Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Sachsenring: Tί είπαν οι πρωταγωνιστές

Οι δηλώσεις τους έπειτα από τον αγώνα

Jorge Lorenzo, 2ος:

«Είμαι πολύ χαρούμενος! Ήταν ένας εκπληκτικός αγώνας. Από τα μέσα της διάρκειας του και έπειτα κουράστηκε το αριστερό μου χέρι και δεν ξέρω που βρήκα την δύναμη να πιέσω ως το τέλος. Δύο στροφές πριν το τέλος, ο Casey μείωσε πολύ το ρυθμό του, τον έφτασα και στον πέρασα στην τελευταία στροφή. Ήταν θαύμα. Ήταν ένας πολύ σημαντικός αγώνας και είμαι περήφανος για το αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου που δούλεψε πολύ σκληρά για να μου ετοιμάσει την μοτοσυκλέτα.»

Casey Stoner, 3ος:

«Ξέραμε ότι θα είναι ένας σκληρός αγώνας. Βρήκαμε κάποιες καλές ρυθμίσεις στις δοκιμές όμως (στον αγώνα) είχαμε πρόβλημα με την πρόσφυση στο πίσω ελαστικό, το οποίο γλιστρούσε. Στην αρχή, δεν πίεζα πολύ για να ζεσταθεί σιγά-σιγά και να αντέξει. Έπειτα από λίγους γύρους αύξησα τον ρυθμό μου για να αποκτήσω προβάδισμα όμως δεν ήταν αυτό που επεδίωκα και έτσι μείωσα και πάλι τον ρυθμό μου και περίμενα να δω τι θα γίνει. Τότε με πέρασε ο Dani και δημιούργησε μια διαφορά και δεν μπορούσα να τον φτάσω. Έκανα κάποια μικρά λάθη που εκμεταλλεύτηκε ο Jorge και με προσπέρασε. Πάντως χαίρομαι για τους βαθμούς που πήρα.»

Αndrea Dovizioso, 4ος:

«Ήταν ένας σκληρός αγώνας επειδή η πίστα είναι μικρή και δύσκολη. Στόχος μου ήταν να ανέβω στο βάθρο, δεν τα κατάφερα και γι’ αυτό απογοητεύτηκα κάπως με την τέταρτη θέση. Πάντως ο ρυθμός μου ήταν καλός και τα πήγα καλύτερα σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Είχαμε μια καλή μονομαχία με τους Simoncelli και Spies για την τέταρτη θέση και χαίρομαι που κέρδισα! Όλο το Σαββατοκύριακο είχα έναν γρήγορο ρυθμό. Συγχαρητήρια στους Dani, Casey και Jorge για την προσπάθειά τους.»

Ben Spies, 5ος:

«Δυστυχώς, άργησα να φτάσω τους πρώτους και προσπάθησα όσο περισσότερο μπορούσα. Στην αρχή του αγώνα δεν είχα καλή πρόσφυση στο πίσω ελαστικό. Έτσι προσπάθησα να διατηρήσω έναν όσο το δυνατόν πιο γρήγορο ρυθμό μπορούσα και ήλπιζα να τους πλησιάσω. Ήταν ό,τι πιο έξυπνο έκανα ποτέ σε αγώνα. Πλησίασα τους Simoncelli και Dovizioso τρεις γύρους πριν το τέλος. Ο Marco προσπαθούσε να περάσει τον Andrea και δεν μπορούσα να τους προσπεράσω εγώ. Στο τέλος ο Simoncelli άνοιξε την τροχιά του και πέρασα. Μακάρι να είχα περάσει και τον Dovizioso επειδή είχα την ικανότητα να το πράξω, αλλά τελείωσε ο αγώνας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου