Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

O Simoncelli υπέγραψε στην Honda Gresini

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η Honda Gresini γνωστοποίησε την ένταξη του Marco Simoncelli στο δυναμικό της και την επόμενη χρονιά, ο οποίος παραμένει
εργοστασιακός οδηγός του HRC. Έπειτα από την ανανέωση του συμβολαίου, ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε σχετικά:

«Το να φέρω τα χρώματα της San Carlo Honda Gresini για μία ακόμα χρονιά και να οδηγήσω την RC213V μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Επίσης το να είμαι μέρος της Honda HRC και να συνεργάζομαι με την ομάδα μού δίνει αυτοπεποίθηση και κίνητρο και πρέπει να αποδείξω ότι μπορώ να είμαι μεταξύ των καλύτερων στο MotoGP. Το 2012 θα είναι μια σημαντική χρονιά για εμένα και θέλω να δώσω μεγάλη χαρά σε όσους πιστεύουν σε εμένα.»

Από τη μεριά του ο Fausto Gresini δήλωσε:

«Είμαι πραγματικά χαρούμενος να ανακοινώσω ότι ο Marco θα είναι και πάλι στην San Carlo Honda Gresini το 2012. Τα προηγούμενα δύο χρόνια μπορέσαμε να εκτιμήσουμε τις ικανότητές του ως οδηγού, ως ανθρώπου και ως συνεργάτη, στοιχεία που μας έκαναν να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας. Προφανώς, για να γίνει εφικτή χρειάστηκε προσπάθεια από τους χορηγούς μας οι οποίοι έδειξαν πίστη και τους είμαι ευγνώμων.

Το HRC θα μας παρέχει υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα και είναι σημαντικό να έχουμε μια εργοστασιακή RC213V για τον Marco. Αυτό μας δίνει μεγάλη τιμή και αποδεικνύει την στενή σχέση που έχουμε με το Ιαπωνικό εργοστάσιο στα 15 χρόνια συνεργασίας μας. Η αποφασιστικότητα του Marco θα μας δώσει κίνητρο για μία ακόμα συναρπαστική χρονιά.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου