Ο Stoner ξεκίνησε δυναμικά και δημιούργησε μικρή διαφορά από τον Dovizioso που ακολουθούσε. Ο Pedrosa που δεν είχε καλό ξεκίνημα κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Lorenzo και να κάνει το 1-2-3 για την Repsol Honda. O Casey Stoner όμως στο τέλος της μεγάλης ευθείας έκανε το λάθος, πέρασε πάνω από ένα σαμαράκι της πίστας που δημιούργησε μια τεράστια ταλάντωση στην μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να του φύγει το τιμόνι από τα χέρια! Μόλις το ξαναέπιασε δεν κατάφερε να πατήσει έγκαιρα την μανέτα του φρένου και στην τρίτη του προσπάθεια έκανε ένα δυνατό άτσαλο φρενάρισμα που τον έβγαλε εκτός πίστας, όπου έχασε πάρα πολύ χρόνο, περνώντας μέσα από την αμμοπαγίδα.
Ο Andrea Dovizioso δεν έμεινε πολύ στην κεφαλή της κούρσας, αφού αναγκάστηκε να περάσει μέσα από τα πιτς με 60 χαω, εκτελώντας την ποινή του για άκυρη εκκίνηση.
Έτσι επικεφαλής έμεινε ο Dani Pedrosa που προφανώς είχε ρυθμίσει την μοτοσυκλέτα του να αποδίδει καλύτερα μετά τη μέση του αγώνα, αφού όχι μόνο διέλυσε το ρεκόρ πίστας με 1:46.090 (από 1:47.091 του Stoner από το 2008), αλλά σιγά -σιγά δημιούργησε διαφορά ασφαλείας από τον συμπατριώτη του και διεκδικητή του Τίτλου Jorge Lorenzo, που έμεινε πίσω πάνω από 7 δευτερόλεπτα! Πάντως με το φοβερό ρυθμό του Pedrosa είναι αμφίβολο το αν θα μπορούσε να του αντισταθεί ο Stoner (που τερμάτισε τελικά 3ος), αν δεν είχε κάνει το λάθος. Ο 26χρονος πια Ισπανός (είχε γενέθλια την Πέμπτη που πέρασε) σημείωσε την 38η νίκη της καριέρας του, την 400η για Ισπανό αναβάτη και την 3η του φετινή, δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά στο Πρωτάθλημα αν δεν είχε εμπλακεί στο Le Mans με τον Simoncelli.
Ο Ιταλός ψηλός του MotoGP, κέρδισε στον τελευταίο γύρο την μάχη με τον Dovizioso, αφού και ο ίδιος είχε εκτίσει την ποινή του στον ίδιο γύρο με τον συμπατριώτη του και σίγουρα κτυπαέι το κεφάλι του από το γεγονός ότι προφανώς παρασύρθηκε από τον Dovi και ξεκίνησε πριν την ώρα του.
Πάντως και οι δύο Ιταλοί ευνοήθηκαν από το λάθος του Alvaro Bautista που μάλιστα ήταν 3ος μέχρι να τον περάσει ο Stoner και θα μπορούσε να πάρει μια άνετη 4η θέση, αν δεν έπεφτε.
Ο Nicky Hayden που ήταν κοντά του έκανε και αυτός μια έξοδο και έτσι έμεινε πίσω, επιτρέποντας στον Ben Spies να τον περάσει στο τέλος και να πάρει την 6η θέση. Ο Αμερικανός της Yamaha ήταν επίσης άτυχος, αφού βρέθηκε πίσω από τον Rossi που έπεσε στον 1ο γύρο και στην προσπάθειά του να τον αποφύγει βγήκε εκτός πίστας και έχασε πολύτιμο χρόνο.
Πολύτιμη ευκαιρία έχασε και ο Valentino Rossi που θεωρητικά ευνοείται σε κρύο καιρό και μάλιστα έχοντας τον 4ο χρόνο το πρωί, θα μπορούσε να διεκδικήσει το βάθρο, μετά τις ποινές των άλλων. Όμως η κακή του εκκίνηση τον οδήγησε σε μια λάθος εκτίμηση στα φρένα που κατέληξε σε κτύπημα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του Lorenzo, με αποτέλεσμα την πτώση και εγκατάλειψη για τον Ιταλό πολυπρωταθλητή.
Ένας ακόμη που έχασε ευκαιρία ήταν ο Toni Elias που ενώ ήταν 6ος έπεσε και δεν πήρε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα. Ο Αυστραλός Damian Cudlin που αντικατέστησε τον τραυματία Capirossi έπεσε και αυτός και έχασε την ευκαιρία να πάρει βαθμούς στον πρώτο του αγώνα στα MotoGP!
O Hector Barbera είναι ο μόνος από τους πεσόντες που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξέταση και ακόμη δεν ξέρουμε αν έχει κάτι.
Την ευκαιρία για βαθμούς πήραν οι δύο Ιάπωνες που συμμετείχαν εκτάκτως στον Αγώνα, οι Kousuke Akiyoshi & Shinichi Ito που τερμάτισαν 12ος και 13ος αντίστοιχα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 161.6 | 42'47.481 |
2 | 20 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 161.1 | +7.299 |
3 | 16 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 160.4 | +18.380 |
4 | 13 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 160.1 | +23.550 |
5 | 11 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 160.1 | +23.691 |
6 | 10 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 159.2 | +37.604 |
7 | 9 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 159.1 | +39.167 |
8 | 8 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 158.8 | +45.023 |
9 | 7 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 158.5 | +49.074 |
10 | 6 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 157.9 | +59.022 |
11 | 5 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 157.0 | +1'13.964 |
12 | 4 | 64 | Kousuke AKIYOSHI | JPN | LCR Honda MotoGP | Honda | 156.6 | +1'21.709 |
13 | 3 | 72 | Shinichi ITO | JPN | Honda Racing Team | Honda | 156.3 | +1'26.381 |
Not Classified | ||||||||
24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 158.8 | 7 Laps | ||
19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 159.7 | 11 Laps | ||
6 | Damian CUDLIN | AUS | Pramac Racing Team | Ducati | 156.7 | 11 Laps | ||
8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 147.6 | 23 Laps | ||
46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 0 Lap |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου