Ο Lorenzo λάθος επιλογή ελαστικού, ο Pedrosa έπεσε!
Ο Dani Pedrosa με την Honda RC212V ήταν πρώτος στο ξεκίνημα του Αγώνα και όλοι φαντάστηκαν ότι θα εξαφανιστεί μπροστά, όπως έδειχναν οι χρόνοι των δοκιμών. Στον 3ο γύρο όμως ο Ισπανός έπεσε και άφησε το δρόμο ανοικτό στον Jorge Lorenzo και την Yamaha M1, που όμως έκαναν το 2ο φετινό λάθος τους (μετά την πτώση στο βρεγμένο Silverstone) και ήταν οι μόνοι από τους κορυφαίους οδηγούς που φόρεσαν μαλακό μπροστινό λάστιχο, που αμέσως άρχισε να του δίνει προβλήματα. Έτσι ο παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010, αρκέστηκε στην 4η θέση και στην ύστατη προσπάθεια που έκανε στο τέλος να φτάσει τον 3ο Simoncelli.
Με τους δύο Ισπανούς εκτός παιχνιδιού, ο Casey Stoner με την άλλη εργοστασιακή Honda RC212V δεν είχε κανένα πρόβλημα να φύγει μπροστά και να κάνει διαφορά μέχρι και σχεδόν 8’’! Στους δύο τελευταίους γύρους έκοψε λίγο το ρυθμό του και κέρδισε άνετα με 6.5’’ διαφορά, από τον τρίτο ομόσταυλό του Andrea Dovizioso που έκανε έναν θαυμάσιο αγώνα (όπως στο Mugello) και ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου, με τον 2ο ταχύτερο γύρο και με πολύ δυνατό ρυθμό στο τέλος του αγώνα. Εκεί ήταν που ξέφυγε από τον πολύ καλό και συγκεντρωμένο Marco Simoncelli, που στον 29ο αγώνα της καριέρας του στην μεγάλη κατηγορία, πήρε επιτέλους το πρώτο του βάθρο!
1-2-3 για την Honda λοιπόν και το όνειρο του Nakamoto έγινε πραγματικότητα!
Πίσω από τον 4ο Lorenzo, o ομόσταυλός του Ben Spies που παρά το ότι δεν ήταν στο 100% της φυσικής του κατάστασης, λόγω ενός νεύρου στο λαιμό του, κατάφερε να μείνει στην 5η θέση.
Η ευχάριστη έκπληξη ήρθε από τον Valentino Rossi, που για πρώτη φορά φέτος είναι τόσο κοντά στην κορυφή, 12’’ από τον Stoner και μόλις 6’’ από την 2η θέση. Μάλιστα αν συγκρίνουμε τον περσινό χρόνο του Stoner με την Ducati, o Rossi είναι φέτος 3’’ γρηγορότερος σε συνολικό χρόνο Αγώνα!
Ο ίδιος δήλωσε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την GP11.1 και οι δηλώσεις του θα βρίσκονται σε λίγο σε ειδικό ρεπορτάζ στο site μας.
Στην 7η θέση η παλιά Ducati GP11 με τον Nicky Hayden που όμως δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του ομόσταυλού του.
Ο τρίτος Αμερικανός του MotoGP, o Colin Edwards στην 8η θέση έφερε ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα για την Yamaha Tech 3, που είδε τον άλλο της οδηγό, τον Cal Crutchlow να πέφτει για άλλη μια φορά φέτος.
Ο Aoyama έκανε ένα καλό αγώνα μέχρι την 9η θέση, ενώ τη δεκάδα έκελισε ο Barbera που κέρδισε την μάχη με τους Elias & De Puniet.
O Capirossi έμειεν τελευταίος 13ος, ενώ εκτός του Crutchlow και του Pedrosa πτώσεις είχαν και οι Abraham και Bautista, με τον τελευταίο να χάνει την ευκαιρία να κρατηθεί 6 γύρους πριν το τέλος, κοντά στον Rossi, τον οποίο πίεζε εκείνη την ώρα.
ΑΠΟΠΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Dani Pedrosa με την Honda RC212V ήταν πρώτος στο ξεκίνημα του Αγώνα και όλοι φαντάστηκαν ότι θα εξαφανιστεί μπροστά, όπως έδειχναν οι χρόνοι των δοκιμών. Στον 3ο γύρο όμως ο Ισπανός έπεσε και άφησε το δρόμο ανοικτό στον Jorge Lorenzo και την Yamaha M1, που όμως έκαναν το 2ο φετινό λάθος τους (μετά την πτώση στο βρεγμένο Silverstone) και ήταν οι μόνοι από τους κορυφαίους οδηγούς που φόρεσαν μαλακό μπροστινό λάστιχο, που αμέσως άρχισε να του δίνει προβλήματα. Έτσι ο παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010, αρκέστηκε στην 4η θέση και στην ύστατη προσπάθεια που έκανε στο τέλος να φτάσει τον 3ο Simoncelli.
Με τους δύο Ισπανούς εκτός παιχνιδιού, ο Casey Stoner με την άλλη εργοστασιακή Honda RC212V δεν είχε κανένα πρόβλημα να φύγει μπροστά και να κάνει διαφορά μέχρι και σχεδόν 8’’! Στους δύο τελευταίους γύρους έκοψε λίγο το ρυθμό του και κέρδισε άνετα με 6.5’’ διαφορά, από τον τρίτο ομόσταυλό του Andrea Dovizioso που έκανε έναν θαυμάσιο αγώνα (όπως στο Mugello) και ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου, με τον 2ο ταχύτερο γύρο και με πολύ δυνατό ρυθμό στο τέλος του αγώνα. Εκεί ήταν που ξέφυγε από τον πολύ καλό και συγκεντρωμένο Marco Simoncelli, που στον 29ο αγώνα της καριέρας του στην μεγάλη κατηγορία, πήρε επιτέλους το πρώτο του βάθρο!
1-2-3 για την Honda λοιπόν και το όνειρο του Nakamoto έγινε πραγματικότητα!
Πίσω από τον 4ο Lorenzo, o ομόσταυλός του Ben Spies που παρά το ότι δεν ήταν στο 100% της φυσικής του κατάστασης, λόγω ενός νεύρου στο λαιμό του, κατάφερε να μείνει στην 5η θέση.
Η ευχάριστη έκπληξη ήρθε από τον Valentino Rossi, που για πρώτη φορά φέτος είναι τόσο κοντά στην κορυφή, 12’’ από τον Stoner και μόλις 6’’ από την 2η θέση. Μάλιστα αν συγκρίνουμε τον περσινό χρόνο του Stoner με την Ducati, o Rossi είναι φέτος 3’’ γρηγορότερος σε συνολικό χρόνο Αγώνα!
Ο ίδιος δήλωσε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την GP11.1 και οι δηλώσεις του θα βρίσκονται σε λίγο σε ειδικό ρεπορτάζ στο site μας.
Στην 7η θέση η παλιά Ducati GP11 με τον Nicky Hayden που όμως δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του ομόσταυλού του.
Ο τρίτος Αμερικανός του MotoGP, o Colin Edwards στην 8η θέση έφερε ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα για την Yamaha Tech 3, που είδε τον άλλο της οδηγό, τον Cal Crutchlow να πέφτει για άλλη μια φορά φέτος.
Ο Aoyama έκανε ένα καλό αγώνα μέχρι την 9η θέση, ενώ τη δεκάδα έκελισε ο Barbera που κέρδισε την μάχη με τους Elias & De Puniet.
O Capirossi έμειεν τελευταίος 13ος, ενώ εκτός του Crutchlow και του Pedrosa πτώσεις είχαν και οι Abraham και Bautista, με τον τελευταίο να χάνει την ευκαιρία να κρατηθεί 6 γύρους πριν το τέλος, κοντά στον Rossi, τον οποίο πίεζε εκείνη την ώρα.
ΑΠΟΠΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 164.8 | 43'16.796 |
2 | 20 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 164.4 | +6.532 |
3 | 16 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 164.3 | +7.792 |
4 | 13 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 164.2 | +8.513 |
5 | 11 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 164.1 | +10.186 |
6 | 10 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 164.0 | +12.632 |
7 | 9 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 163.3 | +23.037 |
8 | 8 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 163.3 | +24.189 |
9 | 7 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 163.2 | +25.202 |
10 | 6 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 162.5 | +36.566 |
11 | 5 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 162.5 | +36.679 |
12 | 4 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 162.5 | +37.109 |
13 | 3 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 161.7 | +48.911 |
Not Classified | ||||||||
19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 159.3 | 6 Laps | ||
17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 148.8 | 10 Laps | ||
35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 161.8 | 16 Laps | ||
26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 161.0 | 20 Laps |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου