Ο Jorge Lorenzo πήρε την 38η νίκη της καριέρας του, την 17η στην μεγάλη κατηγορία και επέστρεψε στο κυνήγι του Τίτλου. Οδήγησε πολύ στρωτά, πολύ μελετημένα - όπως στο ξεκίνημα της χρονιάς – και πήρε μια άνετη νίκη τελικά, με διαφορά 7+ δευτερόλεπτα, με νέο ρεκόρ πίστας και με 11'' μικρότερο συνολικό χρόνο από πέρυσι που ήταν ο καλύτερος της πίστας. Ο Ισπανός σε συνδυασμό με την 3η θέση του Stoner, μείωσε τη διαφορά τους στους 35 βαθμούς και έτσι ξαναμπαίνει στο παιχνίδι, αφού η κυριαρχία του Αυστραλού αποδείχθηκε ότι είναι εύθραυστη, τη στιγμή που στο MotoGP – ευτυχώς – δεν υπάρχουν εντολές στις ομάδες.
Ο Dani Pedrosa βοήθησε σε αυτό με την 2η θέση που κέρδισε επάξια, αφού μετά τη μέση του αγώνα πλησίασε και τελικά πέρασε τον ομόσταυλό του.
“Στο ξεκίνημα του αγώνα οι ρυθμίσεις που δοκιμάσαμε δεν δούλευαν καθόλου και η μοτοσυκλέτα ήταν χειρότερη από χθες, έτσι δεν μπορούσα να ακολουθήσω τους δύο πρώτους. Μετά τα μισά δούλεψε καλύτερα και κατάφερα να φτάσω τον Casey και να πάρω μια 2η θέση που είναι σημαντική για τη συνέχεια”, είπε ο Dani.
O Stoner από την πλευρά του εξήγησε το τι συνέβη:
“Η μοτοσυκλέτα ήταν τέλεια και απλά έμεινα 2ος στην αρχή με τις σταγόνες της βροχής, γιατί δεν ήθελα να είμαι ο πρώτος που δοκιμάζει την άσφαλτο. Μετά αισθάνθηκα καλύτερα και άρχισα να πιέζω, αλλά στα μισά του αγώνα άρχισα να κουράζομαι. Φαίνεται η ζέστη και το ότι δεν κοιμήθηκα καλά μετά το ταξίδι από τις ΗΠΑ με επηρέασαν. Αλλά στον επόμενο αγώνα θα είμαι καλά”, δήλωσε και μάλιστα με χαμόγελα, σε μια από τις σπάνιες φορές που χάνει και δεν παραπονιέται για τους άλλους ή την μοτοσυκλέτα. Θετικό βήμα για τον ίδιο, δείγμα περισσότερης ωριμότητας.
Ο Lorenzo από την πλευρά του, ιδιαίτερα χαρούμενος είπε:
“Η σκληρή δουλειά που κάναμε, παρά τα δύο ατυχή αποτελέσματα, απέδωσε σήμερα και όλα δούλεψαν σωστά”.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Dani Pedrosa βοήθησε σε αυτό με την 2η θέση που κέρδισε επάξια, αφού μετά τη μέση του αγώνα πλησίασε και τελικά πέρασε τον ομόσταυλό του.
“Στο ξεκίνημα του αγώνα οι ρυθμίσεις που δοκιμάσαμε δεν δούλευαν καθόλου και η μοτοσυκλέτα ήταν χειρότερη από χθες, έτσι δεν μπορούσα να ακολουθήσω τους δύο πρώτους. Μετά τα μισά δούλεψε καλύτερα και κατάφερα να φτάσω τον Casey και να πάρω μια 2η θέση που είναι σημαντική για τη συνέχεια”, είπε ο Dani.
O Stoner από την πλευρά του εξήγησε το τι συνέβη:
“Η μοτοσυκλέτα ήταν τέλεια και απλά έμεινα 2ος στην αρχή με τις σταγόνες της βροχής, γιατί δεν ήθελα να είμαι ο πρώτος που δοκιμάζει την άσφαλτο. Μετά αισθάνθηκα καλύτερα και άρχισα να πιέζω, αλλά στα μισά του αγώνα άρχισα να κουράζομαι. Φαίνεται η ζέστη και το ότι δεν κοιμήθηκα καλά μετά το ταξίδι από τις ΗΠΑ με επηρέασαν. Αλλά στον επόμενο αγώνα θα είμαι καλά”, δήλωσε και μάλιστα με χαμόγελα, σε μια από τις σπάνιες φορές που χάνει και δεν παραπονιέται για τους άλλους ή την μοτοσυκλέτα. Θετικό βήμα για τον ίδιο, δείγμα περισσότερης ωριμότητας.
Ο Lorenzo από την πλευρά του, ιδιαίτερα χαρούμενος είπε:
“Η σκληρή δουλειά που κάναμε, παρά τα δύο ατυχή αποτελέσματα, απέδωσε σήμερα και όλα δούλεψαν σωστά”.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 160.6 | 44'11.877 |
2 | 20 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 160.2 | +7.299 |
3 | 16 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 159.9 | +11.967 |
4 | 13 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 159.6 | +17.353 |
5 | 11 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 159.6 | +17.390 |
6 | 10 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 159.5 | +18.092 |
7 | 9 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 159.2 | +23.703 |
8 | 8 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 158.8 | +30.678 |
9 | 7 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 158.4 | +37.502 |
10 | 6 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 158.4 | +37.720 |
11 | 5 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 158.3 | +39.548 |
12 | 4 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 158.2 | +40.506 |
13 | 3 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 157.5 | +53.349 |
14 | 2 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 156.9 | +1'02.366 |
15 | 1 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 155.9 | +1'20.156 |
Not Classified | ||||||||
65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 132.0 | 20 Laps | ||
69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 151.4 | 26 Laps |
από χρηστοσ ζαχαριου
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι επεστρεψε