Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

O Edwards εκτός Valencia

O Colin Edwards θα αναγκαστεί να χάσει τον αγώνα της Βαλένθια και το πρώτο του τεστ με τη νέα του μοτοσυκλέτα του 2012. Ο οδηγός της Yamaha Tech3 που ως γνωστό τραυματίστηκε στη διάρκεια της εμπλοκής του στο θανάσιμο τραυματισμό του Marco Simoncelli την περασμένη Κυριακή, θα χρειαστεί να εγχειριστεί στο αριστερό του μπράτσο, αφού υπάρχουν μερικά μικρά ραγίσματα στο κόκκαλο του πάνω μέρους του χεριού (humerous), ενώ πειράχτηκε και ο χόνδρος του ίδιου κόκαλου.

Επίσης έχει σοβαρό πρήξιμο στους καρπούς του, όπως και στην δεξιά του φτέρνα, αλλά ευτυχώς εκεί δεν υπάρχουν κατάγματα.

Ο Τεξανός έγραψε:

“Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους που με υποστήριξαν με τα μηνύματά τους από την Κυριακή και μετά. Η υποστήριξη και η αγάπη ήταν συντριπτική και μου έδωσε μεγάλη ανακούφιση σε αυτήν την δύσκολη στιγμή. Η καρδιά μου πηγαίνει στην οικογένεια και τους φίλους του Marco και θα μου λείψει πολύ, όπως και σε όλη την οικογένεια του MotoGP. Έβλεπα την κηδεία του Marco χθες και πραγματικά ευχόμουν να μπορούσα να ήμουν εκεί. Ήθελα να πάω αλλά ατυχώς τα τραύματά μου δεν μου επέτρεψαν να ταξιδέψω. Ξέρω ότι ο Valentino μίλησε εκ μέρους μου στην οικογένεια και τον ευχαριστώ γιαυτό. Ήταν μια ωραία τελετή και μια γιορτή για την ζωή του. Ήθελα επίσης να είμαι στην Βαλένθια την επόμενη εβδομάδα την επόμενη εβδομάδα για να δώσω την υποστήριξή μου στο MotoGP, αλλά ούτε αυτό είναι δυνατόν λόγω της εγχείρησής μου που χρειάζομαι στο αριστερό μπράτσο. Εκτός από τα μικρά κατάγματα, ο σύνδεσμος στην κορυφή του κόκαλου βγήκε και η εγχείρηση θα τον βάλει στη θέση του. Έχω όμως και την καταστροφή ενός νεύρου, έτσι θα είμαι στο 1005 σε 4 εβδομάδες περίπου”.

Η Yamaha θα περάσει δύσκολες στιγμές και στην Βαλένθια, αφού ακόμη δεν είναι γνωστό το αν θα τρέξουν οι Jorge Lorenzo και Ben Spies, οπότε θα πρέπει να βρει τρεις αντικαταστάτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου