O Stoner πλησίασε κάπως στο τέλος
Ο Jorge Lorenzo ήταν το πρόσωπο των ΕΔ2, αφού ο Ισπανός από την αρχή μέχρι το τέλος κράτησε την 1η θέση και μάλιστα με αρκετή διαφορά, κάτω από το ρεκόρ πίστας, όντας ο μόνος οδηγός που γύρισε κάτω από 1'34''. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010 και νικητής του Misano το 2009, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:33.929, ήταν σταθερά γρήγορος και μέσα στο γκαράζ του η ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή, με όλους να δουλεύουν και τα χαμόγελα να περισσεύουν.
Στο γκαράζ του Casey Stoner υπήρχε ένα έκδηλο άγχος, καθώς οι ρυθμίσεις που δοκίμαζαν δεν έφερναν αποτέλεσμα και ο ομόσταυλος Pedrosa, αλλά και ο Simoncelli ήταν μπροστά από τον Αυστραλό. Στα τελευταία 5' το “καγκουρό” έκανε μια τελευταία επίθεση και πλησίασε αρκετά την πρώτη θέση, γράφοντα τελικά 1:34.005.
Ακριβώς 2 δέκατα πίσω του ο Dani Pedrosa που σημείωσε την υψηλότερη τελική ταχύτητα με 277.1 χαω, σχεδόν 50 χιλιόμετρα πιο κάτω από τις τελικές της προηγούμενης εβδομάδας στην Ινδιανάπολη.
Ο Marco Simoncelli ακολούθησε, άλλα 2 δέκατα πιο πάνω σε χρόνο, με τον Ben Spies να μένει περίπου στον πρωινό του χρόνο, χάνοντας 3 θέσεις. Αυτοί οι 5 οδηγοί είναι με διαφορά μισό δευτερόλεπτο και άλλο τόσο πάνω είναι όλοι οι υπόλοιποι, με ταχύτερο τον Andrea Dovizioso στο 1:34.989.
Ο Alvaro Bautista αφού “έκαψε” τον ένα κινητήρα της Suzuki του, μπήκε με την 2η μοτοσυκλέτα και πήρε την 7η θέση, λίγο πιο πάνω από την πρώτη Ducati, που είναι αυτή του Hector Barbera στην 8η θέση.
Την δεκάδα κλείνουν οι δορυφορικοί Aoyama & Edwards, τη στιγμή που ο Valentino Rossi πέρασε ένα δύσκολο απόγευμα, μένοντας τελικά 11ος, κάτι που πέτυχε στον τελευταίο του γύρο. Μέχρι τότε ήταν απογοητευμένος, αφού έμπαινε και έβγαινε στα πιτς, χωρίς η ομάδα του να καταφέρνει να βρει κάτι καλό.
Στο τελευταίο 5λεπτο μπήκε με την 2η μοτοσυκλέτα και ένα καινούργιο μαλακό πίσω ελαστικό για να σημειώσει αυτόν τον χρόνο, τη στιγμή που ο Lorenzo έκανε τους δικούς του γύρους με σκληρό, που από ότι φαίνεται θα είαι η επιλογή για τον αγώνα της Κυριακής, λόγω της προβλεπόμενης ζέστης.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Jorge Lorenzo ήταν το πρόσωπο των ΕΔ2, αφού ο Ισπανός από την αρχή μέχρι το τέλος κράτησε την 1η θέση και μάλιστα με αρκετή διαφορά, κάτω από το ρεκόρ πίστας, όντας ο μόνος οδηγός που γύρισε κάτω από 1'34''. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010 και νικητής του Misano το 2009, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:33.929, ήταν σταθερά γρήγορος και μέσα στο γκαράζ του η ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή, με όλους να δουλεύουν και τα χαμόγελα να περισσεύουν.
Στο γκαράζ του Casey Stoner υπήρχε ένα έκδηλο άγχος, καθώς οι ρυθμίσεις που δοκίμαζαν δεν έφερναν αποτέλεσμα και ο ομόσταυλος Pedrosa, αλλά και ο Simoncelli ήταν μπροστά από τον Αυστραλό. Στα τελευταία 5' το “καγκουρό” έκανε μια τελευταία επίθεση και πλησίασε αρκετά την πρώτη θέση, γράφοντα τελικά 1:34.005.
Ακριβώς 2 δέκατα πίσω του ο Dani Pedrosa που σημείωσε την υψηλότερη τελική ταχύτητα με 277.1 χαω, σχεδόν 50 χιλιόμετρα πιο κάτω από τις τελικές της προηγούμενης εβδομάδας στην Ινδιανάπολη.
Ο Marco Simoncelli ακολούθησε, άλλα 2 δέκατα πιο πάνω σε χρόνο, με τον Ben Spies να μένει περίπου στον πρωινό του χρόνο, χάνοντας 3 θέσεις. Αυτοί οι 5 οδηγοί είναι με διαφορά μισό δευτερόλεπτο και άλλο τόσο πάνω είναι όλοι οι υπόλοιποι, με ταχύτερο τον Andrea Dovizioso στο 1:34.989.
Ο Alvaro Bautista αφού “έκαψε” τον ένα κινητήρα της Suzuki του, μπήκε με την 2η μοτοσυκλέτα και πήρε την 7η θέση, λίγο πιο πάνω από την πρώτη Ducati, που είναι αυτή του Hector Barbera στην 8η θέση.
Την δεκάδα κλείνουν οι δορυφορικοί Aoyama & Edwards, τη στιγμή που ο Valentino Rossi πέρασε ένα δύσκολο απόγευμα, μένοντας τελικά 11ος, κάτι που πέτυχε στον τελευταίο του γύρο. Μέχρι τότε ήταν απογοητευμένος, αφού έμπαινε και έβγαινε στα πιτς, χωρίς η ομάδα του να καταφέρνει να βρει κάτι καλό.
Στο τελευταίο 5λεπτο μπήκε με την 2η μοτοσυκλέτα και ένα καινούργιο μαλακό πίσω ελαστικό για να σημειώσει αυτόν τον χρόνο, τη στιγμή που ο Lorenzo έκανε τους δικούς του γύρους με σκληρό, που από ότι φαίνεται θα είαι η επιλογή για τον αγώνα της Κυριακής, λόγω της προβλεπόμενης ζέστης.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 272.1 | 1'33.929 | |
2 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 274.4 | 1'34.005 | 0.076 / 0.076 |
3 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 277.1 | 1'34.205 | 0.276 / 0.200 |
4 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 268.9 | 1'34.444 | 0.515 / 0.239 |
5 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 270.2 | 1'34.469 | 0.540 / 0.025 |
6 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 272.4 | 1'34.989 | 1.060 / 0.520 |
7 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 272.1 | 1'35.023 | 1.094 / 0.034 |
8 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 271.8 | 1'35.111 | 1.182 / 0.088 |
9 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 274.4 | 1'35.282 | 1.353 / 0.171 |
10 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 265.6 | 1'35.301 | 1.372 / 0.019 |
11 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 270.6 | 1'35.331 | 1.402 / 0.030 |
12 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 267.6 | 1'35.418 | 1.489 / 0.087 |
13 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 274.5 | 1'35.419 | 1.490 / 0.001 |
14 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 271.3 | 1'35.423 | 1.494 / 0.004 |
15 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 268.3 | 1'35.622 | 1.693 / 0.199 |
16 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 271.2 | 1'35.826 | 1.897 / 0.204 |
17 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 272.9 | 1'36.196 | 2.267 / 0.370 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου