Σε απόσταση αναπνοής Lorenzo, PedrosaΑκριβώς μόλις έπεσε η καρό σημαία του τερματισμού των Ελεύθερων Δοκιμών 2, άρχισαν οι πρώτες σταγόνες της βροχής να πέφτουν στην πίστα του Estoril. Τουλάχιστον όλες οι ομάδες πρόλαβαν να ρυθμίσουν τις μοτοσυκλέτες τους, για τον αγώνα της Κυριακής, με την πρόβλεψη να λέει ότι αύριο θα έχει βροχή και την Κυριακή ανάλογο καιρό με σήμερα!
Στις ΕΔ2 λοιπόν ο Marco Simoncelli με την εργοστασιακή Gresini Honda κατάφερε να σημειώσει έναν πολύ καλό χρόνο, στο 1:37.669, ο οποίος τον κράτησε μέχρι το τέλος στην κορυφή, παρά το ότι μετά από μία πτώση στα μισά της διαδικασίας του 45λέπτου, ο ίδιος δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο με την 2η μοτοσυκλέτα του. Μάλιστα ο ψηλός σημείωσε και την υψηλότερη τελική της ημέρας με 308 χαω!
Ο Jorge Lorenzo έκανε μεγάλη προσπάθεια για πάρει την πρωτοπορία, αλλά κατάφερε να φτάσει στο 0.061 του δευτερολέπτου και να παραμείνει εκεί δεύτερος.
Ο Dani Pedrosa με την Honda του να πηγαίνει δυνατά, όπως αυτή του Super Sic, έμεινε μόλις 0.003 πίσω από τον Ισπανός Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2010 και σε γενικές γραμμές έδειχνε πολύ ικανοποιημένος, αφού δεν είχε σοβαρό πρόβλημα με τον ώμο του.
Ο Valentino Rossi και η Ducati του βελτιώθηκαν κι άλλο σε σχέση με το πρωί και ο «γιατρός» σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:38.102, 4 δέκατα κάτω από τον πρωινό του χρόνο και μάλιστα στην 4η θέση, μπροστά από τον Casey Stoner που συνέχεια μπαινοέβγαινε στο box της Honda και πάντα έδειχνε κάτι να μην του πηγαίνει καλά με τις ρυθμίσεις του. Έτσι έμεινε 5ος με διαφορά 0.439 από την κορυφή.
Πίσω του ο Colin Edwards είναι ευχάριστη έκπληξη, αλλά και για όσους γνωρίζουν το Estoril είναι από τις πίστες στις οποίες πάει καλά.
Η μεγαλύτερη έκπληξη της ημέρας είναι ο νεαρός Τσέχος Carel Abraham που έφερε την δορυφορική του Ducati στην 7η θέση και έδειξε από τις αρχή των ΕΔ2 δυνατός. Οι Αμερικανοί Ben Spies & Nicky Hayden είναι στις θέσεις 8 & 9, ενώ τη δεκάδα κλείνει μια ακόμη Ducati, αυτή του Hector Barbera. Έτσι έχουμε 4 Ducati στις πρώτες 10, 3 Honda και 3 Yamaha και 3 Αμερικανούς, 3 Ισπανούς και 2 Ιταλούς.
Ο Andrea Dovizioso εξακολουθεί να είναι ο αδύναμος κρίκος του HRC, μένοντας στην 12η θέση, πίσω από τον «δορυφορικό» Hiroshi Aoyama και λίγο μπροστά από τον άλλο δορυφορικό της Honda, τον Toni Elias, που στην πίστα στην οποία είχε κερδίσει το 2006, έκανε την καλύτερή του φετινή εμφάνιση, μέχρι τώρα.
Οι δύο τραυματίες Randy De Puniet (έβγαλε τη βίδα από το γόνατο και πονάει), Alvaro Bautista (σπασμένος μηρός), είναι στις 2 τελευταίες θέσεις.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7098
Στις ΕΔ2 λοιπόν ο Marco Simoncelli με την εργοστασιακή Gresini Honda κατάφερε να σημειώσει έναν πολύ καλό χρόνο, στο 1:37.669, ο οποίος τον κράτησε μέχρι το τέλος στην κορυφή, παρά το ότι μετά από μία πτώση στα μισά της διαδικασίας του 45λέπτου, ο ίδιος δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο με την 2η μοτοσυκλέτα του. Μάλιστα ο ψηλός σημείωσε και την υψηλότερη τελική της ημέρας με 308 χαω!
Ο Jorge Lorenzo έκανε μεγάλη προσπάθεια για πάρει την πρωτοπορία, αλλά κατάφερε να φτάσει στο 0.061 του δευτερολέπτου και να παραμείνει εκεί δεύτερος.
Ο Dani Pedrosa με την Honda του να πηγαίνει δυνατά, όπως αυτή του Super Sic, έμεινε μόλις 0.003 πίσω από τον Ισπανός Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2010 και σε γενικές γραμμές έδειχνε πολύ ικανοποιημένος, αφού δεν είχε σοβαρό πρόβλημα με τον ώμο του.
Ο Valentino Rossi και η Ducati του βελτιώθηκαν κι άλλο σε σχέση με το πρωί και ο «γιατρός» σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:38.102, 4 δέκατα κάτω από τον πρωινό του χρόνο και μάλιστα στην 4η θέση, μπροστά από τον Casey Stoner που συνέχεια μπαινοέβγαινε στο box της Honda και πάντα έδειχνε κάτι να μην του πηγαίνει καλά με τις ρυθμίσεις του. Έτσι έμεινε 5ος με διαφορά 0.439 από την κορυφή.
Πίσω του ο Colin Edwards είναι ευχάριστη έκπληξη, αλλά και για όσους γνωρίζουν το Estoril είναι από τις πίστες στις οποίες πάει καλά.
Η μεγαλύτερη έκπληξη της ημέρας είναι ο νεαρός Τσέχος Carel Abraham που έφερε την δορυφορική του Ducati στην 7η θέση και έδειξε από τις αρχή των ΕΔ2 δυνατός. Οι Αμερικανοί Ben Spies & Nicky Hayden είναι στις θέσεις 8 & 9, ενώ τη δεκάδα κλείνει μια ακόμη Ducati, αυτή του Hector Barbera. Έτσι έχουμε 4 Ducati στις πρώτες 10, 3 Honda και 3 Yamaha και 3 Αμερικανούς, 3 Ισπανούς και 2 Ιταλούς.
Ο Andrea Dovizioso εξακολουθεί να είναι ο αδύναμος κρίκος του HRC, μένοντας στην 12η θέση, πίσω από τον «δορυφορικό» Hiroshi Aoyama και λίγο μπροστά από τον άλλο δορυφορικό της Honda, τον Toni Elias, που στην πίστα στην οποία είχε κερδίσει το 2006, έκανε την καλύτερή του φετινή εμφάνιση, μέχρι τώρα.
Οι δύο τραυματίες Randy De Puniet (έβγαλε τη βίδα από το γόνατο και πονάει), Alvaro Bautista (σπασμένος μηρός), είναι στις 2 τελευταίες θέσεις.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7098
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 308.0 | 1'37.663 | |
2 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 297.4 | 1'37.724 | 0.061 / 0.061 |
3 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 301.4 | 1'37.727 | 0.064 / 0.003 |
4 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 299.3 | 1'38.102 | 0.439 / 0.375 |
5 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 300.2 | 1'38.102 | 0.439 |
6 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 297.2 | 1'38.203 | 0.540 / 0.101 |
7 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 282.2 | 1'38.473 | 0.810 / 0.270 |
8 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 301.1 | 1'38.563 | 0.900 / 0.090 |
9 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 307.4 | 1'38.596 | 0.933 / 0.033 |
10 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 297.1 | 1'38.611 | 0.948 / 0.015 |
11 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 291.3 | 1'38.645 | 0.982 / 0.034 |
12 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 295.8 | 1'38.658 | 0.995 / 0.013 |
13 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 295.9 | 1'38.760 | 1.097 / 0.102 |
14 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 302.9 | 1'38.912 | 1.249 / 0.152 |
15 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 297.4 | 1'39.021 | 1.358 / 0.109 |
16 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 294.0 | 1'39.137 | 1.474 / 0.116 |
17 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 289.2 | 1'40.173 | 2.510 / 1.036 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου