O Casey Stoner όχι μόνο πήρε την 9η φετινή του pole position, όχι μόνο έσπασε το απόλυτο ρεκόρ πίστας που είχε ο ίδιος από πέρυσι, αλλά ήταν και ταχύτερος από όλους – με διαφορά – με τα σκληρά λάστιχα που όπως φαίνεται θα χρησιμοποιήσουν οι περισσότεροι στον αγώνα. Έτσι είναι το μεγάλο φαβορί για τον αυριανό αγώνα, με μόνο οδηγό που είναι σχετικά κοντά του τον ομόσταυλό του στην Repsol Honda, τον Dani Pedrosa.
Ο Αυστραλός έγραψε 1:48.451 και ο Ισπανός 1:48.747 και αυτοί είναι οι μόνοι οδηγοί που κατέβηκαν το 1'49''. Αντίστοιχα με τα λάστιχα του αγώνα ο Stoner ήταν στο 1:49.1 και ο Pedrosa στο 1:49.6, με όλους τους άλλους πάνω από 1'50''
Στην 3η θέση ο Αμερικανός Ben Spies με την Yamaha μπορεί να ελπίζει για ένα ακόμη βάθρο, ενώ ο δικός του ομόσταυλος Jorge Lorenzo είναι απογοητευμένος που δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό του προηγούμενου στο πρωτάθλημα Casey.
Andrea Dovizioso & Marco Simoncelli θα είναι και αυτοί στην μάχη του βάθρου, ενώ κοντά τους με τα λάστιχα αγώνα βρέθηκε και ο Alvaro Bautista με την Suzuki, που όμως ξεκινά από την 11η θέση, αφού δεν κατάφερε και πάλι να πάρει το καλύτερο από τα μαλακά λάστιχα και πρέπει να βασιστεί σε μια καλή εκκίνηση και στην υψηλή τελική της Suzuki που στα 320.3 είναι ακριβώς ίδια με του Stoner!
O Valentino Rossi από την πλευρά του θα πρέπει να δώσει ακόμη μεγαλύτερη μάχη από την 13η θέση, αφού έχει ρυθμό αγώνα που θα του επιτρέψει να δώσει μάχη για την 6η – 7η θέση. Η αλουμινένια Ducati δεν έδειξε τον καλό χαρακτήρα που όλοι περίμεναν και μάλιστα μια ανώδυνη πτώση σε λίγα χιλιόμετρα του έκοψε το ρυθμό βελτίωσης. Μάλιστα έχασε σημαντικό χρόνο, αφού δεν μπήκε στην πίστα με την 2η μοτοσυκλέτα του, αφού οι φήμες λένε ότι σε αυτήν έχει μπει ο 7ος κινητήρας του, γεγονός που σημαίνει ότι αν την χρησιμοποιούσε θα έπρεπε να ξεκινήσει από τα πιτς με 10'' δευτερόλεπτα καθυστέρηση, όπως λέει ο κανονισμός.
Ο ομόσταυλός του Nicky Hayden ξεκινάει από την 7η θέση, με αρκετά καλό ρυθμό με τα λάστιχα αγώνα, όπως αντίστοιχα δυνατός ήταν ο Randy De Puniet, που ξεκινάει από την 10η θέση. Θα έχει λοιπόν μεγάλες μάχες για μια θέση στην δεκάδα αύριο και ελπίζουμε να επικεντρωθεί εκεί ο σκηνοθέτης, αν μπροστά φύγει ο Stoner και ο Pedrosa δεν καταφέρει να τον ακολουθήσει.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Αυστραλός έγραψε 1:48.451 και ο Ισπανός 1:48.747 και αυτοί είναι οι μόνοι οδηγοί που κατέβηκαν το 1'49''. Αντίστοιχα με τα λάστιχα του αγώνα ο Stoner ήταν στο 1:49.1 και ο Pedrosa στο 1:49.6, με όλους τους άλλους πάνω από 1'50''
Στην 3η θέση ο Αμερικανός Ben Spies με την Yamaha μπορεί να ελπίζει για ένα ακόμη βάθρο, ενώ ο δικός του ομόσταυλος Jorge Lorenzo είναι απογοητευμένος που δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό του προηγούμενου στο πρωτάθλημα Casey.
Andrea Dovizioso & Marco Simoncelli θα είναι και αυτοί στην μάχη του βάθρου, ενώ κοντά τους με τα λάστιχα αγώνα βρέθηκε και ο Alvaro Bautista με την Suzuki, που όμως ξεκινά από την 11η θέση, αφού δεν κατάφερε και πάλι να πάρει το καλύτερο από τα μαλακά λάστιχα και πρέπει να βασιστεί σε μια καλή εκκίνηση και στην υψηλή τελική της Suzuki που στα 320.3 είναι ακριβώς ίδια με του Stoner!
O Valentino Rossi από την πλευρά του θα πρέπει να δώσει ακόμη μεγαλύτερη μάχη από την 13η θέση, αφού έχει ρυθμό αγώνα που θα του επιτρέψει να δώσει μάχη για την 6η – 7η θέση. Η αλουμινένια Ducati δεν έδειξε τον καλό χαρακτήρα που όλοι περίμεναν και μάλιστα μια ανώδυνη πτώση σε λίγα χιλιόμετρα του έκοψε το ρυθμό βελτίωσης. Μάλιστα έχασε σημαντικό χρόνο, αφού δεν μπήκε στην πίστα με την 2η μοτοσυκλέτα του, αφού οι φήμες λένε ότι σε αυτήν έχει μπει ο 7ος κινητήρας του, γεγονός που σημαίνει ότι αν την χρησιμοποιούσε θα έπρεπε να ξεκινήσει από τα πιτς με 10'' δευτερόλεπτα καθυστέρηση, όπως λέει ο κανονισμός.
Ο ομόσταυλός του Nicky Hayden ξεκινάει από την 7η θέση, με αρκετά καλό ρυθμό με τα λάστιχα αγώνα, όπως αντίστοιχα δυνατός ήταν ο Randy De Puniet, που ξεκινάει από την 10η θέση. Θα έχει λοιπόν μεγάλες μάχες για μια θέση στην δεκάδα αύριο και ελπίζουμε να επικεντρωθεί εκεί ο σκηνοθέτης, αν μπροστά φύγει ο Stoner και ο Pedrosa δεν καταφέρει να τον ακολουθήσει.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 320.3 | 1'48.451 | |
2 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 318.1 | 1'48.747 | 0.296 / 0.296 |
3 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 311.9 | 1'49.155 | 0.704 / 0.408 |
4 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 313.2 | 1'49.270 | 0.819 / 0.115 |
5 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 317.7 | 1'49.372 | 0.921 / 0.102 |
6 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 314.2 | 1'49.528 | 1.077 / 0.156 |
7 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 316.7 | 1'49.752 | 1.301 / 0.224 |
8 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 316.3 | 1'49.777 | 1.326 / 0.025 |
9 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 317.8 | 1'49.813 | 1.362 / 0.036 |
10 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 313.9 | 1'49.826 | 1.375 / 0.013 |
11 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 320.3 | 1'49.883 | 1.432 / 0.057 |
12 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 310.5 | 1'49.893 | 1.442 / 0.010 |
13 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 315.5 | 1'49.960 | 1.509 / 0.067 |
14 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 321.0 | 1'49.976 | 1.525 / 0.016 |
15 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 310.8 | 1'50.105 | 1.654 / 0.129 |
16 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 313.6 | 1'50.752 | 2.301 / 0.647 |
17 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 317.6 | 1'51.073 | 2.622 / 0.321 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου