Ο καιρός ήταν καλός, με 29ο Κελσίου στον αέρα και 41ο στην άσφαλτο, στην Ανδαλουσία, όπου βρέθηκε η Ducati GP12 – η μοτοσυκλέτα των 1000cc, με την οποία η Ιταλική φίρμα θα τρέχει το 2012.
Η Jerez de la Frontera στο μόνο που υστερούσε σήμερα ήταν ο δυνατός αέρας, σε μια πίστα που σε γενικές γραμμές δεν είναι πολύ φιλική στο στεγνό για την Ducati. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που τελευταία οι Ιταλοί βρίσκονται αρκετά συχνά εκεί, αφού αν δουλέψει εκεί, τότε σίγουρα η μοτοσυκλέτα θα είναι καλή και στις πίστες που ευνοούν το χαρακτήρα της.
Ο Valentino Rossi μπήκε στην πίστα λίγο μετά τις 11:00 και έκανε 6 γύρους. Μετά η δουλειά συνεχίστηκε με εντατικό ρυθμό και στο τέλος της ημέρας είχε συμπληρώσει 50 γύρους, πάνω στην μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνίζεται του χρόνου.
Ο Vittoriano Guareschi, που είχε φορέσει τα δερμάτινά του την προηγούμενη μέρα, σήμερα ήταν δίπλα στον Valentino, μαζί βέβαια με τον σχεδιαστή της μοτοσυκλέτας τον Filippo Preziosi, στους οποίους έλεγε τις εντυπώσεις του κάθε φορά που έβγαινε από την πίστα. Εντωμεταξύ ο Franco Battaini ήταν και αυτός στην πίστα δοκιμάζοντας για την GP11 ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο.
«Είμαι χαρούμενος», είπε ο Valentino Rossi μετά το τεστ.
«Μου αρέσει η GP12. Κατά τη γνώμη μου είναι πιο ευχάριστη και πιο διασκεδαστική στην οδήγηση. ήταν η πρώτη φορά που την είχαμε στην πίστα, έτσι είχαμε αρκετή δουλειά να κάνουμε, αλλά ο κινητήρας είναι καλύτερος. Είναι πολύ η διασκέδαση και μπορείς να κάνεις μερικές ωραίες πλαγιολισθήσεις. Είναι η μοτοσυκλέτα που θα οδηγούμε του χρόνου, έτσι ήταν πολύ σημαντικό – και μαζί πολύ ωραίο – το να είσαι από τους πρώτους που την πηγαίνεις στην πίστα».
«Διαλέξαμε να έχουμε τους εργοστασιακούς οδηγούς μας – σήμερα τον Vale, αύριο τον Nicky – να δοκιμάσουν την μοτοσυκλέτα στο πρώτο της τεστ, γιατί πιστεύουμε ότι τα σχόλιά τους είναι ουσιαστικά για να ξεκινήσουμε στο σωστό δρόμο για τα πρώτα στάδια της εξέλιξης», είπε ο Filippo Preziosi.
«Το να μπορείς να δουλέψεις με τον Vale για μια ολόκληρη μέρα, είναι το περισσότερο που θα μπορούσε να ζητήσει ένας τεχνικός. Μαζέψαμε σημαντικά σχόλια, τα οποία θα τα «μεταφράσουμε» σε επιπλέον σχεδιασμό και εξέλιξη για την μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς. Το θετικό είναι ότι οι τεχνικές επιλογές που έχουν γίνει για την GP12 στην αρχική φάση του προγραμματισμού, το 2010 – και αναφέρομαι κυρίως στον κινητήρα, που θα είναι ένας big-bang και στο πίσω μέρος – εγκρίθηκαν από τον Valentino. Αυτό μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και είμαστε αισιόδοξοι για την δουλειά που πρέπει να γίνει από δω και πέρα. Ξέρουμε ότι οι ανταγωνιστές μας επίσης δουλεύουν σκληρά και εξελίσσουν τις μοτοσυκλέτες τους για το 2012, αλλά αυτό απλά κάνει την πρόκληση μεγαλύτερη».
Η Jerez de la Frontera στο μόνο που υστερούσε σήμερα ήταν ο δυνατός αέρας, σε μια πίστα που σε γενικές γραμμές δεν είναι πολύ φιλική στο στεγνό για την Ducati. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που τελευταία οι Ιταλοί βρίσκονται αρκετά συχνά εκεί, αφού αν δουλέψει εκεί, τότε σίγουρα η μοτοσυκλέτα θα είναι καλή και στις πίστες που ευνοούν το χαρακτήρα της.
Ο Valentino Rossi μπήκε στην πίστα λίγο μετά τις 11:00 και έκανε 6 γύρους. Μετά η δουλειά συνεχίστηκε με εντατικό ρυθμό και στο τέλος της ημέρας είχε συμπληρώσει 50 γύρους, πάνω στην μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνίζεται του χρόνου.
Ο Vittoriano Guareschi, που είχε φορέσει τα δερμάτινά του την προηγούμενη μέρα, σήμερα ήταν δίπλα στον Valentino, μαζί βέβαια με τον σχεδιαστή της μοτοσυκλέτας τον Filippo Preziosi, στους οποίους έλεγε τις εντυπώσεις του κάθε φορά που έβγαινε από την πίστα. Εντωμεταξύ ο Franco Battaini ήταν και αυτός στην πίστα δοκιμάζοντας για την GP11 ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο.
«Είμαι χαρούμενος», είπε ο Valentino Rossi μετά το τεστ.
«Μου αρέσει η GP12. Κατά τη γνώμη μου είναι πιο ευχάριστη και πιο διασκεδαστική στην οδήγηση. ήταν η πρώτη φορά που την είχαμε στην πίστα, έτσι είχαμε αρκετή δουλειά να κάνουμε, αλλά ο κινητήρας είναι καλύτερος. Είναι πολύ η διασκέδαση και μπορείς να κάνεις μερικές ωραίες πλαγιολισθήσεις. Είναι η μοτοσυκλέτα που θα οδηγούμε του χρόνου, έτσι ήταν πολύ σημαντικό – και μαζί πολύ ωραίο – το να είσαι από τους πρώτους που την πηγαίνεις στην πίστα».
«Διαλέξαμε να έχουμε τους εργοστασιακούς οδηγούς μας – σήμερα τον Vale, αύριο τον Nicky – να δοκιμάσουν την μοτοσυκλέτα στο πρώτο της τεστ, γιατί πιστεύουμε ότι τα σχόλιά τους είναι ουσιαστικά για να ξεκινήσουμε στο σωστό δρόμο για τα πρώτα στάδια της εξέλιξης», είπε ο Filippo Preziosi.
«Το να μπορείς να δουλέψεις με τον Vale για μια ολόκληρη μέρα, είναι το περισσότερο που θα μπορούσε να ζητήσει ένας τεχνικός. Μαζέψαμε σημαντικά σχόλια, τα οποία θα τα «μεταφράσουμε» σε επιπλέον σχεδιασμό και εξέλιξη για την μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς. Το θετικό είναι ότι οι τεχνικές επιλογές που έχουν γίνει για την GP12 στην αρχική φάση του προγραμματισμού, το 2010 – και αναφέρομαι κυρίως στον κινητήρα, που θα είναι ένας big-bang και στο πίσω μέρος – εγκρίθηκαν από τον Valentino. Αυτό μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και είμαστε αισιόδοξοι για την δουλειά που πρέπει να γίνει από δω και πέρα. Ξέρουμε ότι οι ανταγωνιστές μας επίσης δουλεύουν σκληρά και εξελίσσουν τις μοτοσυκλέτες τους για το 2012, αλλά αυτό απλά κάνει την πρόκληση μεγαλύτερη».
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή