό και τον συμπατριώτη του Andrea Dovizioso θα δώσουν τη μάχη για τις θέσεις 4 – 6.
Στην 7η θέση ο Valentino Rossi οδήγησε καλά την GP11.1 με το μαλακό ελαστικό πίσω και με 1:22.235 είναι λίγο πάνω από 1’’ από την κορυφή, όμως με τα σκληρότερα λάστιχα δυσκολεύτηκε περισσότερο και αύριο θα πρέπει να βρει κάτι στις ρυθμίσεις ώστε να δώσει τη μάχη για την 7η θέση, που έχει ως μνηστήρες και τον Hector Barbera, αλλά και τον Nicky Hayden, που είχε μια πτώση και δεν κατάφερε να είναι πιο κοντά στους πρώτους. Ο Αμερικανός της Ducati επέλεξε να κάνει τις Κατατακτήριες και προφανώς και τον Αγώνα με την παλιότερη GP11, την οποία ξέρει καλύτερα.
Την δεκάδα έκλεισε ο Cal Crutchlow με την δορυφορική Μ1, μπροστά από τον ομόσταυλό του Colin Edwards που είχε την υποστήριξη όλης της οικογένειάς του στο γκαράζ της ομάδας.
Ο Alvaro Bautista είχε μια πτώση και τελικά έμεινε 12ος, παρά το ότι με τα λάστιχα του αγώνα είχε καλό ρυθμό, που μπορεί να τον φέρει αύριο στη μάχη για την 7η θέση, όπως την περασμένη εβδομάδα στην Γερμανία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 261.8 | 1'21.202 | |
2 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 265.6 | 1'21.274 | 0.072 / 0.072 |
3 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 262.1 | 1'21.385 | 0.183 / 0.111 |
4 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 261.2 | 1'21.578 | 0.376 / 0.193 |
5 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 260.9 | 1'21.696 | 0.494 / 0.118 |
6 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 260.6 | 1'21.731 | 0.529 / 0.035 |
7 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 262.8 | 1'22.235 | 1.033 / 0.504 |
8 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 263.5 | 1'22.238 | 1.036 / 0.003 |
9 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 261.9 | 1'22.271 | 1.069 / 0.033 |
10 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 261.1 | 1'22.385 | 1.183 / 0.114 |
11 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 257.7 | 1'22.520 | 1.318 / 0.135 |
12 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 256.9 | 1'22.669 | 1.467 / 0.149 |
13 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 261.4 | 1'22.893 | 1.691 / 0.224 |
14 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 258.6 | 1'22.937 | 1.735 / 0.044 |
15 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 254.7 | 1'22.961 | 1.759 / 0.024 |
16 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 253.9 | 1'23.876 | 2.674 / 0.915 |
17 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 259.3 | 1'24.156 | 2.954 / 0.280 |
18 | 23 | Ben BOSTROM | USA | LCR Honda MotoGP | Honda | 253.6 | 1'25.291 | 4.089 / 1.135 |
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2011/USA/MotoGP/RAC/World+Standing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου