Οι δύο Honda των Casey Stoner & Dani Pedrosa δούλευαν άψογα στις Ελεύθερες Δοκιμές 3 και οι δύο οδηγοί κινήθηκαν σε φοβερούς ρυθμούς, αρκετά κάτω από το ρεκόρ πίστας και πολύ κοντά στον απόλυτο χρόνο που είχε σημειώσει το 2008 με τα σούπερ-μαλακά λάστιχα δοκιμών ο Stoner. Με θερμοκρασία αέρα στους 27ο Κελσίου και ασφάλτου στους 32ο οι συνθήκες ήταν ιδανικές για χρόνους. Ο Αυστραλός έγραψε 1:33.567 και με διαφορά μικρότερη από ένα δέκατο του δευτερολέπτου ο Ισπανός που ήταν και ο ταχύτερος στην ευθεία με 277.9 χαω.
Ο μόνος που φαίνεται ότι μπορεί να τους απειλήσει είναι ο Jorge Lorenzo που δεν βελτίωσε τον χθεσινό του χρόνο, αλλά είναι ο μόνος – εκτός των δύο – που γύρισε κάτω από 1'34''. Ο ομόσταυλός του Ben Spies είναι μεν στην 4η θέση, αλλά απέχει 0.718 από την κορυφή, με τον συμπατριώτη του Colin Edwards να εντυπωσιάζει στην 5η θέση, μπροστά από πολλούς εργοστασιακούς οδηγούς, με την δορυφορική του Μ1.
Ο Dovizioso είναι ο τελευταίος που έχει διαοφρά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον Stoner, με τον Simoncelli στην 7η θέση, λίγο μπροστά από την πρώτη Ducati που είναι αυτή του Hector Barbera!
O Valentino Rossi αντιμετώπισε τα ίδια προβλήματα με χθες και μόλις στον προτελευταίο γύρο σημείωσε έναν αξιοπρεπή χρόνο με 1:34.933 (φορώντας μαλακό λάστιχο και μπροστά) για να πάρει την 12η θέση με διαφορά 1.366 από τον πρώτο και να είναι πίσω από τους Crutchlow, Hayden, Bautista, που ακολουθούν τον Barbera.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο μόνος που φαίνεται ότι μπορεί να τους απειλήσει είναι ο Jorge Lorenzo που δεν βελτίωσε τον χθεσινό του χρόνο, αλλά είναι ο μόνος – εκτός των δύο – που γύρισε κάτω από 1'34''. Ο ομόσταυλός του Ben Spies είναι μεν στην 4η θέση, αλλά απέχει 0.718 από την κορυφή, με τον συμπατριώτη του Colin Edwards να εντυπωσιάζει στην 5η θέση, μπροστά από πολλούς εργοστασιακούς οδηγούς, με την δορυφορική του Μ1.
Ο Dovizioso είναι ο τελευταίος που έχει διαοφρά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον Stoner, με τον Simoncelli στην 7η θέση, λίγο μπροστά από την πρώτη Ducati που είναι αυτή του Hector Barbera!
O Valentino Rossi αντιμετώπισε τα ίδια προβλήματα με χθες και μόλις στον προτελευταίο γύρο σημείωσε έναν αξιοπρεπή χρόνο με 1:34.933 (φορώντας μαλακό λάστιχο και μπροστά) για να πάρει την 12η θέση με διαφορά 1.366 από τον πρώτο και να είναι πίσω από τους Crutchlow, Hayden, Bautista, που ακολουθούν τον Barbera.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 275.1 | 1'33.567 | |
2 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 277.9 | 1'33.666 | 0.099 / 0.099 |
3 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 272.5 | 1'33.890 | 0.323 / 0.224 |
4 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 270.7 | 1'34.285 | 0.718 / 0.395 |
5 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 267.5 | 1'34.321 | 0.754 / 0.036 |
6 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 272.4 | 1'34.420 | 0.853 / 0.099 |
7 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 269.9 | 1'34.606 | 1.039 / 0.186 |
8 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 274.0 | 1'34.659 | 1.092 / 0.053 |
9 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 270.2 | 1'34.797 | 1.230 / 0.138 |
10 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 273.6 | 1'34.919 | 1.352 / 0.122 |
11 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 274.3 | 1'34.924 | 1.357 / 0.005 |
12 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 270.3 | 1'34.933 | 1.366 / 0.009 |
13 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 268.2 | 1'35.063 | 1.496 / 0.130 |
14 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 273.0 | 1'35.321 | 1.754 / 0.258 |
15 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 275.7 | 1'35.357 | 1.790 / 0.036 |
16 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 272.2 | 1'35.558 | 1.991 / 0.201 |
17 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 272.9 | 1'36.347 | 2.780 / 0.789 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου