Ο Dani Pedrosa όπως και χθες συνέχισε την κυριαρχία του στην πίστα της Μαλαισίας και μάλιστα αυτήν τη φορά χωρίς να φορέσει μαλακό λάστιχο πίσω. Ο Ισπανός σημείωσε χρόνο 2:01.769, ήταν ο ταχύτερος στην ευθεία με 314.77 χαω, αλλά η διαφορά του βγήκε και πάλι από το τελευταίο κομμάτι της πίστας (φρένα τελευταίας στροφής, βλ. φωτο), όπου όμως η διαφορά του μειώθηκε στα 0.185 του δευτερολέπτου από τον 2ο στον τομέα αυτό, που ήταν ο Stoner.
O Marco Simoncelli ήταν όμως αυτός που έκανε τη μεγαλύτερη βελτίωση σε σχέση με χθες και πήρε τελικά την 2η θέση με χρόνο 2:02.034, μάλιστα ο ψηλός ήταν ταχύτερος από όλους στο 2ο και 3ο κομμάτι της πίστας και χάνει στο 4ο και 1ο που περιλαμβάνουν τις δύο μεγάλες ευθείες, όπου χάνει σε τελική ταχύτητα περίπου 5 χαω σε σχέση με τον Pedrosa.
O Andrea Dovizioso δείχνει δυνατός σε αυτήν την πίστα και πήρε την 3η θέση, μπροστά από τον Stoner.
O Nicky Hayden ήταν η μεγάλη έκπληξη στο ξεκίνημα των Ελεύθερων Δοκιμών 3, αφού κράτησε την 3η θέση για αρκετή ώρα και με χρόνο 2:02.249 πήρε τελικά την 5η θέση, αλλά με μαλακό λάστιχο πίσω στην carbon Ducati του.
Ο Alvaro Bautista με την Suzuki του ήταν ο ταχύτερος στο 1ο κομμάτι της πίστας! και τελικά πήρε την 6η θέση με διαφορά λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή.
Ο Colin Edwards ήταν και πάλι η πρώτη Yamaha M1, μάλιστα με διαφορά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο από τον ομόσταυλό του που είναι στην 12η θέση, τη στιγμή που ο εργοστασιακός Ben Spies κατατάχτηκε 14ος, αφού την προσπάθειά του διέκοψε μια πτώση στην 1η στροφή της πίστας, η οποία δεν έκανε καθόλου καλό στα ήδη κτυπημένα πλευρά του από την περασμένη εβδομάδα και την Αυστραλία.
Η άλλη ευχάριστη έκπληξη για την Ducati είναι η επίδοση του Valentino Rossi, με χρόνο 2:02.614, με την 8η θέση, αλλά και με μειωμένη διαφορά στα 0.845 του δευτερολέπτου από την κορυφή, στοιχείο πολύ θετικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι χθες απείχε 2.4'' από τον Dani!
O Hiro Aoyama συνέχισε τις καλές χθεσινές επιδόσεις, παρά το ότι έχασε μερικές θέσεις. Την δεκάδα κλείνει ο γερόλυκος Loris Capirossi που θέλει να κάνει μια καλή εμφάνιση, σε μια από τις πίστες που είχε μεγάλες επιτυχίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 314.8 | 2'01.769 | |
2 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 309.6 | 2'02.034 | 0.265 / 0.265 |
3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 311.2 | 2'02.081 | 0.312 / 0.047 |
4 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 313.0 | 2'02.169 | 0.400 / 0.088 |
5 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 309.0 | 2'02.249 | 0.480 / 0.080 |
6 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 311.4 | 2'02.343 | 0.574 / 0.094 |
7 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 309.0 | 2'02.463 | 0.694 / 0.120 |
8 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 306.6 | 2'02.614 | 0.845 / 0.151 |
9 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 312.0 | 2'02.744 | 0.975 / 0.130 |
10 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 307.0 | 2'02.825 | 1.056 / 0.081 |
11 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 307.1 | 2'03.019 | 1.250 / 0.194 |
12 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 305.4 | 2'03.414 | 1.645 / 0.395 |
13 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 306.9 | 2'03.554 | 1.785 / 0.140 |
14 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 305.0 | 2'03.772 | 2.003 / 0.218 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 309.5 | 2'03.823 | 2.054 / 0.051 |
16 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 310.5 | 2'03.952 | 2.183 / 0.129 |
17 | 89 | Katsuyuki NAKASUGA | JPN | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 302.4 | 2'04.629 | 2.860 / 0.677 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου