Ο Ισπανός οδηγός της Repsol Honda ξεκίνησε δυναμικά τον 17ο Αγώνα της χρονιάς με πολύ καλή εμφάνιση και σταθερά καλύτερους χρόνους από όλες τις εργοστασιακές Honda, που – απόντος του Jorge Lorenzo – πήραν τις 4 πρώτες θέσεις, όπως έκαναν και στον αγώνα της Αυστραλίας την περασμένη εβδομάδα.
Ο Pedrosa σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:01.916 κάτω από το ρεκόρ πίστας που έχει ο Stoner με 2:02.108 από το 2007.
Ο Αυστραλός ομόσταυλός του πήρε την 2η θέση, οδηγώντας χωρίς άγχος και χωρίς το συνηθισμένο σούπερ-δυναμικό τρόπο του. Ο Stoner έμεινε στο 2:02.557 με μεγάλη διαφορά, αλλά σίγουρα δεν έχει πει την τελευταία του λέξη.
Ο Andrea Dovizioso ήταν στη 2η θέση στο μεγαλύτερο μέρος των Ελεύθερων Δοκιμών 2 και τελικά έμεινε 3ος, κάνοντας το 1-2-3 για την ομάδα του HRC.
O Marco Simoncelli συμπλήρωσε το 4 στις 4 πρώτες θέσεις για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Honda, με διαφορά όμως 1.395 από την κορυφή, διαφορά που μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ μεγάλη. Ο ψηλός του MotoGP υστερεί κατά 5 χαω σε τελική ταχύτητα σε σχέση με τα 310.9 χαω που σημείωσε ο Stoner και προφανώς χάνει μεγάλο μέρος του χρόνου στις δύο μεγάλες ευθείες της πίστας, όπου η τελική είναι σημαντικός παράγοντας.
Στην 5η θέση ο Alvaro Bautista και η Suzuki του, επιβεβαιώνουν την βελτίωση των τελευταίων αγώνων, αλλά με διαφορά 1.642 από τον Pedrosa.
O Ben Spies είναι η πρώτη Yamaha, κοντά στον Ισπανό και μπροστά από τον Γάλλο Randy De Puniet που είναι η πρώτη Ducati!
Colin Edwards & Hiroshi Aoyama ακολουθούν, μπροστά από τον Valentino Rossi που κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ο Ιταλός με 2:04.280 είναι 2.364 δευτερόλεπτα πάνω από τον καλύτερο χρόνο και αν σκεφτεί κανείς ότι τον Φεβρουάριο εκεί έκανε 2:01.842 και ήταν 1'' πάνω από τον τότε καλύτερο χρόνο, μάλλον δεν πρέπει να είναι ευχαριστημένος! Θα φανεί στη συνέχεια το πως θα πάει η διαφορά από την κορυφή, αν και υπάρχουν πολλές πιθανότητες η τροπική βροχή να κάνει την εμφάνισή της πριν τις μεσημεριανές – ώρα Μαλαισίας – δοκιμές.
O Katsuyuki Nakasuga που αντικαθιστά τον τραυματία Jorge Lorenzo, τα πήγε αρκετά καλά με διαφορά μόλις 1.8'' από τον Spies.
O Hector Barbera που επέστρεψε στη δράση μετά το σπάσιμο της κλείδας του, έκανε μόνο 5 γύρους και είναι αμφίβολη η συνέχιση της προσπάθειά του.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Pedrosa σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:01.916 κάτω από το ρεκόρ πίστας που έχει ο Stoner με 2:02.108 από το 2007.
Ο Αυστραλός ομόσταυλός του πήρε την 2η θέση, οδηγώντας χωρίς άγχος και χωρίς το συνηθισμένο σούπερ-δυναμικό τρόπο του. Ο Stoner έμεινε στο 2:02.557 με μεγάλη διαφορά, αλλά σίγουρα δεν έχει πει την τελευταία του λέξη.
Ο Andrea Dovizioso ήταν στη 2η θέση στο μεγαλύτερο μέρος των Ελεύθερων Δοκιμών 2 και τελικά έμεινε 3ος, κάνοντας το 1-2-3 για την ομάδα του HRC.
O Marco Simoncelli συμπλήρωσε το 4 στις 4 πρώτες θέσεις για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Honda, με διαφορά όμως 1.395 από την κορυφή, διαφορά που μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ μεγάλη. Ο ψηλός του MotoGP υστερεί κατά 5 χαω σε τελική ταχύτητα σε σχέση με τα 310.9 χαω που σημείωσε ο Stoner και προφανώς χάνει μεγάλο μέρος του χρόνου στις δύο μεγάλες ευθείες της πίστας, όπου η τελική είναι σημαντικός παράγοντας.
Στην 5η θέση ο Alvaro Bautista και η Suzuki του, επιβεβαιώνουν την βελτίωση των τελευταίων αγώνων, αλλά με διαφορά 1.642 από τον Pedrosa.
O Ben Spies είναι η πρώτη Yamaha, κοντά στον Ισπανό και μπροστά από τον Γάλλο Randy De Puniet που είναι η πρώτη Ducati!
Colin Edwards & Hiroshi Aoyama ακολουθούν, μπροστά από τον Valentino Rossi που κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ο Ιταλός με 2:04.280 είναι 2.364 δευτερόλεπτα πάνω από τον καλύτερο χρόνο και αν σκεφτεί κανείς ότι τον Φεβρουάριο εκεί έκανε 2:01.842 και ήταν 1'' πάνω από τον τότε καλύτερο χρόνο, μάλλον δεν πρέπει να είναι ευχαριστημένος! Θα φανεί στη συνέχεια το πως θα πάει η διαφορά από την κορυφή, αν και υπάρχουν πολλές πιθανότητες η τροπική βροχή να κάνει την εμφάνισή της πριν τις μεσημεριανές – ώρα Μαλαισίας – δοκιμές.
O Katsuyuki Nakasuga που αντικαθιστά τον τραυματία Jorge Lorenzo, τα πήγε αρκετά καλά με διαφορά μόλις 1.8'' από τον Spies.
O Hector Barbera που επέστρεψε στη δράση μετά το σπάσιμο της κλείδας του, έκανε μόνο 5 γύρους και είναι αμφίβολη η συνέχιση της προσπάθειά του.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 310.7 | 2'01.916 | |
2 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 310.9 | 2'02.557 | 0.641 / 0.641 |
3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 309.3 | 2'02.590 | 0.674 / 0.033 |
4 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 305.6 | 2'03.311 | 1.395 / 0.721 |
5 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 308.3 | 2'03.558 | 1.642 / 0.247 |
6 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 303.4 | 2'03.586 | 1.670 / 0.028 |
7 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 306.1 | 2'03.760 | 1.844 / 0.174 |
8 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 305.2 | 2'03.778 | 1.862 / 0.018 |
9 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 308.0 | 2'03.908 | 1.992 / 0.130 |
10 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 305.3 | 2'04.280 | 2.364 / 0.372 |
11 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 306.9 | 2'04.345 | 2.429 / 0.065 |
12 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 303.5 | 2'04.474 | 2.558 / 0.129 |
13 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 303.2 | 2'04.521 | 2.605 / 0.047 |
14 | 21 | John HOPKINS | USA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 302.3 | 2'04.609 | 2.693 / 0.088 |
15 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 304.6 | 2'04.666 | 2.750 / 0.057 |
16 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 308.3 | 2'04.890 | 2.974 / 0.224 |
17 | 89 | Katsuyuki NAKASUGA | JPN | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 300.9 | 2'05.390 | 3.474 / 0.500 |
18 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 300.3 | 2'06.199 | 4.283 / 0.809 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου