Ο Casey Stoner και η Honda RC212V ήταν άπιαστοι στις Κατατακτήριες στην Ινδιανάπολη. Σημείωσε 8 γύρους κάτω από το 1΄40’’, έναντι 4 του Spies, διέλυσε το απόλυτο ρεκόρ πίστας, με 1:38.850! σημείωσε την υψηλότερη τελική ταχύτητα με 323.5 χλμ και έβαλε τις βάσεις για την 7η φετινή του νίκη.
Ο Ben Spies είπε ότι θα προσπαθήσει για τη νίκη και ότι αν είναι σε όλα τέλειος και χωρίς κανένα λάθος, μπορεί να την διεκδικήσει. Αντίθετα ο Jorge Lorenzo φάνηκε λιγότερο αισιόδοξος για το θέμα της νίκης, αλλά πολύ ευχαριστημένος που από ότι φαίνεται θα μπορεί να δώσει τη μάχη για το βάθρο. Όμως είναι πάντα μαχητής και αν βρει το σωστό στήσιμο όλα είναι πιθανά.
Αντίστοιχα με τίποτε δεν μπορεί να ξεγράψει κανείς τον Dani Pedrosa που είναι ο τελευταίος κάτω από 1’40’’. Μπορεί να είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Stoner, αλλά με δεδομένη την αλλαγή της πρόσφυσης της πίστας, «όλα θα παιχτούν στη σωστή επιλογή ελαστικών», όπως χαρακτηριστικά είπε ο Αυστραλός.
Ο Andrea Dovizioso και ο Marco Simoncelli που εκκινούν από τις θέσεις 5 & 7 αντίστοιχα, φαίνεται ότι θα δώσουν τη μάχη για την πεντάδα, χωρίς να αποκλειστεί και ο Colin Edwards, λόγω του ότι αγωνίζεται μπροστά στους συμπατριώτες του!
Ο Nicky Hayden για τον ίδιο λόγο μπορεί να κάνει έναν καλό αγώνα, ενώ πολύ οντά τους σε χρόνο είναι και ο Alvaro Bautista! Έτσι ίσως να έχουμε μια ωραία μονομαχία στις θέσεις 5 – 9.
Η μεγάλη απογοήτευση για τους οπαδούς της Ducati, ήρθε από τον Valentino Rossi, που έπεσε νωρίς στο ξεκίνημα των Κατατακτήριων και μετά δεν κατάφερε με τίποτε να βρει το ρυθμό του. Χρησιμοποίησε τον 4ο και 5ο του κινητήρα, με τους οποίους έχει κάνει 3 και 2 αγώνες αντίστοιχα και τα περιθώρια σε αυτόν τον τομέα αρχίζουν να στενεύουν.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Ben Spies είπε ότι θα προσπαθήσει για τη νίκη και ότι αν είναι σε όλα τέλειος και χωρίς κανένα λάθος, μπορεί να την διεκδικήσει. Αντίθετα ο Jorge Lorenzo φάνηκε λιγότερο αισιόδοξος για το θέμα της νίκης, αλλά πολύ ευχαριστημένος που από ότι φαίνεται θα μπορεί να δώσει τη μάχη για το βάθρο. Όμως είναι πάντα μαχητής και αν βρει το σωστό στήσιμο όλα είναι πιθανά.
Αντίστοιχα με τίποτε δεν μπορεί να ξεγράψει κανείς τον Dani Pedrosa που είναι ο τελευταίος κάτω από 1’40’’. Μπορεί να είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Stoner, αλλά με δεδομένη την αλλαγή της πρόσφυσης της πίστας, «όλα θα παιχτούν στη σωστή επιλογή ελαστικών», όπως χαρακτηριστικά είπε ο Αυστραλός.
Ο Andrea Dovizioso και ο Marco Simoncelli που εκκινούν από τις θέσεις 5 & 7 αντίστοιχα, φαίνεται ότι θα δώσουν τη μάχη για την πεντάδα, χωρίς να αποκλειστεί και ο Colin Edwards, λόγω του ότι αγωνίζεται μπροστά στους συμπατριώτες του!
Ο Nicky Hayden για τον ίδιο λόγο μπορεί να κάνει έναν καλό αγώνα, ενώ πολύ οντά τους σε χρόνο είναι και ο Alvaro Bautista! Έτσι ίσως να έχουμε μια ωραία μονομαχία στις θέσεις 5 – 9.
Η μεγάλη απογοήτευση για τους οπαδούς της Ducati, ήρθε από τον Valentino Rossi, που έπεσε νωρίς στο ξεκίνημα των Κατατακτήριων και μετά δεν κατάφερε με τίποτε να βρει το ρυθμό του. Χρησιμοποίησε τον 4ο και 5ο του κινητήρα, με τους οποίους έχει κάνει 3 και 2 αγώνες αντίστοιχα και τα περιθώρια σε αυτόν τον τομέα αρχίζουν να στενεύουν.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 323.5 | 1'38.850 | |
2 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 316.4 | 1'39.373 | 0.523 / 0.523 |
3 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 316.3 | 1'39.629 | 0.779 / 0.256 |
4 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 320.0 | 1'39.947 | 1.097 / 0.318 |
5 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 320.3 | 1'40.024 | 1.174 / 0.077 |
6 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 314.4 | 1'40.098 | 1.248 / 0.074 |
7 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 316.6 | 1'40.204 | 1.354 / 0.106 |
8 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 322.5 | 1'40.244 | 1.394 / 0.040 |
9 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 318.5 | 1'40.333 | 1.483 / 0.089 |
10 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 322.0 | 1'40.360 | 1.510 / 0.027 |
11 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 314.8 | 1'40.620 | 1.770 / 0.260 |
12 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 317.3 | 1'40.815 | 1.965 / 0.195 |
13 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 319.8 | 1'40.925 | 2.075 / 0.110 |
14 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 318.2 | 1'40.975 | 2.125 / 0.050 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 319.2 | 1'41.030 | 2.180 / 0.055 |
16 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 317.5 | 1'41.085 | 2.235 / 0.055 |
17 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 316.0 | 1'41.092 | 2.242 / 0.007 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου