O Casey Stoner με την RC212V Honda σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στις Ελεύθερες Δοκιμές 2, χρησιμοποιώντας το μαλακότερο πίσω ελαστικό, στους τελευταίους γύρους του 45λεπτου των ΕΔ2. Ο Stoner είχε μια άσχημη στιγμή όταν έχασε το μπροστινό στη διάρκεια ενός φρεναρίσματος υπό κλίση, αλλά κατάφερε να το σώσει. Είχε επίσης μια περίεργη στιγμή όταν στην έξοδο μιας δεξιάς στροφής στη μέση της πίστας είχε σταματήσει ένα μεγάλο κουνάβι, το οποίο απέφυγε κυριολεκτικά στο χιλιοστό!
Μέχρι τότε την πρώτη θέση είχε ο Αμερικανός Ben Spies που φάνηκε πολύ δυνατός με την Yamaha M1. Η λεπτομέρεια που μπορεί να κάνει τη διαφορά στη συνέχεια είναι ότι ο Spies σημείωσε σε γενικές γραμμές καλύτερους χρόνους από τον Αυστραλό, με το σκληρότερο από τα δύο λάστιχα της Bridgestone, που μάλλον θα είναι η επιλογή των περισσότερων την Κυριακή στον Αγώνα.
Τελικά η διαφορά τους είναι 0.194 του δευτερολέπτου, αλλά με τον οδηγό της Μ1 να δείχνει πιο σταθερός. Άλλωστε στην Ινδιανάπολη πέρυσι πήρε την pole position και την 2η θέση στον Αγώνα, ενώ ο Stoner δεν έχει ανέβει ακόμη στο βάθρο στην συγκεκριμένη πίστα.
Στην 3η θέση, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή ο Dani Pedrosa ανέβασε την Honda του, μόλις στον τελευταίο γύρο του, για να περάσει τον συμπατριώτη του Jorge Lorenzo, που το απόγευμα βρήκε πολύ περισσότερο το ρυθμό του σε σχέση με το πρωί και ήταν συνεχώς στις πρώτες θέσεις.
Ο Andrea Dovizioso έφερε την Honda του στην 5η θέση, μπροστά από ένα πολύ καλό και πάλι Colin Edwards που εξηγεί μέσα στην πίστα με την απόδοσή του το ότι δεν θέλει να φύγει από το MotoGP την επόμενη χρονιά, όπως πολλοί λένε στο paddock.
O Marco Simoncelli με την 4η εργοστασιακή Honda δεν τα πήγε όσο καλά θα ήθελε, αφού τελικά έμεινε 7ος και με διαφορά πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον Stoner!
O Nicky Hayden από την πλευρά του δεν είναι και τόσο απογοητευμένος με το +1’’ αφού είναι η πρώτη Ducati, με τον ομόσταυλό του Valentino Rossi να είναι μόλις 11ος και μάλιστα με διαφορά μισό δευτερόλεπτο από τον Αμερικανό, που μάλιστα δεν έχει το ίδιο μπροστινό μέρος του πλαισίου με τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Μέχρι τότε την πρώτη θέση είχε ο Αμερικανός Ben Spies που φάνηκε πολύ δυνατός με την Yamaha M1. Η λεπτομέρεια που μπορεί να κάνει τη διαφορά στη συνέχεια είναι ότι ο Spies σημείωσε σε γενικές γραμμές καλύτερους χρόνους από τον Αυστραλό, με το σκληρότερο από τα δύο λάστιχα της Bridgestone, που μάλλον θα είναι η επιλογή των περισσότερων την Κυριακή στον Αγώνα.
Τελικά η διαφορά τους είναι 0.194 του δευτερολέπτου, αλλά με τον οδηγό της Μ1 να δείχνει πιο σταθερός. Άλλωστε στην Ινδιανάπολη πέρυσι πήρε την pole position και την 2η θέση στον Αγώνα, ενώ ο Stoner δεν έχει ανέβει ακόμη στο βάθρο στην συγκεκριμένη πίστα.
Στην 3η θέση, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή ο Dani Pedrosa ανέβασε την Honda του, μόλις στον τελευταίο γύρο του, για να περάσει τον συμπατριώτη του Jorge Lorenzo, που το απόγευμα βρήκε πολύ περισσότερο το ρυθμό του σε σχέση με το πρωί και ήταν συνεχώς στις πρώτες θέσεις.
Ο Andrea Dovizioso έφερε την Honda του στην 5η θέση, μπροστά από ένα πολύ καλό και πάλι Colin Edwards που εξηγεί μέσα στην πίστα με την απόδοσή του το ότι δεν θέλει να φύγει από το MotoGP την επόμενη χρονιά, όπως πολλοί λένε στο paddock.
O Marco Simoncelli με την 4η εργοστασιακή Honda δεν τα πήγε όσο καλά θα ήθελε, αφού τελικά έμεινε 7ος και με διαφορά πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον Stoner!
O Nicky Hayden από την πλευρά του δεν είναι και τόσο απογοητευμένος με το +1’’ αφού είναι η πρώτη Ducati, με τον ομόσταυλό του Valentino Rossi να είναι μόλις 11ος και μάλιστα με διαφορά μισό δευτερόλεπτο από τον Αμερικανό, που μάλιστα δεν έχει το ίδιο μπροστινό μέρος του πλαισίου με τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 319.3 | 1'40.724 | |
2 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 312.2 | 1'40.918 | 0.194 / 0.194 |
3 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 317.8 | 1'41.205 | 0.481 / 0.287 |
4 | 1 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 313.8 | 1'41.461 | 0.737 / 0.256 |
5 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 320.1 | 1'41.536 | 0.812 / 0.075 |
6 | 5 | Colin EDWARDS | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 313.2 | 1'41.699 | 0.975 / 0.163 |
7 | 58 | Marco SIMONCELLI | ITA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 316.8 | 1'41.742 | 1.018 / 0.043 |
8 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 316.0 | 1'41.789 | 1.065 / 0.047 |
9 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 317.8 | 1'42.231 | 1.507 / 0.442 |
10 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 310.6 | 1'42.339 | 1.615 / 0.108 |
11 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 316.6 | 1'42.405 | 1.681 / 0.066 |
12 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 318.6 | 1'42.673 | 1.949 / 0.268 |
13 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 321.1 | 1'42.920 | 2.196 / 0.247 |
14 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 315.1 | 1'43.034 | 2.310 / 0.114 |
15 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 312.9 | 1'43.085 | 2.361 / 0.051 |
16 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 315.8 | 1'43.230 | 2.506 / 0.145 |
17 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 315.2 | 1'43.528 | 2.804 / 0.298 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου