Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ξανά στη σέλα ο Bautista

Ο Alvaro Bautista, που τραυματίστηκε στο αριστερό πόδι του στον αγώνα του Κατάρ, ξανακάθισε στη σέλα της μοτοσυκλέτας του, στο περιθώριο του Grand Prix της Χερέθ. Ο Ισπανός αναβάτης της Rizla Suzuki, ο οποίος επισκέφτηκε το χώρο της ομάδας του στα paddock, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό και κάθισε στην GSV-R, επευφημούμενος από τους παρευρισκόμενους.

Ο Bautista, ο οποίος αναρρώνει από την εγχείρηση στην οποία υποβλήθηκε και στη χώρα του, δήλωσε σχετικά:
«Αισθανόμουν περίεργα στη Χερέθ. Ήμουν στην πίστα αλλά δεν μπορούσα να τρέξω! Μόλις είδα τη μοτοσυκλέτα στο γκαράζ ένοιωσα ότι πρέπει να καθίσω σε αυτή. Το έκανα σιγά σιγά και ήταν δύσκολο, είναι η αλήθεια, καθώς πονούσα. Όμως, όταν βολεύτηκα αισθάνθηκα καλά. Το δύσκολο ήταν να κατέβω από αυτή. Ξέρω ποιο μέρος του ποδιού μου χρειάζεται να προσέχω και να δυναμώσω. Οι γιατροί μού λένε ότι η ανάρρωσή μου είναι γρήγορη, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι αργεί. Η κινητικότητά του είναι καλή και ελπίζω ότι από την άλλη εβδομάδα θα αρχίσω να γυμνάζομαι και να επιστρέψω όσο πιο σύντομα γίνεται».

To πιο σημαντικό είναι ότι ο Bautistaακολουθεί ένα ειδικό έντονο πρόγραμμα αποκατάστασης στην Μαδρίτη, το οποίο περιλαμβάνει και τον γνωστό υπερβαρικό θάλαμο, ώστε να μεγαλώνει η κυκλοφορία οξυγόνου στο σώμα του, πράγμα που βοηθά στην επούλωση του τραυματισμένου κόκκαλου. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί από την ιατρική ομάδα ημερομηνία επιστροφής του Bautistaσε full-timeδράση στο MotoGP, ο ίδιος εργάζεται ιδιαίτερα σκληρά, με στόχο ακόμη και το Estoril!
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=6930

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου