Οι Κατατακτήριες Δοκιμές για τον 17ο αγώνα της χρονιάς ήταν αρκετά επεισοδιακές, κυρίως λόγω κυκλοφοριακού προβλήματος στην πίστα, για τους οδηγούς που διεκδικούσαν την pole position.
O Dani Pedrosa όμως ήταν αυτός που την πήρε τελικά, επιβεβαιώνοντας την εκπληκτική του οδήγηση που χθες εντυπωσίασε όλους τους υπόλοιπους, παρά το ότι στα πρώτα λεπτά των δοκιμών είχε μια ανώδυνη πτώση. Ο Ισπανός ήταν και πάλι ο ταχύτερος με διαφορά 2 δεκάτων του δευτερολέπτου στο 4ο κομμάτι της πίστας και αυτό ήταν αρκετό για να του δώσει την 1η θέση με 2:01.462, παρά τις προσπάθειες του Casey Stoner, αλλά και του Andrea Dovizioso. Οι τρεις οδηγοί της ομάδας Repsol Honda θα ξεκινήσουν λοιπόν από την πρώτη σειρά, έχοντας μάλιστα και τις τρεις υψηλότερες τελικές ταχύτητες στα 315.6 – 313 χαω.
Την έκπληξη έκανε ο Colin Edwards στην 4η θέση, που σε μια πίστα που γνωρίζει εξαιρετικά καλά, κατάφερε να πάρει το καλύτερο από τα μαλακότερα ελαστικά του και να σταματήσει το χρονόμετρο στο 2:02.010, με την δορυφορική του Yamaha M1.
O Marco Simoncelli που είχε εντυπωσιάσει στις ΕΔ3, δεν κατάφερε να πιάσει τον χρόνο που είχε κάνει το πρωί και έμεινε 5ος, με διαφορά 0.643 από την κορυφή, αλλά με καλό ρυθμό με τα σκληρά λάστιχα, που μάλλον θα χρησιμοποιήσει στον αγώνα.
Ο Nicky Hayden ήταν και πάλι η πρώτη Ducati, με αναλογικά πολύ καλό χρόνο που του δίνει το δικαίωμα να ξεκινήσει από την 2η σειρά, για 2ο συνεχόμενο αγώνα.
Ο Hiro Aoyama με την δορυφορική Honda Gresini πήρε την 7η θέση, συνεχίζοντας την καλή εμφάνιση που άρχισε χθες στην Sepang.
Ο Alvaro Bautista με την Suzuki είναι στην 8η θέση, αφού ο Ισπανός πάλι δεν κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά το χρόνο του με το μαλακότερο ελαστικό, αλλά με τον καλό ρυθμό που είχε με τα σκληρότερα λάστιχα και με την υψηλή τελική της GSV στα 312.2 χαω, μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο στον αγώνα.
O Valentino Rossi κλείνει την 3η σειρά της εκκίνησης, αφού στάθηκε λίγο άτυχος και λίγο απρόσεκτος στον τελευταίο του γύρο, όταν πάτησε λίγο έξω από το κερμπ, τη στιγμή που κυνηγούσε με αξιώσεις την 5η ή 6η θέση, με βάση τα περάσματα που έκανε στις τρεις προηγούμενες ενδιάμεσες χρονομετρήσεις.
Ο Ben Spies ξεκινά από την χειρότερή του φετινή θέση, την 16η, αφού έπεσε και δεν κατάφερε να συνεχίσει όπως θα ήθελε. Είχε πέσει και στις πρωινές ΕΔ3 και οι πόνοι λειτούργησαν αθροιστικά στο ατύχημα που είχε την επρασμένη εβδομάδα στην Αυστραλία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
O Dani Pedrosa όμως ήταν αυτός που την πήρε τελικά, επιβεβαιώνοντας την εκπληκτική του οδήγηση που χθες εντυπωσίασε όλους τους υπόλοιπους, παρά το ότι στα πρώτα λεπτά των δοκιμών είχε μια ανώδυνη πτώση. Ο Ισπανός ήταν και πάλι ο ταχύτερος με διαφορά 2 δεκάτων του δευτερολέπτου στο 4ο κομμάτι της πίστας και αυτό ήταν αρκετό για να του δώσει την 1η θέση με 2:01.462, παρά τις προσπάθειες του Casey Stoner, αλλά και του Andrea Dovizioso. Οι τρεις οδηγοί της ομάδας Repsol Honda θα ξεκινήσουν λοιπόν από την πρώτη σειρά, έχοντας μάλιστα και τις τρεις υψηλότερες τελικές ταχύτητες στα 315.6 – 313 χαω.
Την έκπληξη έκανε ο Colin Edwards στην 4η θέση, που σε μια πίστα που γνωρίζει εξαιρετικά καλά, κατάφερε να πάρει το καλύτερο από τα μαλακότερα ελαστικά του και να σταματήσει το χρονόμετρο στο 2:02.010, με την δορυφορική του Yamaha M1.
O Marco Simoncelli που είχε εντυπωσιάσει στις ΕΔ3, δεν κατάφερε να πιάσει τον χρόνο που είχε κάνει το πρωί και έμεινε 5ος, με διαφορά 0.643 από την κορυφή, αλλά με καλό ρυθμό με τα σκληρά λάστιχα, που μάλλον θα χρησιμοποιήσει στον αγώνα.
Ο Nicky Hayden ήταν και πάλι η πρώτη Ducati, με αναλογικά πολύ καλό χρόνο που του δίνει το δικαίωμα να ξεκινήσει από την 2η σειρά, για 2ο συνεχόμενο αγώνα.
Ο Hiro Aoyama με την δορυφορική Honda Gresini πήρε την 7η θέση, συνεχίζοντας την καλή εμφάνιση που άρχισε χθες στην Sepang.
Ο Alvaro Bautista με την Suzuki είναι στην 8η θέση, αφού ο Ισπανός πάλι δεν κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά το χρόνο του με το μαλακότερο ελαστικό, αλλά με τον καλό ρυθμό που είχε με τα σκληρότερα λάστιχα και με την υψηλή τελική της GSV στα 312.2 χαω, μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο στον αγώνα.
O Valentino Rossi κλείνει την 3η σειρά της εκκίνησης, αφού στάθηκε λίγο άτυχος και λίγο απρόσεκτος στον τελευταίο του γύρο, όταν πάτησε λίγο έξω από το κερμπ, τη στιγμή που κυνηγούσε με αξιώσεις την 5η ή 6η θέση, με βάση τα περάσματα που έκανε στις τρεις προηγούμενες ενδιάμεσες χρονομετρήσεις.
Ο Ben Spies ξεκινά από την χειρότερή του φετινή θέση, την 16η, αφού έπεσε και δεν κατάφερε να συνεχίσει όπως θα ήθελε. Είχε πέσει και στις πρωινές ΕΔ3 και οι πόνοι λειτούργησαν αθροιστικά στο ατύχημα που είχε την επρασμένη εβδομάδα στην Αυστραλία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 315.3 | 2'01.462 | |
2 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 315.6 | 2'01.491 | 0.029 / 0.029 |
3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 313.0 | 2'01.666 | 0.204 / 0.175 |
4 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 308.9 | 2'02.010 | 0.548 / 0.344 |
5 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 309.0 | 2'02.105 | 0.643 / 0.095 |
6 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 311.3 | 2'02.172 | 0.710 / 0.067 |
7 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 312.7 | 2'02.254 | 0.792 / 0.082 |
8 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 312.2 | 2'02.332 | 0.870 / 0.078 |
9 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 307.5 | 2'02.395 | 0.933 / 0.063 |
10 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 307.9 | 2'02.756 | 1.294 / 0.361 |
11 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 308.2 | 2'02.939 | 1.477 / 0.183 |
12 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 307.9 | 2'03.077 | 1.615 / 0.138 |
13 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 310.7 | 2'03.438 | 1.976 / 0.361 |
14 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 310.8 | 2'03.619 | 2.157 / 0.181 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 311.3 | 2'03.646 | 2.184 / 0.027 |
16 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 305.6 | 2'03.678 | 2.216 / 0.032 |
17 | 89 | Katsuyuki NAKASUGA | JPN | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 302.7 | 2'04.072 | 2.610 / 0.394 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου