Brno ΕΔ3: O Rossi βλέπει φως στο βρεγμένο! 3ος κοντά στον Stoner και τον Lorenzo!
Η βροχή δεν ήταν καλοδεχούμενη από την Ducati, που είχε διάφορα πράγματα να δοκιμάσει στις ρυθμίσεις για στεγνό, ενόψει του αυριανού αγώνα. Όμως από την αρχή των Ελεύθερων Δοκιμών 3, με αρκετή βροχή οι Hayden & Rossi ήταν στους πρωταγωνιστές και μοιράζονταν την 2η και 3η θέση, πίσω από τον Lorenzo.
O Stoner που είχε μια πτώση και έκανε την μια μοτοσυκλέτα χάλια, προς το τέλος που άρχισε να στεγνώνει πήρε την 1η θέση με χρόνο 2:07.321 που άντεξε στην πίεση του Lorenzo, ο οποίος τελικά πήρε την 2η θέση με διαφορά μόλις 0.005 του δευτερολέπτου.
Ο Valentino Rossi παρά το ότι θεωρητικά όσο στέγνωνε η πίστα θα έχανε έδαφος, έκανε έναν εκπληκτικό τελευταίο γύρο και με χρόνο 2:07.443 είναι μόλις λίγο πάνω από ένα δέκατο πίσω από την κορυφή, γεγονός που έφερε χαμόγελα στο γκαράζ της Ducati.
O Nicky Hayden επίσης φάνηκε δυνατός με την παλιότερη GP11 και είναι στην 5η θέση. Το ερώτημα που γεννιέται είναι το πώς γίνεται στην βροχή που η αίσθηση που πρέπει να έχεις από το μπροστινό είναι πολύ σημαντική, όλοι οι οδηγοί της Ducati την βρίσκουν και πάνε καλά, ενώ στο στεγνό αυτή η αίσθηση χάνεται!
Σε λίγο θα μιλήσουμε με τον Team Manager και δοκιμαστή της Ιταλικής ομάδας, τον Vitto Guareschi για να έχουμε μια απάντηση, αφού οι υπόλοιποι στο γκαράζ δεν μπορούσαν να το εξηγήσουν ούτε οι ίδιοι στον εαυτό τους!!
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Η βροχή δεν ήταν καλοδεχούμενη από την Ducati, που είχε διάφορα πράγματα να δοκιμάσει στις ρυθμίσεις για στεγνό, ενόψει του αυριανού αγώνα. Όμως από την αρχή των Ελεύθερων Δοκιμών 3, με αρκετή βροχή οι Hayden & Rossi ήταν στους πρωταγωνιστές και μοιράζονταν την 2η και 3η θέση, πίσω από τον Lorenzo.
O Stoner που είχε μια πτώση και έκανε την μια μοτοσυκλέτα χάλια, προς το τέλος που άρχισε να στεγνώνει πήρε την 1η θέση με χρόνο 2:07.321 που άντεξε στην πίεση του Lorenzo, ο οποίος τελικά πήρε την 2η θέση με διαφορά μόλις 0.005 του δευτερολέπτου.
Ο Valentino Rossi παρά το ότι θεωρητικά όσο στέγνωνε η πίστα θα έχανε έδαφος, έκανε έναν εκπληκτικό τελευταίο γύρο και με χρόνο 2:07.443 είναι μόλις λίγο πάνω από ένα δέκατο πίσω από την κορυφή, γεγονός που έφερε χαμόγελα στο γκαράζ της Ducati.
O Nicky Hayden επίσης φάνηκε δυνατός με την παλιότερη GP11 και είναι στην 5η θέση. Το ερώτημα που γεννιέται είναι το πώς γίνεται στην βροχή που η αίσθηση που πρέπει να έχεις από το μπροστινό είναι πολύ σημαντική, όλοι οι οδηγοί της Ducati την βρίσκουν και πάνε καλά, ενώ στο στεγνό αυτή η αίσθηση χάνεται!
Σε λίγο θα μιλήσουμε με τον Team Manager και δοκιμαστή της Ιταλικής ομάδας, τον Vitto Guareschi για να έχουμε μια απάντηση, αφού οι υπόλοιποι στο γκαράζ δεν μπορούσαν να το εξηγήσουν ούτε οι ίδιοι στον εαυτό τους!!
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 289.9 | 2'07.321 | |
2 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 287.8 | 2'07.326 | 0.005 / 0.005 |
3 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 284.4 | 2'07.443 | 0.122 / 0.117 |
4 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 286.9 | 2'07.652 | 0.331 / 0.209 |
5 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 283.6 | 2'07.695 | 0.374 / 0.043 |
6 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 289.3 | 2'07.743 | 0.422 / 0.048 |
7 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 286.5 | 2'07.806 | 0.485 / 0.063 |
8 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 288.1 | 2'07.877 | 0.556 / 0.071 |
9 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 284.9 | 2'07.944 | 0.623 / 0.067 |
10 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 283.7 | 2'08.089 | 0.768 / 0.145 |
11 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 283.5 | 2'08.460 | 1.139 / 0.371 |
12 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 282.1 | 2'08.516 | 1.195 / 0.056 |
13 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 284.0 | 2'08.644 | 1.323 / 0.128 |
14 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 280.2 | 2'08.881 | 1.560 / 0.237 |
15 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 284.6 | 2'08.936 | 1.615 / 0.055 |
16 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 281.7 | 2'08.985 | 1.664 / 0.049 |
17 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 285.4 | 2'10.046 | 2.725 / 1.061 |
18 | 21 | John HOPKINS | USA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 280.5 | 2'13.479 | 6.158 / 3.433 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου