Ο Casey Stoner χρειάστηκε δύο άνετα προσπεράσματα, έκανε ρεκόρ πίστας και κέρδισε με τεράστια διαφορά 8+ δευτερολέπτων τον ομόσταυλό του Dani Pedrosa που δεν μπορούσε να αντιδράσει και αρκέστηκε στην 2η θέση, πλησιάζοντας στους 15 βαθμούς τον τρίτο ομόσταυλό τους στην Repsol Honda, τον Andrea Dovizioso που είχε μια πτώση σε έναν αγώνα που θα ήταν σημαντικός για το συμβόλαιό του εν όψη 2012. O Stoner με την 8η φετινή του νίκη μεγάλωσε τη διαφορά του και πάλι στους 44 βαθμούς και με 4 αγώνες να απομένουν πάτησε καλά με το ένα πόδι στο βάθρο του Τίτλου και μόνο μια σειρά ατυχιών μπορεί να του στερήσει τον 2ο Τίτλο της καριέρας του, για να κλείσει με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο και την Honda την ιστορία των 800cc.
Ο 4ος εργοστασιακός οδηγός του HRC, o Marco Simoncelli απέτυχε να πάρει το 2ο φετινό του βάθρο, όταν ένα λάθος φρενάρισμα τον έριξε στην 5η θέση για να τερματίσει τελικά 4ος. Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Jorge Lorenzo με μια Yamaha M1 που υστερούσε σε τελική ταχύτητα, αλλά δεν είχε και τις ρυθμίσεις ώστε να κρατήσει χαμηλά τη διαφορά που τελικά πήγε στα 14'' σε 23 γύρους.
Ο ομόσταυλος του Ισπανού Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2010, ο Ben Spies παρά το ότι προηγήθηκε στον ρπώτο γύρο, “έφαγε” τελικά 27'' που σημαίνει ότι ήταν πάνω από 1'' στον γύρο αργότερος από τον νικητή.
Η υπεροχή της RC212V είναι σημαντική και από ότι φαίνεται φέτος κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από το να περιμένει τις πίστες που ευνοούν την μοτοσυκλέτα του ή την βροχή!
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο 4ος εργοστασιακός οδηγός του HRC, o Marco Simoncelli απέτυχε να πάρει το 2ο φετινό του βάθρο, όταν ένα λάθος φρενάρισμα τον έριξε στην 5η θέση για να τερματίσει τελικά 4ος. Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Jorge Lorenzo με μια Yamaha M1 που υστερούσε σε τελική ταχύτητα, αλλά δεν είχε και τις ρυθμίσεις ώστε να κρατήσει χαμηλά τη διαφορά που τελικά πήγε στα 14'' σε 23 γύρους.
Ο ομόσταυλος του Ισπανού Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2010, ο Ben Spies παρά το ότι προηγήθηκε στον ρπώτο γύρο, “έφαγε” τελικά 27'' που σημαίνει ότι ήταν πάνω από 1'' στον γύρο αργότερος από τον νικητή.
Η υπεροχή της RC212V είναι σημαντική και από ότι φαίνεται φέτος κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από το να περιμένει τις πίστες που ευνοούν την μοτοσυκλέτα του ή την βροχή!
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 165.7 | 42'17.427 |
2 | 20 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 165.2 | +8.162 |
3 | 16 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 164.8 | +14.209 |
4 | 13 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 164.4 | +20.646 |
5 | 11 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 163.9 | +27.739 |
6 | 10 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 163.7 | +30.373 |
7 | 9 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 163.5 | +34.288 |
8 | 8 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 163.3 | +37.305 |
9 | 7 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 163.2 | +39.652 |
10 | 6 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 163.1 | +39.832 |
11 | 5 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 163.1 | +39.997 |
12 | 4 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 162.2 | +54.717 |
13 | 3 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 162.0 | +58.430 |
Not Classified | ||||||||
24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 162.0 | 8 Laps | ||
65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 162.0 | 8 Laps | ||
4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 0 Lap | |||
17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 0 Lap |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου