Η βροχή που έπεφτε στη διάρκεια των Ελεύθερων Δοκιμών 2 άλλαξε και πάλι τα δεδομένα και για πρώτη φορά φέτος μια Honda δεν είναι στις 5 πρώτες θέσεις μιας επίσημης χρονομέτρησης!
Επίσης για πρώτη φορά – δεν θυμάμαι στα πόσα προηγούμενα χρόνια – μια Suzuki κατατάσσεται πρώτη σε επίσημη δοκιμή! Είναι ο Alvaro Bautista που καταχειροκροτήθηκε στο γαλάζιο γκαράζ, αφού σταμάτησε στο τέλος των ΕΔ2 το χρονόμετρο στο 1:47.975 και έδωσε στην Suzuki αυτήν την χαρά, αλλά με το μέλλον να είναι ακόμη αβέβαιο για το 2012 και τα στελέχη της ομάδας να φοβούνται ότι θα χάσουν αυτόν τον τόσο καλό οδηγό.
Στην 2η θέση ο Nicky Hayden με την Ducati GP11.1, που για άλλη μια φορά απέδειξε ότι η Ιταλίδα αισθάνεται καλά στο βρεγμένο.
Ο Valentino Rossi με την GP11.2 είναι λίγο πιο πίσω στην 7η θέση στα 1.3'' από τον ομόσταυλό του! Αλλά δύο ακόμη Ducati είναι στις θέσεις 3 και 4, με τον Γάλλο Randy De Puniet να προηγείται μάλιστα στην κατάταξη πριν μείνει τελικά στην 3η θέση και τον Τσέχο Karel Abraham να παίρνει για λίγο την 1η θέση, πριν καταλήξει στην αμμοπαγίδα της στροφής 1, στα φρένα, σε μια ανώδυνη για τον ίδιο πτώση, αλλά πολύ επώδυνη για την μοτοσυκλέτα του, που έπαθε πολύ μεγάλη ζημιά.
Στην 5η θέση ανέβηκε ο Cal Crutchlow που είναι και η πρώτη Yamaha, με τον Βρετανό να βρίσκει το ρυθμό του στις συνήθεις για τον ίδιο συνθήκες που συναντούσε συχνά στην πατρίδα του.
Στην 6η θέση μπροστά από τον Rossi, o Andrea Dovizioso είναι η πρώτη Honda, με τους Stoner & Pedrosa να μένουν στις θέσεις 8 & 9. Για τον Αυστραλό ήδη Πσγκόσμιο Πρωταθλητή το να είναι 1.699 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, είναι κάτι πρωτοφανές, που δεν έχει ξαναγίνει φέτος.
Στις θέσεις 10 & 11 έχουμε τους δύο έκτακτους οδηγούς της Yamaha. O Hayes πήγε πολύ καλά, αν σκεφτούμε μάλιστα ότι στις ΗΠΑ δεν γίνονται αγώνες όταν βρέχει! Ο Nakasuga ακολούθησε 11ος, αρκετά πιο πίσω σε χρόνο όμως.
Στον τομέα της τελικής ταχύτητας, ο Dovi έγραψε 299.9 χαω, ενώ η χαμηλότερη τελική ήταν στα 287.5 από τον Aoyama.
O Toni Elias που είχε πάει πολύ καλά το πρωί, είχε μια πτώση και μετά δεν κατάφερε να βρει το ρυθμό με την 2η μοτοσυκλέτα του.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Επίσης για πρώτη φορά – δεν θυμάμαι στα πόσα προηγούμενα χρόνια – μια Suzuki κατατάσσεται πρώτη σε επίσημη δοκιμή! Είναι ο Alvaro Bautista που καταχειροκροτήθηκε στο γαλάζιο γκαράζ, αφού σταμάτησε στο τέλος των ΕΔ2 το χρονόμετρο στο 1:47.975 και έδωσε στην Suzuki αυτήν την χαρά, αλλά με το μέλλον να είναι ακόμη αβέβαιο για το 2012 και τα στελέχη της ομάδας να φοβούνται ότι θα χάσουν αυτόν τον τόσο καλό οδηγό.
Στην 2η θέση ο Nicky Hayden με την Ducati GP11.1, που για άλλη μια φορά απέδειξε ότι η Ιταλίδα αισθάνεται καλά στο βρεγμένο.
Ο Valentino Rossi με την GP11.2 είναι λίγο πιο πίσω στην 7η θέση στα 1.3'' από τον ομόσταυλό του! Αλλά δύο ακόμη Ducati είναι στις θέσεις 3 και 4, με τον Γάλλο Randy De Puniet να προηγείται μάλιστα στην κατάταξη πριν μείνει τελικά στην 3η θέση και τον Τσέχο Karel Abraham να παίρνει για λίγο την 1η θέση, πριν καταλήξει στην αμμοπαγίδα της στροφής 1, στα φρένα, σε μια ανώδυνη για τον ίδιο πτώση, αλλά πολύ επώδυνη για την μοτοσυκλέτα του, που έπαθε πολύ μεγάλη ζημιά.
Στην 5η θέση ανέβηκε ο Cal Crutchlow που είναι και η πρώτη Yamaha, με τον Βρετανό να βρίσκει το ρυθμό του στις συνήθεις για τον ίδιο συνθήκες που συναντούσε συχνά στην πατρίδα του.
Στην 6η θέση μπροστά από τον Rossi, o Andrea Dovizioso είναι η πρώτη Honda, με τους Stoner & Pedrosa να μένουν στις θέσεις 8 & 9. Για τον Αυστραλό ήδη Πσγκόσμιο Πρωταθλητή το να είναι 1.699 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, είναι κάτι πρωτοφανές, που δεν έχει ξαναγίνει φέτος.
Στις θέσεις 10 & 11 έχουμε τους δύο έκτακτους οδηγούς της Yamaha. O Hayes πήγε πολύ καλά, αν σκεφτούμε μάλιστα ότι στις ΗΠΑ δεν γίνονται αγώνες όταν βρέχει! Ο Nakasuga ακολούθησε 11ος, αρκετά πιο πίσω σε χρόνο όμως.
Στον τομέα της τελικής ταχύτητας, ο Dovi έγραψε 299.9 χαω, ενώ η χαμηλότερη τελική ήταν στα 287.5 από τον Aoyama.
O Toni Elias που είχε πάει πολύ καλά το πρωί, είχε μια πτώση και μετά δεν κατάφερε να βρει το ρυθμό με την 2η μοτοσυκλέτα του.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 295.2 | 1'47.975 | |
2 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 291.8 | 1'48.316 | 0.341 / 0.341 |
3 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Pramac Racing Team | Ducati | 293.9 | 1'48.684 | 0.709 / 0.368 |
4 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 289.3 | 1'49.021 | 1.046 / 0.337 |
5 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 295.7 | 1'49.350 | 1.375 / 0.329 |
6 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Repsol Honda Team | Honda | 299.9 | 1'49.422 | 1.447 / 0.072 |
7 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 295.6 | 1'49.613 | 1.638 / 0.191 |
8 | 27 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | 298.5 | 1'49.674 | 1.699 / 0.061 |
9 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 299.2 | 1'49.820 | 1.845 / 0.146 |
10 | 41 | Josh HAYES | USA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 287.9 | 1'50.509 | 2.534 / 0.689 |
11 | 89 | Katsuyuki NAKASUGA | JPN | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 291.5 | 1'51.277 | 3.302 / 0.768 |
12 | 65 | Loris CAPIROSSI | ITA | Pramac Racing Team | Ducati | 291.9 | 1'51.838 | 3.863 / 0.561 |
13 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Mapfre Aspar Team MotoGP | Ducati | 296.3 | 1'51.932 | 3.957 / 0.094 |
14 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 289.4 | 1'52.072 | 4.097 / 0.140 |
15 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 287.5 | 1'53.286 | 5.311 / 1.214 |
16 | 24 | Toni ELIAS | SPA | LCR Honda MotoGP | Honda | 291.8 | 1'54.342 | 6.367 / 1.056 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου