Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Με υψηλό φρόνημα ο Simoncelli

Ενόψει του GP της Ινδιανάπολις

Ο Marco Simoncelli ανέβηκε επιτέλους στο βάθρο στον αγώνα του Brno και πέτυχε έναν από τους στόχους που είχε θέσει. Ο Ιταλός αναβάτης της Gresini Honda δήλωσε ότι θέλει να έχει ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ. Θυμίζουμε ότι εκεί, το 2008 είχε την pole position στην κατηγορία των 250cc αλλά ο τυφώνας «Ike» ακύρωσε τον αγώνα ενώ το 2009 ο «Super Sic» κέρδισε στην κατηγορία, τερματίζοντας εμπρός από τον Hiroshi Aoyama, τον φετινό ομόσταυλό του.

Σε δηλώσεις του, ο Simoncelli είπε τα εξής:

«Με το βάθρο μου στο Brno έφυγε ένα βάρος από πάνω μου. Ήταν μια μεγάλη πηγή ικανοποίησης για εμένα καθώς επιδιώκαμε αυτό το αποτέλεσμα από την αρχή της χρονιάς αλλά για διάφορους λόγους δεν τα καταφέρναμε. Χρειαζόμασταν αυτή την επιτυχία και είμαι χαρούμενος για τον εαυτό μου, για την ομάδα και για όλους όσοι πιστεύουν σ’ εμένα. Ελπίζω να πάνε όλα καλύτερα στο εξής. Αισθάνομαι δυνατός και έχω υψηλό φρόνημα.

Η πίστα της Ινδιανάπολις μου αρέσει αν και έχω την τάση να δυσκολεύομαι λίγο σε σχέση με άλλους οδηγούς στην αργή στροφή πριν την μεγάλη ευθεία. Αυτό είναι πρόβλημα και θα κάνω ό,τι μπορώ για να βελτιωθώ. Κέρδισα σε αυτή το 2009 και είχα την pole position το 2008, όταν ακυρώθηκε ο αγώνας. Τόσο εγώ όσο και η ομάδα θέλουμε να συνεχίσουμε την καλή επίδοση που είχαμε στην Τσεχία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου