Ο Casey Stoner και η Honda RC212V έστριψαν πρώτοι στην πρώτη στροφή του Philip Island και έμειναν σε αυτήν την θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας 27 γύρους αργότερα. Ο Αυστραλός παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 έλεγχε συνεχώς τον αγώνα στις κρύες συνθήκες και τον δυνατό αέρα, που έφερε τις σταγόνες της βροχής λίγους γύρους πριν το τέλος. Η άσπρη σημαία που βγήκε σήμαινε ότι κάθε οδηγός μπορούσε να μπει στα πιτς και να πάρει την 2η μοτοσυκλέτα του με τα βρίχινα λάστιχα και ρυθμίσεις.
Όμως ενώ οι Hayden & Capirossi χρησιμοποίησαν αυτή τη δυνατότητα που δίνει ο κανονισμός, ο Stoner έμεινε στην πίστα κόβοντας πάρα πολύ τον ρυθμό του, μέχρι τον τελευταίο γύρο, όταν η βροχή σταμάτησε και ο Casey πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού για να πάρει την 39η νίκη της καριέρας του, την 5η συνεχόμενη στο Grand Prix της Αυστραλίας και μαζί τον 2ο Τίτλο του, τον τελευταίο της εποχής των 800cc, ενώ παράλληλα η Honda πήρε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Το πανηγύρι της Ιαπωνικής εταιρίας έγινε ακόμη μεγαλύτερο με τις 4 πρώτες θέσεις να πηγαίνουν στους εργοστασιακούς οδηγούς του HRC, αφού στον τελευταίο γύρο και πάλι ο Marco Simoncelli πέρασε τον Andrea Dovizioso, στην μάχη για τις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, ενώ ο Dani Pedrosa έμεινε 4ος.
Πίσω από τις 4 Honda, o Alvaro Bautista έδινε την μάχη με τις δύο Ducati των Valentino Rossi & Nicky Hayden. O Rossi όταν ξεκίνησε η βροχή ανέβασε ρυθμό και την στιγμή που πέρασε 5ος έπεσε στην 10η στροφή της πίστας, ακριβώς μπροστά στον Ισπανό οδηγό. Αντίστοιχα ο Bautista στη συνέχεια έπεσε 4 γύρους πριν το τέλος, ενώ ήδη κάνει διαφορά ασφαλείας από τον Hayden. Ο Αμερικανός με τη σειρά του μπήκε στα πιτς και πήρε την βρόχινη μοτοσυκλέτα του χάνοντας 2 θέσεις και τερματίζοντας 7ος.
Η 5η θέση έτσι πήγε στον Colin Edwards που έκανε έναν προσεκτικό αγώνα, ενώ 6ος είναι ο Randy De Puniet που επέζησε στην σκληρή μάχη με τους Αοyama, Crutchlow (έπεσαν στην ίδια στροφή) και Abraham (έπεσε αλλά τερμάτισε 10ος).
Ο Toni Elias πήρε τους βαθμούς της 8ης θέσης, ενώ 9ος τερμάτισε ο Loris Capirossi που είχε μπει στα πιτς για να πάρει την βρόχινη Ducati του.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Όμως ενώ οι Hayden & Capirossi χρησιμοποίησαν αυτή τη δυνατότητα που δίνει ο κανονισμός, ο Stoner έμεινε στην πίστα κόβοντας πάρα πολύ τον ρυθμό του, μέχρι τον τελευταίο γύρο, όταν η βροχή σταμάτησε και ο Casey πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού για να πάρει την 39η νίκη της καριέρας του, την 5η συνεχόμενη στο Grand Prix της Αυστραλίας και μαζί τον 2ο Τίτλο του, τον τελευταίο της εποχής των 800cc, ενώ παράλληλα η Honda πήρε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Το πανηγύρι της Ιαπωνικής εταιρίας έγινε ακόμη μεγαλύτερο με τις 4 πρώτες θέσεις να πηγαίνουν στους εργοστασιακούς οδηγούς του HRC, αφού στον τελευταίο γύρο και πάλι ο Marco Simoncelli πέρασε τον Andrea Dovizioso, στην μάχη για τις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, ενώ ο Dani Pedrosa έμεινε 4ος.
Πίσω από τις 4 Honda, o Alvaro Bautista έδινε την μάχη με τις δύο Ducati των Valentino Rossi & Nicky Hayden. O Rossi όταν ξεκίνησε η βροχή ανέβασε ρυθμό και την στιγμή που πέρασε 5ος έπεσε στην 10η στροφή της πίστας, ακριβώς μπροστά στον Ισπανό οδηγό. Αντίστοιχα ο Bautista στη συνέχεια έπεσε 4 γύρους πριν το τέλος, ενώ ήδη κάνει διαφορά ασφαλείας από τον Hayden. Ο Αμερικανός με τη σειρά του μπήκε στα πιτς και πήρε την βρόχινη μοτοσυκλέτα του χάνοντας 2 θέσεις και τερματίζοντας 7ος.
Η 5η θέση έτσι πήγε στον Colin Edwards που έκανε έναν προσεκτικό αγώνα, ενώ 6ος είναι ο Randy De Puniet που επέζησε στην σκληρή μάχη με τους Αοyama, Crutchlow (έπεσαν στην ίδια στροφή) και Abraham (έπεσε αλλά τερμάτισε 10ος).
Ο Toni Elias πήρε τους βαθμούς της 8ης θέσης, ενώ 9ος τερμάτισε ο Loris Capirossi που είχε μπει στα πιτς για να πάρει την βρόχινη Ducati του.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 171.4 | 42'02.425 |
2 | 20 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 171.3 | +2.210 |
3 | 16 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 171.2 | +2.454 |
4 | 13 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 170.5 | +13.160 |
5 | 11 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 169.3 | +30.886 |
6 | 10 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 168.1 | +48.800 |
7 | 9 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 166.4 | +1'16.314 |
8 | 8 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 164.9 | 1 Lap |
9 | 7 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 164.6 | 1 Lap |
10 | 6 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 156.1 | 2 Laps |
Not Classified | ||||||||
19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 171.9 | 4 Laps | ||
7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 170.6 | 4 Laps | ||
35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 170.6 | 4 Laps | ||
46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 172.2 | 14 Laps |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου