Ελάχιστοι γύροι από λίγους οδηγούς στις ΕΔ2
Οι ελεύθερες Δοκιμές 2, ήταν οι δοκιμές με τους λιγότερους γύρους που συμπληρώθηκαν από τους λίγους οδηγούς που μπήκαν τελικά στην πίστα, τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία! Η αιτία είναι η ανυπαρξία ενδιάμεσων ελαστικών ή semi-slick όπως λέγονται στην αγωνιστική ορολογία, που θα ήταν τα ελαστικά που θα φορούσαν όλοι στις περίεργες συνθήκες που επικρατούσαν στο Mugello. Συγκεκριμένα η ελαφριά βροχή έκανε την πίστα ακατάλληλη για slick, αλλά και για βρόχινα, που θα μπορούσαν να καταστραφούν σε 1 – 2 γύρους.
Έτσι αρχικά μόνο οι Randy De Puniet, Toni Elias & Hiroshi Aoyama μπήκαν στην πίστα με slick και χρόνου στο 2’08’’ και πάνω. Στα τελευταία 8 λεπτά η πίστα άρχισε να στεγνώνει και δειλά – δειλά άρχισαν να μπαίνουν κάποιοι οδηγοί που οι περισσότεροι πρόλαβαν τελικά να κάνουν μόνο 2 γύρους.
Ο εκπληκτικός όμως Andrea Dovizioso, με σκληρό λάστιχο μπροστά και μαλακό πίσω, έκανε τρομερή οδήγηση και σημείωσε 1:49.272 στον τελευταίο του γύρο, με τις σταγόνες της βροχής να δυναμώνουν! Μόλις δύο δέκατα πάνω από τον καλύτερό του πρωινό χρόνο, που ήταν μόλις ένα δέκατο πάνω από τον πρωινό χρόνο της πρώτης θέσης!!
Η διαφορά του από τον 2ο Toni Elias είναι στα 2.665 δευτερόλεπτα, ενώ στην 3η θέση ο Valentino Rossi είναι 3.2’’ δευτερόλεπτα πίσω. Oi Lorenzo, Perdosa, Stoner, Simoncelli δεν μπήκαν καθόλου στην πίστα.
Συνολικά οι 12 οδηγοί που μπήκαν έστω και για 2 γύρους μόνον οι 6 από αυτούς, συμπλήρωσαν 59 γύρους, νούμερο εξαιρετικά μικρό. Το πρωί σε κανονικές συνθήκες οι 16 οδηγοί (ο Capirossi δεν συμμετέχει στον αγώνα) συμπλήρωσαν ακριβώς 240 γύρους, δηλαδή 4 φορές περισσότερους!
AΠOΤΕΛΕΣΜΑ:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7853
Οι ελεύθερες Δοκιμές 2, ήταν οι δοκιμές με τους λιγότερους γύρους που συμπληρώθηκαν από τους λίγους οδηγούς που μπήκαν τελικά στην πίστα, τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία! Η αιτία είναι η ανυπαρξία ενδιάμεσων ελαστικών ή semi-slick όπως λέγονται στην αγωνιστική ορολογία, που θα ήταν τα ελαστικά που θα φορούσαν όλοι στις περίεργες συνθήκες που επικρατούσαν στο Mugello. Συγκεκριμένα η ελαφριά βροχή έκανε την πίστα ακατάλληλη για slick, αλλά και για βρόχινα, που θα μπορούσαν να καταστραφούν σε 1 – 2 γύρους.
Έτσι αρχικά μόνο οι Randy De Puniet, Toni Elias & Hiroshi Aoyama μπήκαν στην πίστα με slick και χρόνου στο 2’08’’ και πάνω. Στα τελευταία 8 λεπτά η πίστα άρχισε να στεγνώνει και δειλά – δειλά άρχισαν να μπαίνουν κάποιοι οδηγοί που οι περισσότεροι πρόλαβαν τελικά να κάνουν μόνο 2 γύρους.
Ο εκπληκτικός όμως Andrea Dovizioso, με σκληρό λάστιχο μπροστά και μαλακό πίσω, έκανε τρομερή οδήγηση και σημείωσε 1:49.272 στον τελευταίο του γύρο, με τις σταγόνες της βροχής να δυναμώνουν! Μόλις δύο δέκατα πάνω από τον καλύτερό του πρωινό χρόνο, που ήταν μόλις ένα δέκατο πάνω από τον πρωινό χρόνο της πρώτης θέσης!!
Η διαφορά του από τον 2ο Toni Elias είναι στα 2.665 δευτερόλεπτα, ενώ στην 3η θέση ο Valentino Rossi είναι 3.2’’ δευτερόλεπτα πίσω. Oi Lorenzo, Perdosa, Stoner, Simoncelli δεν μπήκαν καθόλου στην πίστα.
Συνολικά οι 12 οδηγοί που μπήκαν έστω και για 2 γύρους μόνον οι 6 από αυτούς, συμπλήρωσαν 59 γύρους, νούμερο εξαιρετικά μικρό. Το πρωί σε κανονικές συνθήκες οι 16 οδηγοί (ο Capirossi δεν συμμετέχει στον αγώνα) συμπλήρωσαν ακριβώς 240 γύρους, δηλαδή 4 φορές περισσότερους!
AΠOΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 326.4 | 1'49.272 | |
2 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 322.7 | 1'51.937 | 2.665 / 2.665 |
3 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 323.2 | 1'52.550 | 3.278 / 0.613 |
4 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 320.6 | 1'54.497 | 5.225 / 1.947 |
5 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 318.9 | 1'55.279 | 6.007 / 0.782 |
17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 313.0 | 1'58.334 | 9.062 / 3.055 | |
8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 321.2 | 1'58.748 | 9.476 / 0.414 | |
35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 315.8 | 1'59.812 | 10.540 / 1.064 | |
69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 307.2 | 2'06.386 | 17.114 / 6.574 | |
7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 298.3 | 2'09.337 | 20.065 / 2.951 | |
5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 303.8 | 2'10.026 | 20.754 / 0.689 | |
11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 110.5 | 2'26.938 | 37.666 / 16.912 | |
1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | ||||
26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | ||||
27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | ||||
58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου