Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Simoncelli: «Ξέρω ότι είμαι ταχύς»

Αισιοδοξεί για ένα καλό αποτέλεσμα στο Εστορίλ
Ο Marco Simoncelli, σε δηλώσεις του, δεν έκρυψε την αυτογνωσία που έχει για τις οδηγικές ικανότητες του αλλά και την πικρία του για ό,τι συνέβη στην Χερέθ, όπου έπεσε ενώ προηγούταν στον αγώνα. Ο Ιταλός αναβάτης της Honda Gresini είπε χαρακτηριστικά:
«Ακόμα, έχω μια πικρή γεύση στο στόμα μου απ’ ό,τι έγινε στη Χερέθ. Έκανα έναν καλό αγώνα και –προφανώς– η πτώση μου ήταν κάτι που δεν ήθελα να συμβεί. Πραγματικά, ήταν κρίμα. Ξέρω ότι μπορώ να επανορθώσω τα πράγματα επειδή γνωρίζω ότι είμαι γρήγορος, έχω μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και έχω καλή αίσθηση από αυτή όταν την οδηγώ.
Έχω βελτιωθεί και το ίδιο έχει κάνει και η ομάδα. Γινόμαστε καλύτεροι συνεχώς και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα γιορτάσουμε μια επιτυχία, επειδή όλα δείχνουν να είναι στην σωστή θέση.

Το διάλειμμα που μεσολάβησε ήταν αρκετό και είχα την ευκαιρία να βρεθώ με τους φίλους μου και να κάνουμε σκι, πριν ξεκινήσω την προπόνησή μου για τον αγώνα στο Εστορίλ. Πέρσι, σημείωσα την καλύτερη επίδοσή μου σε αυτή την πίστα και για λίγο δεν μπόρεσα να ανέβω στο βάθρο. Ελπίζω να το καταφέρω φέτος. Μου αρέσει, επειδή το 2009 κέρδισα στην κατηγορία των 250cc ενώ και την προηγούμενη χρονιά ανέβηκα το βάθρο. Αισιοδοξώ ότι αυτό το Σαββατοκύριακο θα τα πάμε καλά» κατέληξε ο Simoncelli.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7064

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου