Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Τι γινόταν τις προηγούμενες χρονίες στο Estoril;

Ο Jorge Lorenzo θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «κυρίαρχος» της πίστας του Εστορίλ. Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha Racing τα τελευταία τρία χρόνια έχει κερδίσει στον αγώνα ενώ έχει σημειώσει και την pole position και τις τρεις φορές.

Σε δηλώσεις του, λίγες ημέρες πριν από το φετινό Πορτογαλικό Grand Prix, ο Lorenzo επεσήμανε:
«Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από αυτή την πίστα. Εδώ σημείωσα την πρώτη μου νίκη στα MotoGP το 2008 και το ίδιο έκανα και τις επόμενες δύο χρονιές. Είναι κάτι σαν το γούρι μου και σαν άλλος “αστροναύτης” πάντα χαίρομαι να “προσγειώνομαι” εκεί!
Δούλεψα σκληρά το διάστημα που μεσολάβησε και ελπίζω να είμαι σε καλή κατάσταση στον αγώνα. Είναι αλήθεια ότι προηγούμαστε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα όμως, εξίσου, είναι αλήθεια ότι η αγωνιστική χρονιά μόλις άρχισε. Μετά τον αγώνα θα παραμείνουμε στο Εστορίλ για να κάνουμε δοκιμές αναφορικά με το στήσιμο της M1».
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7065

2 σχόλια:

  1. Σηγχαρητήρια για την ανάρτηση φίλε μου!
    Ο Lorenzo μετρ στο είδος του, τι να λέμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Hulot.
    Όσο για τον Lorenzo είναι ένας από τους κορυφαίους οδηγούς και έχει μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή