Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Οδηγούσε μεθυσμένος ο Barbera

Ο αναβάτης των MotoGP Έκτορ Μπαρμπέρα συνελήφθηκε να οδηγεί υπό την επήρεια ποτού νωρίς το πρωί του Σαββάτου (7/1).

Ο Ισπανός οδηγούσε με κατεύθυνση το σπίτι του μετά από δείπνο με φίλους και την οικογένειά του όταν αστυνομικοί τον σταμάτησαν για έλεγχο και αλκοτέστ. Ο αναβάτης βρέθηκε με ποσοστό αλκοόλ 0,32mg/l στο αίμα του όταν το όριο στην Ισπανία είναι 0,25.

Σήμερα ο Μπαρμπέρα έβγαλε μία απολογητική ανακοίνωση με την οποία ζητά συγγνώμη από την ομάδα του και εξηγεί πως έγινε το περιστατικό:

« Την Παρασκευή το βράδυ γιόρτασα για τελευταία φορά (πριν ξεκινήσω προετοιμασία) με την οικογένεια και μερικούς φίλους. Ένας από αυτούς με μετέφερε με το αυτοκίνητό του προς τη Βαλένθια, όπου μας σταμάτησαν για έλεγχο. Ο φίλος μου είχε πιεί και η αστυνομία είπε πως ήταν καλύτερο να οδηγήσω εγώ που είχα πιει λιγότερο. Ο φίλος μου βρέθηκε με 0,60 mg/l ενώ εγώ είχα μόλις 0,25. Ζητώ συγγνώμη από την ομάδα, τους σπόνσορες και τους fun μου στο MotoGP. Ως επαγγελματίας αναβάτης θα έπρεπε να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα. Σας λέω πως δεν πρόκειται να γίνει ξανά.»

Αυτά δήλωσε ο ίδιος ο αναβάτης της Pramac Ducati αλλά δημοσιεύματα των Ισπανικών ΜΜΕ «θέλουν» τον Μπαρμπέρα να έχει περάσει το όριο ταχύτητας, να παραβιάζει φωτεινούς σηματοδότες και να εμπλέκεται σε αυτοσχέδιους αγώνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου