Σάββατο 30 Απριλίου 2011

MotoGP:O Rossi ''τα πήρε'' με τον Stoner

Ο Rossi επιτίθεται, απαντώντας σε σχόλια του Stoner
H σημερινή συνέντευξη τύπου του Valentino Rossi, λίγο ασχολήθηκε με το τι έγινε στην πίστα και πολύ με το τι είπε ο Stoner! Ο Αυστραλός χθες σε ιδιαίτερες δηλώσεις προς μερικούς δημοσιογράφους είπε διάφορα για τον Rossi.

Η απάντηση του γιατρού ήταν καταιγιστική:
«Ο Casey μιλάει για μένα, για πράγματα που δεν ξέρει. Μιλάει για το ότι αναγκάστηκα να πάω στην Ducati, επειδή η Yamaha δήθεν δεν μου έδινε λεφτά και τα έδινε στον Jorge. Μιλάει για τον ώμο μου λες και είναι γιατρός του νοσοκομείου της Μελβούρνης. Όλα αυτά τα λέει γιατί δεν μπορεί να δεχτεί το πώς έχασε στην Laguna Seca το 2008. Οι αγώνες είναι έτσι σκληροί, περίμενα κάτι διαφορετικό από αυτόν.
Για την Jerez, για το λάθος μου που το λέω ότι είναι λάθος μου, πήγα να του ζητήσω συγνώμη με το κράνος και δεν του άρεσε. Εγώ περίμενα να μου πει «Άντε γα…, είσαι μα…., έκανες ένα ηλίθιο λάθος» και θα το δεχόμουν αυτό, από το να μου λέει διάφορα για το αν έχασα το ταλέντο μου και ειρωνικά για το αν έχω τον ώμο μου σαν δικαιολογία.
Ο Stoner θα έπρεπε να περιμένει και να μιλήσει μέσα στην πίστα και όχι στα λόγια. Σήμερα τον πέρασα και βγήκε στην κάμερα και κτυπούσε το πίσω μέρος της σέλας του για να δείξει ότι τον ακολούθησα. Ναι, τον ακολουθούσα από μια αρκετή απόσταση όμως. Αν θέλει να μην τον ακολουθεί κανένας, να πάει να τρέξει μόνος του.
Αν εγώ κτυπούσα το πίσω μέρος της σέλας μου από όσους με έχουν ακολουθήσει στην καριέρα μου, θα την είχα σπάσει…»

Επικριτικός λοιπόν ο Valentino και σίγουρα θα έχουμε απάντηση από τον Stoner και μια μεγάλη κόντρα θα εξελιχθεί, στα λόγια τουλάχιστον…
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7102

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου