Η πρώτη θέση του Grand Prix της Ινδιανάπολης δεν ήταν όσο δύσκολη φαινόταν πριν τον αγώνα για τον Αυστραλό Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007. Ο μεγάλος του αντίπαλος ο Spies είχε κάνει καλύτερο χρόνο στο πρωινό Ζέσταμα και φαινόταν έτοιμος να του κάνει τη ζωή δύσκολη. Όμως στην εκκίνηση έχασε δύο –τρεις θέσεις και μετά στην προσπάθειά του να ανακάμψει στην 4η στροφή, έχασε ακόμη δύο – τρεις θέσεις και έμεινε δυόμιση δευτερόλεπτα πίσω. Μετά έπρεπε να κάνει 10 προσπεράσματα, αλλά τελικά έκανε 8 και ανέβηκε μέχρι την 2η θέση.
Εντωμεταξύ μπροστά ο Dani Pedrosa για άλλη μια φορά έδωσε το ρυθμό, όμως ο Casey Stoner πέρασε πρώτος και από κει και πέρα σιγά – σιγά έκτισε τη διαφορά του και στο τέλος κέρδισε άνετα με ρεσιτάλ οδήγησης, με νέο ρεκόρ πίστας προς τα τέλη του αγώνα και με τη διαφορά του στο Πρωτάθλημα να πηγαίνει στους 44 βαθμούς, σε συνδυασμό με την 4η θέση του Lorenzo.
O Pedrosa ήταν και αυτός γρήγορος στο τέλος και αντιστάθηκε στην επίθεση του Ben Spies που τον είχε πλησιάσει στα 3’’ διαφορά όταν πέρασε και τον ομόσταυλό του, αφού όπως είχε πει η Yamaha δεν υπήρχαν εντολές στην ομάδα, ώστε να βοηθηθεί ο Ισπανός στο κυνήγι του Τίτλου.
Ο Andrea Dovizioso έκανε ένα προσεκτικό αγώνα και όταν στο τέλος ξύπνησε, δεν κατάφερε να περάσει τον Lorenzo και έμεινε 5ος.
Ο Alvaro Bautista έφερε την Suzuki του στην 6η θέση, ένα καλό αποτέλεσμα, μετά από έναν καλό αγώνα.
Από κει και πέρα έγινε χαμός με τα μπροστινά λάστιχα των περισσοτέρων οδηγών.
Ο Simoncelli που αρχικά ήταν 3ος, έμεινε τελικά 12ος!
Ο Hayden που ήταν 5ος τερμάτισε τελευταίος και 14ος αφού έμεινε για 2 γύρους στα πιτς!
Οι Capirossi, Abraham εγκατέλειψαν, ο Rossi έκανε μια βόλτα εκτός πίστας, η ομάδα του ετοιμάστηκε να του αλλάξει λάστιχα και τελικά εκείνος συνέχισε από την 17η θέση για να τερματίσει τελικά 10ος! Ο Hector Barbera ήταν ο άτυχος της υπόθεσης αφού έπεσε στην τελευταία στροφή της πίστας, στη μάχη για την 8η θέση, που τελικά πήρε ο De Puniet, αρκετά πίσω από τον Edwards που είχε ένα μοναχικό αγώνα στην 7η θέση.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Εντωμεταξύ μπροστά ο Dani Pedrosa για άλλη μια φορά έδωσε το ρυθμό, όμως ο Casey Stoner πέρασε πρώτος και από κει και πέρα σιγά – σιγά έκτισε τη διαφορά του και στο τέλος κέρδισε άνετα με ρεσιτάλ οδήγησης, με νέο ρεκόρ πίστας προς τα τέλη του αγώνα και με τη διαφορά του στο Πρωτάθλημα να πηγαίνει στους 44 βαθμούς, σε συνδυασμό με την 4η θέση του Lorenzo.
O Pedrosa ήταν και αυτός γρήγορος στο τέλος και αντιστάθηκε στην επίθεση του Ben Spies που τον είχε πλησιάσει στα 3’’ διαφορά όταν πέρασε και τον ομόσταυλό του, αφού όπως είχε πει η Yamaha δεν υπήρχαν εντολές στην ομάδα, ώστε να βοηθηθεί ο Ισπανός στο κυνήγι του Τίτλου.
Ο Andrea Dovizioso έκανε ένα προσεκτικό αγώνα και όταν στο τέλος ξύπνησε, δεν κατάφερε να περάσει τον Lorenzo και έμεινε 5ος.
Ο Alvaro Bautista έφερε την Suzuki του στην 6η θέση, ένα καλό αποτέλεσμα, μετά από έναν καλό αγώνα.
Από κει και πέρα έγινε χαμός με τα μπροστινά λάστιχα των περισσοτέρων οδηγών.
Ο Simoncelli που αρχικά ήταν 3ος, έμεινε τελικά 12ος!
Ο Hayden που ήταν 5ος τερμάτισε τελευταίος και 14ος αφού έμεινε για 2 γύρους στα πιτς!
Οι Capirossi, Abraham εγκατέλειψαν, ο Rossi έκανε μια βόλτα εκτός πίστας, η ομάδα του ετοιμάστηκε να του αλλάξει λάστιχα και τελικά εκείνος συνέχισε από την 17η θέση για να τερματίσει τελικά 10ος! Ο Hector Barbera ήταν ο άτυχος της υπόθεσης αφού έπεσε στην τελευταία στροφή της πίστας, στη μάχη για την 8η θέση, που τελικά πήρε ο De Puniet, αρκετά πίσω από τον Edwards που είχε ένα μοναχικό αγώνα στην 7η θέση.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 151.1 | 46'52.786 |
2 | 20 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 150.8 | +4.828 |
3 | 16 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 150.5 | +10.603 |
4 | 13 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 150.2 | +16.576 |
5 | 11 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 150.2 | +17.202 |
6 | 10 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 149.5 | +30.447 |
7 | 9 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 149.0 | +39.690 |
8 | 8 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 148.3 | +53.416 |
9 | 7 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 148.3 | +53.790 |
10 | 6 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 148.2 | +55.345 |
11 | 5 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 148.1 | +57.184 |
12 | 4 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 147.9 | +1'00.141 |
13 | 3 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 147.8 | +1'02.169 |
14 | 2 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 138.0 | 2 Laps |
Not Classified | ||||||||
8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 148.3 | 1 Lap | ||
17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 146.2 | 8 Laps | ||
65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 145.6 | 12 Laps |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου