O Casey Stoner και η Honda RC212V έδειξαν και πάλι τη δύναμή τους, σημειώνοντας χρόνο καλύτερο από τον ταχύτερο περσινό του Αυστραλού που είχε κερδίσει πέρυσι με την Ducati, παρά το ότι μιλάμε για τις ΕΔ1 και την πίστα του Motegi όχι ακόμη στα καλύτερά της. Το απόγευμα με την διαδρομή καθαρότερη και με περισσότερο λάστιχο στην άσφαλτο αναμένεται οι χρόνοι να κατέβουν και άλλο από το 1:47.289.
Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 24ο Κελσίου και της ασφάλτου στους 36, συνθήκες καλές, με απουσία αέρα και με ηλιοφάνεια στην Ιαπωνική πίστα που βρίσκεται λίγο πάνω από 100 χλμ μακριά από την Φουκουσίμα.
Στην 2η θέση των Ελεύθερων Δοκιμών 1, ο Andrea Dovizioso που θέλει να αποδείξει στην Honda ότι αξίζει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και για το 2012, ενώ έχει το νου του και στις προτάσεις από την Yamaha.
O Nicky Hayden και η Ducati GP11.1 ήταν η μεγάλη έκπληξη των πρωινών δοκιμών, με χρόνο 1:47.732, μόλις 0.166 πίσω από τον Ιταλό της Honda και μάλιστα με την υψηλότερη τελική με 291.3 χαω! Ο Αμερικανός μάλιστα είναι σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον ομόσταυλό του Valentino Rossi που με 1:48.667 είναι στην 10η θέση, με την μόνη Ducati με πλαίσιο από αλουμίνιο, την GP11.2 να μην φαίνεται να βρίσκει εύκολα το δρόμο της.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 24ο Κελσίου και της ασφάλτου στους 36, συνθήκες καλές, με απουσία αέρα και με ηλιοφάνεια στην Ιαπωνική πίστα που βρίσκεται λίγο πάνω από 100 χλμ μακριά από την Φουκουσίμα.
Στην 2η θέση των Ελεύθερων Δοκιμών 1, ο Andrea Dovizioso που θέλει να αποδείξει στην Honda ότι αξίζει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και για το 2012, ενώ έχει το νου του και στις προτάσεις από την Yamaha.
O Nicky Hayden και η Ducati GP11.1 ήταν η μεγάλη έκπληξη των πρωινών δοκιμών, με χρόνο 1:47.732, μόλις 0.166 πίσω από τον Ιταλό της Honda και μάλιστα με την υψηλότερη τελική με 291.3 χαω! Ο Αμερικανός μάλιστα είναι σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον ομόσταυλό του Valentino Rossi που με 1:48.667 είναι στην 10η θέση, με την μόνη Ducati με πλαίσιο από αλουμίνιο, την GP11.2 να μην φαίνεται να βρίσκει εύκολα το δρόμο της.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 291.2 | 1'47.289 | |
2 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 287.4 | 1'47.566 | 0.277 / 0.277 |
3 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 291.3 | 1'47.732 | 0.443 / 0.166 |
4 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 287.2 | 1'47.836 | 0.547 / 0.104 |
5 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 283.3 | 1'47.912 | 0.623 / 0.076 |
6 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 288.3 | 1'47.942 | 0.653 / 0.030 |
7 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 284.7 | 1'48.169 | 0.880 / 0.227 |
8 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 285.4 | 1'48.197 | 0.908 / 0.028 |
9 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 281.5 | 1'48.406 | 1.117 / 0.209 |
10 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 286.9 | 1'48.667 | 1.378 / 0.261 |
11 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 285.1 | 1'48.776 | 1.487 / 0.109 |
12 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 284.0 | 1'48.880 | 1.591 / 0.104 |
13 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 275.9 | 1'48.892 | 1.603 / 0.012 |
14 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 274.9 | 1'49.385 | 2.096 / 0.493 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 287.3 | 1'49.415 | 2.126 / 0.030 |
16 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 275.2 | 1'49.813 | 2.524 / 0.398 |
17 | 64 | Kousuke AKIYOSHI | JPN | LCR Honda MotoGP | Honda | 277.8 | 1'50.688 | 3.399 / 0.875 |
18 | 72 | Shinichi ITO | JPN | Honda Racing Team | Honda | 276.4 | 1'51.461 | 4.172 / 0.773 |
19 | 6 | Damian CUDLIN | AUS | Pramac Racing Team | Ducati | 268.5 | 1'53.218 | 5.929 / 1.757 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου