Η πίστα ήταν βρώμικη, ψηλά οι χρόνοι!
Ο Αμερικανός οδηγός της εργοστασιακής Yamaha M1, με τα επετειακά ασπρο-κόκκινα χρώματα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές 1, της Παρασκευής, στην πίστα της Ινδιανάπολης, κάτω από καλές καιρικές συνθήκες και με θερμοκρασία αέρα στους 26ο Κελσίου, αρκετά ζεστά, μια και μιλάμε για 11 η ώρα το πρωί στην πολιτεία της Ινδιάνα στις ΗΠΑ. Φαίνεται του πήγε καλά η επαφή με τις cheer leaders την προηγούμενη μέρα (φωτ. 2)!
Ο Ben Spies μπήκε χαλαρά στην πολύ βρώμικη πίστα – παρά το ότι λίγο νωρίτερα είχαν κάνει 40’ λεπτά δοκιμών τα 125 – και αρχικά ήταν εκτός δεκάδας. Μετά τα πρώτα 25’ από τα 45’ των ΕΔ1, άρχισε να ανεβάζει ρυθμό και κατέβασε το χρόνο στο 1:43.260, χρόνος αργός αν σκεφτούμε ότι το ρεκόρ πίστας του Lorenzo είναι στο 1:40.152, δηλαδή τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο κάτω!
Δύο δέκατα πίσω του βρέθηκε ο Casey Stoner με την Honda του, που βρήκε ρυθμό μόνο στα τελευταία λεπτά και έμεινε 22 χιλιοστά μπροστά από τον Colin Edwards και την δορυφορική του Μ1. Μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Αμερικανό, ο Marco Simoncelli και η Gresini Honda, ήταν ο συνδυασμός που προηγήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών.
Ο Nicky Hayden στον τελευταίο γύρο πέρασε τον ομόσταυλό του στην εργοστασιακή Ducati, τον Valentino Rossi. Ο Αμερικανός πάνω στην GP11.1 απέδειξε ότι το GP της πατρίδας σου πάντα σου δίνει κάτι έξτρα, αν σκεφτούμε μάλιστα ότι στις θέσεις 1, 3, 5, βρίσκονται Αμερικανοί.
Ο Rossi από την πλευρά του πρέπει να είναι σχετικά ευχαριστημένος με 1.1’’ διαφορά από την κορυφή!
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Ο Αμερικανός οδηγός της εργοστασιακής Yamaha M1, με τα επετειακά ασπρο-κόκκινα χρώματα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές 1, της Παρασκευής, στην πίστα της Ινδιανάπολης, κάτω από καλές καιρικές συνθήκες και με θερμοκρασία αέρα στους 26ο Κελσίου, αρκετά ζεστά, μια και μιλάμε για 11 η ώρα το πρωί στην πολιτεία της Ινδιάνα στις ΗΠΑ. Φαίνεται του πήγε καλά η επαφή με τις cheer leaders την προηγούμενη μέρα (φωτ. 2)!
Ο Ben Spies μπήκε χαλαρά στην πολύ βρώμικη πίστα – παρά το ότι λίγο νωρίτερα είχαν κάνει 40’ λεπτά δοκιμών τα 125 – και αρχικά ήταν εκτός δεκάδας. Μετά τα πρώτα 25’ από τα 45’ των ΕΔ1, άρχισε να ανεβάζει ρυθμό και κατέβασε το χρόνο στο 1:43.260, χρόνος αργός αν σκεφτούμε ότι το ρεκόρ πίστας του Lorenzo είναι στο 1:40.152, δηλαδή τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο κάτω!
Δύο δέκατα πίσω του βρέθηκε ο Casey Stoner με την Honda του, που βρήκε ρυθμό μόνο στα τελευταία λεπτά και έμεινε 22 χιλιοστά μπροστά από τον Colin Edwards και την δορυφορική του Μ1. Μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Αμερικανό, ο Marco Simoncelli και η Gresini Honda, ήταν ο συνδυασμός που προηγήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών.
Ο Nicky Hayden στον τελευταίο γύρο πέρασε τον ομόσταυλό του στην εργοστασιακή Ducati, τον Valentino Rossi. Ο Αμερικανός πάνω στην GP11.1 απέδειξε ότι το GP της πατρίδας σου πάντα σου δίνει κάτι έξτρα, αν σκεφτούμε μάλιστα ότι στις θέσεις 1, 3, 5, βρίσκονται Αμερικανοί.
Ο Rossi από την πλευρά του πρέπει να είναι σχετικά ευχαριστημένος με 1.1’’ διαφορά από την κορυφή!
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 313.1 | 1'43.260 | |
2 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 319.0 | 1'43.552 | 0.292 / 0.292 |
3 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 312.3 | 1'43.574 | 0.314 / 0.022 |
4 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 315.9 | 1'43.582 | 0.322 / 0.008 |
5 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 315.6 | 1'44.236 | 0.976 / 0.654 |
6 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 311.5 | 1'44.362 | 1.102 / 0.126 |
7 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 317.6 | 1'44.551 | 1.291 / 0.189 |
8 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 317.4 | 1'45.026 | 1.766 / 0.475 |
9 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 312.9 | 1'45.065 | 1.805 / 0.039 |
10 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 314.4 | 1'45.192 | 1.932 / 0.127 |
11 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 313.5 | 1'45.249 | 1.989 / 0.057 |
12 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 311.8 | 1'45.368 | 2.108 / 0.119 |
13 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 311.2 | 1'45.577 | 2.317 / 0.209 |
14 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 312.8 | 1'46.159 | 2.899 / 0.582 |
15 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 310.5 | 1'46.484 | 3.224 / 0.325 |
16 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 306.1 | 1'46.643 | 3.383 / 0.159 |
17 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 309.6 | 1'47.507 | 4.247 / 0.864 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου